Fórum - Téma


V10 - EGR ventil


Fórum Almera Tino V10 - EGR ventil

Informace o modelu: Nissan Almera Tino



2013-05-11 20:10:09

Zdravím, chci se jen zeptat.Vím, že se zde řeší zaslepení EGR ventilu a tím i lepší běh motoru. nestačilo by ho tedy jen odpojit na konektoru?

2013-05-11 21:41:04

Uz to tady bylo psano snad stokrat. Pokud se zaslepi nejdou zpatky plyny ze svodu do sani. Tim, ze odpojis EGR ventil nezamezis proudeni plynu, jen si zpusobis problemy tim, ze ti ridici jednotka nahlasi chybu, tim padem se ti rozsviti kontrolka na pristrojovce + dalsi problemy. Pokud neveris tomu co je tu psano, muzes to vyzkouset;):D

2013-05-11 21:50:44

Protože přesně nevím jak EGR funguje tak se jen ptám. Nemám zrovna náladu to rozebírat a dělat. jde mi jen o snížení kouřivosti na 2.2 DCi.

2013-05-11 22:04:34

milpta: http://www.nissanclub.cz/...lect=204941#message204941

Vyčisti si sacie potrubie

2013-05-12 14:26:49

Dík za radu. jen se chci zeptat. ten ventil jde vyndat i bez sundání sání?Nebo je lepší sundat celé sání.Nikdy jsem to nedělal prosím o radu jak to sundat na Tino 2.2 dCi 82 kw. Moc díky. Zaslepit ten EGR stačí jken na sání a stačí na to jakýkoliv plíšek?

2013-05-12 17:07:43

milpta: Nemožeš zaslepit.U tvojho modelu bude problem .Maš ho zapchaty preto ti kuri.V tom odkaze to maš vysvetlene.

Denso R.J. a japonska vaha vie o zaslepenom EGR ventile.

2013-05-12 17:19:03

milpta:na EGR.Dva šroby z boku golosada ,predlženie až od klinovych remenov,a dva šroby durch cez sanie ,očkovy a hexovy kluč.

2013-05-13 14:40:18

sjaro: Dík. Ale z boku se nedostanu. Já mám EGR nad a za motorem vedle pal.čerpadla. Klínové řemeny mám dole. Prodloužení tam dostanu ale ne golu. Ty šrouby přes sání mi hlavně nejdou povolit. Mám dCi.

2016-05-02 19:56:48

Čau, jelikož nechci zakládat nové téma tak se tady s dovolením přifařím.

Mám Tino 2,2 Dci 100kw a asi mi odešlo to elektronické ovládání na Egru, jeli jsem z nákupu a zničeho nic začalo cukat až umřelo. Vypnul zapnul klíček a zase hned chytlo, ale asi tak na 30 sekund. Žádnej kouř, smrad nic. Po natočení jelo auto úplně normálně, ale asi tak minutu a stejnej problém. Doma jsem zvedl haupnu a při zapnutí klíčku to ovládání cvakalo jak zběsilý. Diagnostika psala, že prej Ventil recirkulace spalin, tak jsem ho rozdělal vymetl brikety a v domnění že to bude fungovat dal zpět. Ale omyl, pořád stejný. Auto naskočí hned, ale cca po minutě zdechne. Tak se ptám , bude stačit vyměnit jen to ovládání nebo se mám připravit i na další průser

Díky za pomoc

2016-05-02 21:28:09

jijan: Stači vymenit len ovladanie ale s popisom ktory si k tomu dal si myslim že maš problem s ECM rele ,z kontaktov ktoreho je to EGR napajane alebo v kabelaži.

2016-05-03 17:43:38

sjaro: Díky moc za reakci, ale asi jsem blbej . Vůbec nevím kde ho hledat. Jestli je v motorovým prostoru nebo pod volantem a nebo se schovává úplně někde jinde? Radši jsem to vyfotil, páč v tomhle jsem úplně vedle.

Jeden elektrikář mi nabídl, že mi to proměří, tak bych mu to chtěl vzít, ale nevím co mám vytrhnout ven.

2016-05-03 20:56:44

Pri poistkach.

2016-05-04 19:39:18

sjaro: Díky moc, zítra to vezmu na proměření, tak jsem zvědavej.

2016-05-04 21:44:37

jijan: drž rele pri jazde či necvaka rele,to že ti auto zhasina nemože robit EGR,či ho zapojiš alebo odpojiš auto nemože zhasnut,ale može zhasnut ked spadne rele to napaja R.J..Pozri pri baterii poistku 20A žltu malu,vytiahni a pozri či nevyhara petica pod nou.

2016-05-07 12:15:31

sjaro: ok vyzkouším prohlédnu, ale hned jak na to bude čas, nějak to nestíhám.

Relé jsem objednal nové, ale dorazí až koncem příštího týdne. Jak bude něco nového nebo to třeba i začne jezdit, dám vědět

Zatím ještě jednou mockrát děkuji

2016-05-15 14:10:37

jijan: Tak jsem tu zpět. Vše jsem prohlédl a vyzkoušel jak jsi říkal. A pojistka v pořádku, relátko necvaká.

Nicméně jsem tam dal to nové a při zapnutí cvakne, asi sepne a po vypnutí také ,asi vypne.Ale stále cvaká to elektrické ovládání na tom Egru, tak jak předtím. Ještě jsem vyměnil pal. filtr a asi je to zavzdušněný, protože to chytí až po dlouhém startování. Se z toho už opravdu po..ru!

2016-05-23 17:59:58

Čus, tak Tinouš už zase jezdí. Ve Finále to nebyl ani EGR ani relé, nýbrž nepřitékala nafta.Vyndal jsem plovák z nádrže a celej byl zacpaný nějakou černou srágorou, jehličím, prostě hnus italskej. Špunt byl taky v ruční pumpičce, podle ní jsem to poznal.

Nastartoval jsem a běžel se podívat na motor a co nevidím, ten cecek jel krásně dolů a jak to chcíplo tak se zase pomalinku vrátil zpět nahoru. Takže tam vznikal krásný podtlak. Ještě jsem to pro jistotu zkusil napájet přímo z flašky s naftou a jen si cvrlikal. Celý jsem to rozdělal hadice, trubky profoukl, propláchl, vyčistil, dal jsem radši ještě jednou novej filtr a tradá.

SJARO: Díky ti moc za rady, trpělivost a že jsi vůbec reagoval na můj dotaz.


Odpovědět