Fórum - Téma


Vačky GT do Primery P11


Fórum Primera P11 Vačky GT do Primery P11

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2011-11-15 11:54:43

Zdravím, mám jednoduchý dotaz.K uvolnění rozvodového řetězu tak, aby bylo možno odšroubovat matky a vyndat pastorky od vaček (samozřejmě poznačené a zafixované k řetězu) dle návodu v knize ,,jak na to"

stačí vyndat jen přišroubovaný napínák a vrchní vodítko nad řetězem, nebo je třeba rozebrat celý bok motoru a uvolnit i přední a zadní vodítko řetězu , jako by k výměně celého řetězu.

Ptám se proto, že v knize se píše, že sice není nutné měnit celý řetěz, ale je prý třeba dodržet některé odstavce, ve kterých je však napsán postup ,jak bych měnil celý řetěz a rozebral zase půl motoru. TZN : vypustit olej, vyhodit filtr, rozebrat bok motoru a uvolnit přední i zadní vodítka řetězu, což je zase naprd.

Pokud to někdo víte , prosím zkuste se podělit. Jinak, vím,že do servisu ,nebo k automechanikům to můžu dát taky.

To nemusíte psát.

Díky

 Svobi
2011-11-15 12:11:08

Pokud jsem dobre pochopil o co jde tak to cele rozebirat nemusis

2011-11-15 21:17:58

No stačí dať dole len veko - bez toho to nejde že?!?

No a potom demontovať napinák a môžeš vybrať vačky von. Kľuku treba určite zaistiť proti pootočeniu...

Kolesá môžeš vymeniť aj vo zveráku...

Daj pozor aby si mal reťaz stále napnutú a nepreskočila ti dole na kľuke...


Odpovědět