Fórum - Téma


Valvoline Max Life Fuel System Cleaner - 350 ml


Fórum X-Trail T30 Valvoline Max Life Fuel System Cleaner - 350 ml

Informace o modelu: Nissan X-Trail T30 / Classic

Diskuze o vozidlu

2005 X-Trail T30 / Classic 2.2

8 fotek  |  10 servisních knížek  |  18 diskuzí

Výkon motoru 100 kW (136 PS) . Palivo diesel. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor 2 198 ccm (134 cui), 4-válec, Řadový.



2015-02-24 11:12:06

mechanik mi doporučil při výměně palivového filtru nalít do nafty přípravek Valvoline Max Life Fuel System Cleaner - 350 ml.

Má to čistit vstřiky a je to pro auta s najetýmy kilometry nad 150000km. Máte někdo s tímto přípravkem zkušenost. Dík.

2015-02-24 14:29:37

Tady možná padne několik názorů, ale můj názor je neexperimentovat a používat pravidelně osvědčený VIF SUPER DIESEL ADITIV http://www.vif.cz/produkt...iesel-aditiv-zimni-3.html

2015-02-24 20:21:03

zdielam karlicov nazor. Pokial si nikdy predtym pravidelne nedaval ziadne aditivum tak rozhodne RUKY PREC od toho, lebo moze sa stat, ze ti to rozpusti niekde nejaku staru spinu upcha ti to cerpadlo a trysky (uz som o takych pripadoch pocul). Radsej davat pravidelne VIFko.

2015-02-27 18:21:43

kevin66: (uz som o takych pripadoch pocul).

Reci sa hovoria chlieb sa je... Pravdaze sa nejedna o "svatenu vodu" na mrtve trysky ale konkretne RETECH Fuel cleaner uz par krat milo prekvapil...

2015-02-27 19:19:26

rs955i: nejdem tu teraz o tom polemizovat ako to bolo to teraz nie je pdostatne ale ide o to, ze samozrejme pokial je problem tak prve po com by som siahol bude nejaky fuel system cleaner ale pokial vsetko funguje ako ma a dat to len tak ako prevenciu tak by som to asi neriskoval...preto radsej aditivum postupne v mensich davkach ako tam naliat hned 350ml...ale nech si kazdy robi ako zna za vhodne :)

2015-02-28 17:41:33

Díky za diskuzi. Chci jen říct, že aditivum v zimě používám. Problém žádný jen snad při studeném motoru při teplotách kolem -1 až 2 st. je po nastartování slyšet mírné klepání, které během pár minut zmizí. Ten mechanik co mi doporučil Valvoline Max Life Fuel System Cleaner - 350 ml. je opravdu dobrý, mám s ním ty nejlepší zkušenosti. Takže nevím jestli poslechnout jeho rady, nebo to nechat tak.On tvrdí, že tím můžu jenom vyčistit vstřiky a udržovat motor v kondici.

NO_HITS  
Laďa
2015-02-28 20:59:31

stojí okolo 170kč na 75L paliva, VIF stojí 190Kč a je na 500litrů paliva, i kdyby bylo potřeba použít 200% dávku, pořád vychází levněji, mě se osvědčil, stačio použit 300% dávku na plnou nádrž a udělat si dlouhej výlet a rozdíl v tahu byl znát hned , určtě vyzkoušej

2015-02-28 21:52:52

Odpovědi zákazníkům od výrobce VIF:

6. Omylem jsem při přidávání VIFu výrazně překročil doporučené dávkování. Hrozí poškození vozu a od jakého množství? Co mám dělat například v případě, že jsem do nádrže nalil celé půllitrové balení aditiva?

V případě, že jste omylem nalil celé balení nebo jeho výraznou část vám doporučujeme okamžitě odčerpat palivo z nádrže. Při nastartování vozu může dojít k ucpání motoru nebo palivového systému auta. Aditiva VIF dosahují nejlepších vlastností, když jsou aditována do nafty či benzínu v poměru 1:1 000.

NO_HITS  
Laďa
2015-02-28 22:47:03

mě 1:1 nedělalo nic až když jsem dal 300% dávku a nádrž vyjel. následně jsem asi 3 nádrže používal 200-250% dávku. Systém se pročistil klesla spotřeba a auto ožilo. (mám benzín)

Jak už tady bylo na foru psaný dřív je to akorát palivo s vyšším oktanovým (v případě nafty cetanovým) číslem smíchaný s rozpouštědlem usazenin.

Jedině , že máte auto nový, a nevíte co tam lil majitel před Vámi, tam bych u první nádrže nepřekročil např 200% dávku (100ml/50L) pro tu osobní jistotu. Ale i tak celá pixla (500ml/50L) což utvoří cca1% plné nádrže, spíš víc pozmění vlastnosti paliva (trochu zvedne oktanový/cetanový číslo) než aby uvolnila a nerozpustila velký množství usazeniny která pak ucpe vstřik nebo pumpu.

Důležitý je to nalít do prázdné nádrže a až pak natankovat palivo, ať se to pořádně promíchá

2015-02-28 23:57:58

rs955i: Ja som si na vlastnom aute takymto super čističom odrovnal trysky po 140000km.Usadeniny z rampy mi natlačilo do trysiek,tak som si za jazdy pri plnej zataži dvihol consultom tlak,myslel som že to pretlačim cez trysky,auto zhaslo a už som nenaštartoval.Vnutri trysiek mi vysoky tlak vypalil diery

NO_HITS  
Laďa
2015-03-01 00:13:13

sjaro: to sis neodrovnal čističem ale tím žes na stock vstřikách zvedl tlak , pokud jsi tam měl po 140tis stále usazeniny tak to bylo nekvalitní , možná něčím naředěný palivo, jak říkám je to hlavně benzín/nafta s vyšším oktanovým/cetanovým číslem

2015-03-01 01:03:05

no_hits: Ja viem že som ich tlakom zlikvidoval uplne,ale viem čo tomu predchadzalo.

Chceš snad tvrdit že na SK a v CZ je kvalitne palivo?

2015-03-01 08:50:35

s tym pomerom VIF je to celkom zaujimave, pretoze na 500ml plechovke pisu: davkovanie 1:1000 cize na 50L paliva 50ml Vifka, avsak ak si kupite tu malu plastovu flasticku ta ma 125ml a je na nej pisane ze sluzi na osetrenie 40-60 litrov nafty co pri 50L nafty predstavuje pomer 1:400 a nemyslim si zeby bol rozdiel v 500ml plechovke alebo 125ml flaske. Ja osobne davam vzdy trosku viac 5-10ml navyse oproti mnozstvu natankovane paliva, zacal som tankovat shell naftu (popripade ak mam cestu niekde v rakusku) a po par nadrziach som takmer uplne odstranil klepot trysiek za studena...

NO_HITS  
Laďa
2015-03-01 09:45:19

sjaro: s kvalitou paliva je to v našich zemích horší. Treba se shell mam spis horsi zkušenost. Dlouho asi 2 roky jsem jezdil na vervu 100 coz je v podstatě natural 95 preaditivovanej VIFem na 98 oktanu. Nebylo to spatny palivo ale je hodně drahy. Pak jsem se dozvěděl že OMV vozí palivo z Rakouska (pouze produkty MaxxMotion, ostatní jsou z ČR nebo polska jako na ostatních benzinkach) tak jsem přešel na nej. Klesla mne spotreba auto tolik za studena nekouri a hlavně nesmrdí. Jednou za čtvrt roku i přesto dam 300% davku VIFu do plne nádrže jen tak pro jistotu. To už jsme ale trochu odbočili.

Duvod proc jsem uvedl VIF je ten, že taky funguje ale na nádrž vychází značne levněji i při zvysenym dávkování. Zatímco u ostatních vyrobcu za stejnou nebo vyšší cenu mate toho aditiva mnohem min.

2015-03-03 07:04:52

Tak ja davam VIF len kratko, teda teraz 3 ci 4 nadrz, daku zmenu som nepocitil :D ale ja som burzuj a davam premiovu naftu zo SHELLky najazdenych ma 140 000 a predchadzajuci majitel mal pri dome OMV takze je sanca ze xtrail papal cely zivot lepsiu naftu. Kazdopadne ten VIF je na nete asi najviac spominany a ospevovany :) a tym ze dakto prekracuje davku si tiez nemyslim ze daco hrozi akurat ze sa urve o nieco vacsia usadenina pak len dufat ze nie dost velka :D. Inak davam tusim 3x stuplik / plna nadrz. Co som si ja akurat vsimol ze mi menej penila nafta ked tam bol naliaty VIF a to pri mojom tankovani po okraj je plus :D

2015-04-10 13:24:40

Ahojky. Tak před 14 dny jsem vyjel nádrž a při čepování do plné jsem přidal 215ml Valvoline Max life do 60l nafty ./ SHELL/. Zatím ujeto 280 km a po ujetí zhruba 60 km bylo vidět, že se motor zklidnil a tah se zlepšil. Zatím spokojenost.

NO_HITS  
Laďa
2015-04-10 13:31:18

pavelboro: co stoji tech 215ml?

2015-04-12 11:05:34

no_hits: Ahojky . Life Fuel System Cleaner - 350 ml stojí kolem 180 - 200kč. Je to na 75 litru nafty a potřebné množství 215ml jsem si naměřil starou injekcí.. Ahojky


Odpovědět