Fórum - Téma


Více oktanů než 95 ? využije to motor?


Fórum Micra K12 Více oktanů než 95 ? využije to motor?

Informace o modelu: Nissan Micra III K12


1  2  3  4

2007-07-02 20:24:54

He já tam tankuju už několik let a jsem spokojený, mají v palivu good vitamíny pro motor a Almuša je má ráda. Taky se o to přičinila nissanmáma která to Almuše naordinovala a teď stejně nechce nic jinýho žrát fu

2007-07-02 20:38:03

Marťas. A tankuješ ten V-power nebo 95ku?

2007-07-02 20:42:08

Milý Romčo mám Almušu nade vše rád, ale zase mě nemůže tak srát a chtít po mě V - power furt a porád ale tak jednou za tři čtyři nádrže obyč. 95 ji dám jednu nadrž V - power pak si slastně vrní fu

2007-07-02 21:06:20

Moje primerka (nééé Vlaďka-pro Almerku) papá shell v-power only a je spokojená. Je sice dražší, ale zase líp jede, takže ve finále je to 0:0. A co bych pro svoje autí neudělal, že

2007-07-02 21:10:12

Netlemim se Poweru

2007-07-02 21:18:03

KATO: neser, nebo ti na příštím setkání tak nakopu prdítko, že...

2007-07-02 21:31:19

Já myslel, že bys Alešku a Almerko přijel na chaloupku, tam bychom při pivku a destilátu naučily naše čtyřkolové miláčky jezdit třeba na užitkovou vodu. U chlastu je přece všechno jasný

2007-07-02 21:34:02

KATO: litr slivovice a máš jasno v celém vesmíru

2007-07-02 21:41:32

Hmmm tak to nejní až tak špatná nabídka Aleši jedéééém jj to bude trojka. Jo a Míro hele zejtra to bude už vědět D. páč tu chodí ten její šmejd a nakukuje tu jak mlsnej pes prasopes a chodí ji to povídat co tu píšu, idiot jeden. Mastrerfo nebo masturbo jakejsi fu

2007-07-03 10:32:04

Tak já už tankuju taky jedině v-power a je to fakt znát. Ale ne hned při první nádrži, já to udělal tak že jsem skoro úplně vyjel obyč. 95 a natankoval v-power, bylo to znát, ale 100% výkon v-poweru jsem dostal až při druhém následném tankování, to už není ten benzín tak ředěnej =)

2007-07-03 10:36:22

A to se ještě může krapet zlepšit, až se těmi přísadami v palivu vše dokonale pročistí a promaže. U nafťáku to trvalo nějakou dobu, než aditiva vyčistila a promazala vše potřebné, ale teď to jezdí jedna radost.

2007-07-03 12:17:10

jj, přesně tak, mě to trvalo 2 natankovat plnou

2007-07-03 12:30:08

jedině v-power racing

2007-07-03 12:59:22

kento tak tak, skusal som aj Racing aj 100oktan od OMV a Racing mi dal o 10km/hod vyssiu maximalku(230). Takze ho povazujem za lepsi a bude uz len ten: kento ale prepokladam ze tvoje upravy uz nic ine ani nedovolia ako 100oktan, inak by ti to detonovalo nie?

2007-07-03 13:03:16

kentoya: Mám k Tobě dotaz: máš prosím Tě nějaké zkušenosti s aditivy, která zvýší oktanové číslo benzínu? Našla jsem něco na netu od Liqui Moly, ale zajímá mě, zda je to tak účinné, jak se píše. V naftě jsem to už vyzkoušela a bylo to znát při chodu motoru a na jeho zrychlení, ale nechtěla bych experimentovat u nového benzíňáku. Nevíš prosím?

2007-07-03 21:54:32

Tyto aditiva by mě docela zajímaly. Jednou jsme to zkoušeli zrovna od toho výrobce. V moto Honda 650, no neuškodilo ani nepomohlo. Navíc český návod pro dávkování mi připadal poněkud zjednodušený. Myslím, že natankovat 95, něco tam nalít a udělat z toho 100. Nevím? Ale možná při velmi přesném dávkování do určitého druhu benzínu to funguje.

2007-07-03 22:43:29

osbně těmto aditivům nevěřím a to proto, že jsme zkoušeli dávat do benzínu ricinový olej, a ještě častěji toulen, u ricinového oleje si už oktanové číslo nepamatuji, ale u toulenu je to 114 (snad se nepletu) míchání směsi toulen benzín se nedoporučuje ve vyšším poměru jako 20% toulenu, protože už se potom směs těžko zapaluje, a smícháním např 100 oktaného racingu s 20ti % toulenu se dostaneme na oktanové číslo necelých 103 oktanů a to máme celých dvanáct litrů do šedesátilitrové nádrže, a ty zázračné lahvičky mají objem cca 3 deci a čistě logicky jaké by musely mít oktanové číslo aby to bylo vůbec poznat? no někde nad 200 oktanů a i kdyby tam bylo 200 oktanů tak by se to v celé nádrži zvýšilo sotva o oktan, tudíž, určitě to oktanové číslo zvýší, ale ta hodnota bude tak nepatrná že sice subjektivně si budete myslet jak to není lepší, ale prakticky nula nula prd, a k té OMW, ted jsem se vrátil z chorvatska, kde jsem na shell nenarazil, jen na omw a můj subjektivní názor je takový, že shell racing dvoukilu chutná mnohem víc, jinak co se týká nafty, ta nemá oktanové číslo, ale něco zcela jiného (tuším cetanové číslo) a přípravky do nafty jsou více méně jiného rázu, nezvyšují tolik cetanové číslo, ale zlepšují samovznícení a lepší prohoření nedokonalé nafty, a snaží se naftu připodobnit rostlinnému oleji, který hoří lépe jako nafta (pod tlakem v motoru, ne na vzduchu), jen má zase jiná negativa

2007-07-04 09:51:11

kentoya: Díky moc za odpověď. Do nafty (samozřejmě tam se upravuje cetanový index paliva) se mi to osvědčilo a krom zlepšení mazacích a čistících vlastnosti paliva mi s těmi aditivy přijde i o něco lépe vznětlivé. Hlavně při startu to poznám, naskočí to jako blesk a dál jede velmi hladce i když je motor studený. U benzínu se mi to právě moc nezdálo, taky jsme zkoušeli nějaké přípravky, ale nakonec jsme zůstali u tankování V-poweru 95 okt. Má v sobě též výborná aditiva a výjde levněji, než kdybych do klasického benzínu něco přidávala zvlášť. Nebylo to právě nijak extra poznat, když jsme tam cokoliv přidali.

2007-07-04 12:00:46

Netroufal bych si hodnotit, jestli má kvalitnější benzín Shell, OMV nebo Benzina.....Většina těchto velkých prodejců odebírá benzín od jednoho výrobce paliv a benzin se odlišuje vlastně jen použitým aditivem. Vyjímkou je ale například Shel V-Power Racing, který se do ČR dováží. Kvalita benzínu se u výrobce dost přísně kontroluje ( a nejen oktanové číslo, ale např. tlak par, hustota, destilační zkouška, test koroze na měděné destičce....) a je tedy hodně nepravděpodobné, že by měl benzín špatnou kvalitu už od výrobce. Každý z prodejců potom do paliva přidává vlastní aditiva. Tyto aditiva se podle požadavků prodejce přimíchávají už v rafinerii , ale jejich složení je přísně utajované a přesné složení zná jen odběratel, který aditiva do rafinerie sám dodává. Nakolik se aditiva různých prodejců od sebe liší, to je potom otázka....Myslím že zákazník rozdíl těžko pozná a záleží už především na schopnosti prodejce přesvědčit zákazníky o tom, že zrovna jeho benzín je lepší. Zrovna Shell je v tomto ohledu hodně dobrý .Pokud k znehodnocení paliva někdy dojde, stává se to většinou při přepravě ( špatně vypláchnutá cisterna po přepravě jiné látky ) nebo skladování benzinu na čerpací stanici (úmyslné přimíchávání jiné látky do benzinu ). Kdy je to záměr a kdy jen nedbalost, to se dá dost špatně posoudit. Případ kdy benzin nebo nafta obsahuje téměř třetinu vody bych rozhodně nebral jako záměr, ale jako nedbalost - takhle okatě by snad nepodváděl ani ten největší amatér.

2007-07-04 12:08:01

Taky mi nějak přijde, něco přidávat do paliva, zbytečný. Možná tak ten diesel, ale benzín asi ne, nevím. A doris zkoušelas dát do primerky v-power diesel??? Jestli to je stejnej rozdíl jako mezi 95 a v-power. A Kento, taky si myslím, že tvoje kára by asi už nic jinýho než racing nechtěla...


Odpovědět

1  2  3  4