Fórum - Téma


V10 - stěrače


Fórum Almera Tino V10 - stěrače

Informace o modelu: Nissan Almera Tino


1  2  3  4  5 ......... 7

2007-10-22 17:42:34

Máte někdo skušenost s motorkem předních stěraču na Tino. Dá se nahradit s nějakého jiného typu Nissana.

2007-10-22 17:53:00

Ahoj, střílím od boku, co takhle motorek z Almery - Almera, jako Almera

2007-10-23 01:36:51

jestli ti tohle nejak pomuze ? je to z Primery 2000 ... myslim si ze to bude stejne

2007-10-23 09:07:59

Nedá se nahradit, je to problémový díl. vnitřek motorku komplet zrezaví a pak nefunguje doběh do nulové polohy. Je potřeba rozebrat, vyrobit ten plech nejlépe z nerezu a zase složit. Nebo za několik tisíc koupit v nissanu novej. To v Tinu je absulotně nedořešený a je to na ho..no.

2007-10-23 13:01:53

mne nefunguje dobeh na zadnim steraci...zatim sem se k tomu nedostal ale asi bude treba koupit cely motorek nevim novy bych do zadu nechtel davat ,skoda penez ,zkusim to z vrakace jestli nektery nebude ok, snad vydrzi vic nez muj

2007-10-23 20:02:58

for: Honza BK - Jo to je přesně můj problém. Nejhorší na tom ale je, že voda mi ten plech zničila tak , že těžko podle něj vyrobím nový. Potřeboval bych nějakej vzorek.

2007-10-24 07:54:26

Pro Prinad - v zadu problémy nebývají, to vypadá jako by tam byla špatná zem.

Pro Carlos - My když jsme to rozdělali, tk jsme ho taky vymýšleli, protože tam žádnej nebyl. J etam palstová podložkla a na ní je ten plech nalepenej, akorát má nějaký výřez- myslím že jen jeden, de právě se přeruší chod stěračů. Ale nepamatuju si to. Nezbyde jen laborovat a zkoušet.

2007-10-24 19:49:13

for: HonzaBK - ten výřez by se dal okopírovat, ale jak provest to drážkování pro kontakty. Původní plech má vylisované drážky.

2009-08-23 15:30:42

Ahoj, můžete mi, prosím, poradit? Taky mám na Tinu problém se stěrači. Když je zapnu, poskočí 10 cm, pak o 5 a pak se rozjedou. Někdy se rozjedou hned, někdy se jim nechce vůbec. Pomůže jim pobouchání rukou na ramínka stěračů, ale teď už ani skoro to ne. Před měsícem jsem měl venku komplet mechanismus a promazal kul. klouby na táhlech i hřídelky. Do motorku jsem nelezl, když to jakž takž šlo, ale teď se mi je ani nechce zapínat, protože nevím, kdy a na jakém místě zůstanou viset. Nahoru jdou trhaně, dolů plynuleji. Motorek? Díky moc za radu.

2009-08-24 22:00:49

motorcek na Tino sa da nahradit napriklad motorkom z P12 alebo z Anglickej N16 po malych upravach a hlavne treba najprv treba cely ten Tinovy mechanizmus premazat .Motorky treba aj prepinovat. Z europskej N16 sa nehodi lebo sa musi tocit naopak a ma stieracie kontakty ktore sa pri opacnom pohybe polamu. U P12 tento problem nehrozi.

2009-08-31 22:21:32

Díky za odpověď. Budu shánět. Snad to bude tím.

Nakonec jsem vyndal komplet mechanismus stěračů i s motorkem, motorek rozebral. Stator byl uvnitř celkem orezlý - očištěno, proškrábnul jsem zanesené drážky v kolektoru pod uhlíky, složil a světe div se zatím to funguje bez potíží. Doufám, že to dlouho vydrží protože nový motorek stojí u Nissanů v ČB 6885 Kč. Na vrakáč jsem nevolal.

2009-09-01 07:28:36

Tak to jsi měl štěstí. Většinou bývají zcela zkorodované doběhové kontakty a celá ta doběhový mechanismus, takže se nezastavují v krajní poloze ale jinak fungují. Ale už máme systém opravy i toho mechanismu. Je to blbě vyřešený, protože tam teče voda a nemá kama odtíkat. Místo aby byl mechanismus nahoře kde se nedostane voda (tak jako u ostatních Nissanů) tak u Tina je nepochopitelně ten mechanismus dole pod motorkem a voda do ěnj teče.

2009-09-01 21:08:36

Mohl bys mi, prosímtě, popsat, kde je ten doběhový mechanismus, abych věděl, kam se zaměřit, kdybych to zase musel rozebírat? Když jsem měl sundaný ten černý kulatý deklík (na foto vlevo), tak je pod ním takové plastové/silonové kolo se třemi plíšky (kulatými cca 5 mm v průměru) a jeden kolíček, který opisuje kružnici a dělá snad ten krok stěračů... Nevím. Tam to sice bylo orošené, ale bez koroze - celé z plastu. Dík.

2009-09-02 08:51:57

pod tím krytem - na krytu máš zespodu 3 kontakty, které ti jezdí po plechu a ten je na tom kolečku z druhé strany, jak píšeš o tom výstupku. No a ty kontakty bývají urezavělé a ten plech už tam většinou často vůbec není a jsou tam jen zbytky rzi.. a právě proto, že ten plast je zespodu motorku (- jen u Tina jinak jj zhora) tak to co tím spojem tam nateče, tak nemá kama vytýct

2009-09-03 22:38:53

Tak to mě možná ještě čeká nemilé překvapení, protože zespoda jsem se pod to kolečko nedíval. Je tam nějak pružně uložené, tak jsem za to netahal. Pochopil jsem dobře, že už to opravujete? Předpokládám, že děláte ty plechy...

2009-09-04 07:15:56

správně na lejzru je necháváme vyřezat a vyrábět ty kontakty.

2010-03-20 14:07:48

Ahoj potřebuji tí kontakty delají to v každím nissanu? Anebo jenom u vás ja je od tebe koupím .

2010-03-21 19:30:44

Ahoj, tak jsem si myslel, že problém s motorkem jsem měl jenom já. Když jsem si TINO pořídil, jela mi jen druhá rychlost a po měsíci už vůbec nic.

Když jsem jej rozebral, tak jsem vylil hrnek bláta z prostoru toho kolečka na doběh a druhý hrnek z vinutí. Po odbahnění a vysušení jsem proškrábl drážky rotoru, rozhýbal uhlíky a ušetřil těžké tisíce .

A stejně jako dalším, mi tam z toho plíšku pro doběh moc nezbývá .

Proto se připojuji, pokud je to možné, k dalším zájemcům o jeden exemplář.

Podle bláta v motorku, kolega usuzoval na to, že auto zažilo záplavy a při té příležitosti si zaplavalo. Jak to tady čtu, tak mám naději, že neměl pravdu .

2010-03-22 07:53:12

Určitě neměl pravdu, to bláto jsou zbytky toho železnýho kroužku. Ohledně možné opravy motorku ěm nechte SZ.

2010-03-22 12:47:25

Ne ne, bláto bylo opravdu bláto . Mohlo jej být dohromady tak deci! Motorek v něm úplně plaval, jak rotor tak ten doběh. Toho kolečka mi tam zbylo ještě docela dost, řekl bych opotřebení tak 80%. Zatím všechno funguje, ale jeden rezervní by se asi neztratil.

(napíšu SZ)


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 7