Fórum - Téma


V10 - stěrače


Fórum Almera Tino V10 - stěrače

Informace o modelu: Nissan Almera Tino


1  2  3  4  5 ......... 7

2010-04-03 18:12:34

Tak pánové já už mám celí motorek zrepasovaný. 3 kontaktní plíšky nové ten jeden doběhový kulatý plíšek nový, nechal jsem ho na leizru vypálit nové ozubení a nové bronzové pouzderko nové káble popřepajované jěště že delám v takové firmě kde všechny stroje na to máme. Stálo mě to dvoje Marlbora

2010-04-06 07:24:55

takt o začni dělat na kšeft aq budeš mít o práci postaráno!

2010-04-08 14:05:44

Taky bych koupil kontaktní plíšky - preventivně, až se mi rozsype motorek, bude pozdě je shánět. Dejte mi prosím vědět. Díky předem.

2010-04-09 07:23:58

ty ontaktní plíšky to bude asi největší problém při opravě, z čeho použít, asi z nějakých telefonních relátek apod.

2010-07-20 20:51:29

Ahojte, můžete mě tedy někdo dodat ten plíšek nový? :o) Taky mě urezl a stěrače nefungují :o(. Možná bych si ho i udělal sám, ale už nezjistím velikost toho výřezu ... díky. Ty 3 kontakty jsou zatím OK, ale kdyby se daly sehnat taky nové ... :o)

2010-07-20 21:15:02

Mě včera umřel zadní stěrač Doufám, že to bude jen pojistka, ani nevím jestli to má samostatnou, musím na to zejtra kouknout

2010-07-21 07:33:36

U zadního stěrače nejčasteji bývá zadření hřídelka v pouzdře - rozebrata oromazat, viz jiná diskuze tady na foru.

2010-07-25 21:05:59

Nevzpomeneš si, zhruba kde to bylo? Pročetl jsem 11 stránek odkazů tady na Almeře a nic... Nemůže to být třeba v technickým koutku?

2010-07-26 07:18:23

možná tp bude u jinýho tématu - typu auta, ale určitě to bylo v diksuzi, jinam nechodím a vím že jsme ¨tu o tom dikutovali, a někdo napsal postup odvrtání nýtů atd... až po zěptnou montáž.

2010-07-26 18:34:47

Nemyslel jsi tohle, Honzo??

http://www.nissanclub.cz/...posts.php?topic_id=139313

2010-07-26 18:57:30

Tak už jsem taky zjistil, že mi tam proud jde (tipoval jsem to na zlomenej kabel v přechodce dveří) takže mě čeká vyndat motorek a otevřít...

2010-07-27 06:41:56

ne to jsem enmyslel fakt tu ěnkde byl celej postup jak to ěnkdo dělal.

2010-08-11 21:01:23

Tak jsem to dneska odvrtal, očistil, proštřík Bernerem, ale pořád se mi to nějak nechce hejbat

Myslíte, že budu muset rozdělat i tenhle mechanizmus?

2010-08-12 09:17:35

na obrázku ti chybí ještě 2 součástky, tak doufám že jsi je neztratil a že je máš přilepený vazelínou na víčku! (klobouček a podložka)

Samozřejmě ti nezbyde to rozbrat celý, Musíš vynadt ten celej železnej bazmek - to ej prábvě ta zarezavělá hřídel v tom hliníkovém pouzdru. Po vyražení hřídele pilníkem vyčistit tu díru - hřídel musí jít volně - pozor při vyrážení je ze strany stěrače gumový těsnící O kroužek as bývá tam i segrovka. jde to vyrazit přes segrovku, nemusíš ju vndávat, ona spadne sama. Pak vyndat to modrý kolečko, je tam zcela volně. Pyk místo těch nýtů vyvrtat díry na šroubky, doporučuju závit M4, pokud dáš M5 musíš tam dát imbus šrouby z důvodu málo místa na hlavičku šroubu. Po vyvrtání a vyřezání závitů vše pečluvě vyčistit od špon, naplnit vazelínou a složit. Je jedno jak to složíš, nemusíš si nic značit -žádný polohy, po zapnutí se to vždy samo vrátí do výchozí polohy.

Před naaszením stěrače je pak nutno to zapnout avypnout, aby se nastavila výchozí poloha, aby jsi nenasadil stěrač a on ti nestíral dolů apod.

2010-08-12 20:04:15

Klobouček? Zvlášť mám jenom těsnění, plastovou krytku jednoho toho čepu (tomu možná říkáš klobouček?) a takový silonový kolečko o průměru cca 1 cm.

Toho vyrážení tý hřídelky se právě bojím ta špička, hned pod matičkou stěrače je taková jako zalitá v plastu, jak to pak udělám aby mi tam nezatýkalo? Ale budu to muset nějak rozebrat, je to úplně natvrdo, ani se to nehne - jinou možnost stejně asi nemám

2010-08-12 20:06:39

Ještě k těm šroubům: mě napadlo předvrtat to tenkým vrtáčkem a pak do těch dírek natočit samořezný. Co myslíš??

2010-08-13 06:42:59

Jot ojsem zapoměl ještě napat, ten plastovej klobouk musíš sundat!! šroubováčkem páčit dole mezi kloboukem a těma žebrama, nálitkama, jeden po druhým a on se povysune a pak jde vyndat v pohodě. Taky by to možná šlo, ale my dělám závity. Vrtáme to durch. jasně tím kloboučkem myslím ten pucl a tu plastovou podložku, ta tam pak musíš nasadit, jinka by to ten mechanismus vyjížděl ze záběru - je to tzaková distančka.

2010-08-13 20:34:06

Když děláš závit M4, jakou na to vrtáš díru? "čtyřka" vrták je moc, ne?

Jo a máš nějakou spešl osvědčenou vazelínu, kterou to naplnit nebo je to jedno? Mám tam takovou bílou z plnění poloos, tak nevím, jestli jí můžu použít.

Když bude nejhůř a zkurvím to, tak ten, tady doporučovanej vrakáč (kutnohorská) prodává ty motorky za 1200,- (což se mi zdá dost a nechce se mi do toho, ale kdyby nebylo vyhnutí..)

2010-08-13 22:41:08

Tak vzhledem k tomu, že mě přední motorek dělal mimo nefunkčního cyklovače pěknej kravál a každou chvíli jsem čekal že selže, tak jsem tam s menší úpravou narval motorek ze starý oktávky. Ještě musím zjistit jak zprovoznit ten cyklovač. Jinak to šlape parádně

2010-08-14 19:39:50

Re Honza BK: Tak instruktáž bezchybná! Vše jak jsi popsal: sundal jsem plastový kužel, vyrazil osu, místo nýtů díry turch - závitník M4, vše promazáno, sestaveno zpět...

ALE!! Potom šok - nefunguje mi to asi je v prdeli i ten motorek. Jak jsem to tam jen tak zkušebně připojil (zatím jen tak bez namontování) tak to nevrčí Proud tam jde, ale netočí to


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 7