Fórum - Téma


Vhodné otáčky SR20DE


Fórum Primera P11 Vhodné otáčky SR20DE

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3

2013-03-12 12:01:41

2mato: no s tím podřazováním mám někdy přesně stejně pocity když s někým jedu, ale narozdíl od tebe se obávám že jsou prostě lidé co se to nenaučí nikdy..... někdo to třeba bere i jako sportovní jízdu když mu to při každém řazení pořádně cukne

2mato  
Mato
2013-03-12 12:10:58

dark.rider: mas recht, niekto to fakt berie ako naznak sportovej jazdy ked to poriadne nechutne ostro cukne autom to kamosova corsa 1,2 eco ma taky tazky zotrvacnik ze pridas plyn a este pol hodinu doznieva... na tom ked z jednotky vytocenej na 2-3tisic prasknes 2ku tak ti zalomi krky

ja teda zatial sa najhorsie triafam do 2ky ked mam vytocenejsiu 3ku, treba dobre odhadnut otacky, ale takto radim len ked blbnem a potrebujem za obcou nejakemu tuzerovi vytriet zrak ked to drzim na 2ke pri 60km/h a potom na to slapnem po tych skoro 100km/h bezne len zvysujem otacky alebo dam medzi plyn aby som necukol autom

2013-03-12 14:58:27

felešný meziplyn,nebo pravý meziplyn?

2mato  
Mato
2013-03-12 15:08:03

BMarcellus: falešnýý wole jako este som nepoznal rozdiel medzi pravym a obyc... na 90% podla mna ide o otacky a ked spravne odhadujes staci stlacit spojku buchnut do plynu a preradit a pustit spojku...radenie ide lahko a ked dobre triafas otacky no problem... nejaku tvrdu jazdecku hlynu nestruham zas

urco lepsie ako ked s plynom nepracujes a nutis motor z volnobehu to je to najhorsie

2013-03-12 15:11:25

...no jsou i auta, kde se bez opravdového pořádného meziplynu prostě nezařadí ...))) ... třeba proto, že není nebo nefunguje synchronizace .. mimo jiné jde také o vyrovnání otáček předlohového hřídele převodovky a ten se neroztočí, pokud je sešlápnutá spojka.....

2013-03-12 15:20:38

Franta na výbornou

Máš velký bezvýznamný plus

2013-03-12 15:21:48

BMarcellus: ...zkušenosti již z autoškoly na Š105L a Š120LS..))

2mato  
Mato
2013-03-12 15:49:57

franta.s: ja to samozrejme viem v com je nevyhoda falosneho a ze pravy je lepsi ale ako kedy,... chciet od spojky s dlhym a lenivym chodom take prudke a rychle zmeny...neni moc dobry napad... mne staci aj toto

2013-03-12 16:03:56

2mato: Je potřeba mít dobrou spojku ... samozřejmě, že funguje i falešný ....tj.bez vyšlápnutí .... Primera má velmi dobrou synchronizaci a s řazením normálně problém není ...

2mato  
Mato
2013-03-12 18:39:07

franta.s: presne tak... tak na aute s tolkymi KM uz ta spojka tiahlo aj lanko neni bohvieco... +- ale radi sa docela dobre na primere az na 1tku, to ja ju ked sa hybem nezaradim nikdy niekedy aj po stojacky 2x vyslapavam a prevodovku mam OK, na renaulte to barkedy hodis zajazdy (ja viem blby priklad )

2013-03-12 19:20:46

na P11-144 trafit medziplyn, takmer nemozne

otacky (ne)padaju a plyn si zije svojim zivotom...

2013-03-12 20:56:04

Glider...mas klapku OK?.....melo by to fungovat normalne.

2013-03-12 21:02:00

franta.s: určitě nemá

franta.s, 2013-03-12 20:56:04 napsal:

Glider...mas klapku OK?.....melo by to fungovat normalne.

2013-03-12 21:21:01

klapka ok, no stav novej nie, ale myslim ze funguje, volnobeh drzi

ide o to ze tie otacky nepadaju plynulo a pri 1500 chvilu zostanu a vtedy ked clovek prida plyn tak to spravi nieco ine ako ked pridam z volnobehu

a plyn tiez zrovna nereaguje presne

na Fave nemam problem "pravy" medziplyn od 5 do 1 ale na Primere ani raz sa mi to nepodarilo trafit

2013-03-12 21:22:58

To je divne, ten plyn diky lanku reaguje jak kdyz bicem mrska....)

Ne jako u tech priblblych e-plynu......

2013-03-12 21:30:33

ved to mi je cudne, ze to ma plyn na lanku a ajtak to neprida ani zdaleka tak ako by som si zelal

alebo idem ustalene na 5ke 70 a potrebujem tam dat 3ku, v jednom momente ked pustim plyn a stlacim spojku - otacky zostanu este chvilu konstantne a niekedy este troska vyskocia a az potom to zacne klesat a to je strasne dlha doba

ten plyn akokeby aj po pusteni mal dobeh alebo co, skusim sa nato zamerat pri dalsej jazde

a ta spojka musi mat na sebe nejake kurvitko, ktore po vypnuti zvysi otacky na cca 1500 nachvilu...BMW tam ma nejaky "spomalovaci" ventil, vela ludi to davalo prec, tak mozno je neco aj na Nissane take

2013-03-12 21:40:06

glider: myslím, že je.. už se o tom i psalo, je třeba to jen najít..

2013-03-13 00:13:27

tak uz som to asi nasiel, nejaky spinac neutralu

http://www.nissanclub.cz/...10-spinac-neutralu-114954

trocha ma zarazilo, ze ked to vyhodim bude svietit kontrolka, ale ked to ma pomoct tak preco nie

ak by mal niekto lepsie info ako to vyzera a kde to hladat okrem "vpravo dole na prevodovke" tak napiste info

2013-03-13 07:30:45

Mě to Primera dělá taky, že otáčky padaj na 1500, tak se to chvilku zarazí a pak pomalu padají na těch 750. To ale neznamená, že nejdou dávat meziplyny. Meziplyn používám hlavně při podřazování a tam o nějakých 1500ot nemůže být řeč. Naopak tahle funkce při klidné jízdě a řazení nahoru bývá docela fajn, nemusíš vyrovnávat otáčky a dávat meziplyn.

2mato  
Mato
2013-03-13 07:32:14

glider: no skorej by som to riesil z opacneho konca, preco ti po pusteni plynu vysia otacky chvilu alebo dokonca sa zvysia ?

falosny vzduch ... aspon ja mam taky TIP, lebo toto motory nielen na aute robia ked ten falsak tam je

pripadne nieco okolo skrtiacej klapky, normalne to nie je... primera sice drzi vyssie otacky ked stlacis spojku a radis, ale urcite to nedrzi stylom, ze 2000ot a opomaly klesa... drzi to tak okolo 1300ot tj nieco nad volnobehom aby sa lepsie pracovalo zo spojkou a nemusel si stale prebudzat motor z volnobehu...

uz sa to tu vela krat preberalo


Odpovědět

1  2  3