Fórum - Téma


V10 - Akceleracia motora zivost


Fórum Almera Tino V10 - Akceleracia motora zivost

Informace o modelu: Nissan Almera Tino


1  2

2016-09-01 16:54:00

Zdravim chcel by som sa opytat moj nissan tino kktory som len teraz kupil 2,2d tino 2004 je dost lenivy zabera az pri vysich otackach tazko aj na 1 stupni z krizovatky pokial ho nevytocim inak ide dobra ako sa ma spravat ? su tie motory na nizkych lenive alebo da sa to nejako ovplyvnit . dakujem.

djmj  
Michal
2016-09-01 16:59:04

Čo sú to vyššie otáčky? Nižšie?

2016-09-01 18:44:41

djmj: asi do 2200 je lenivy . aj kek idem do kopca na jednicke na male otacky 1500 pridam a nic len velmi pomaly sa rozbehne kede je okolo2000 uz citit ze ma snahu ale uz idem rychlejsie

2016-09-01 19:18:28

ilup: Treba odstavit klapky v sani

2016-09-01 19:51:54

sjaro:mohol by si mi to opisat podrobnejsi postup ako sa to robi . dik

2016-09-01 20:22:31

ilup: Robi sa to tak že napišeš do kolonky hladat klapky v sani http://www.nissanclub.cz/...sle_gs_text=klapky+v+sani

2016-09-01 20:56:34

sjaro: skusim pozriet na to zajtra tino je 12/2004 budu tam klapky? a ak tam su co ich ovlada rsp.zatvara otvara nech zajtra nespekulujem .dik. uz ked sa pytam este poprosim : s cerpadla mi tecie nafta pozeral som na zdvihaku tecie niekde v strede medzi vystupkami na tlakove truby ako by ta m medzi nimi bol deklik pravdopodobne spod neho ,ak ano da sa to opravit ci dat spravit to cerpadlo

2016-09-01 21:15:06

ilup: Neži v iluzii tvoje Tino je 9/2000 už som ti napisal tu to maš znova

VIN kod:VSKTDAV10U0013168

Model: ALMERA TINO

Seria: V10M

Datum vyroby: 09.2000

Karoseria: 5 DOOR WAGON

Motor: YD22DDTI TYPE ENGINE

Vyrobene pre: EUR CENTRAL

Vybava: LX TYPE

Prevodovka: 5 SPEED MANUAL

Kod regiona: EL1

Kod farby vonkajšej: Z01

Kod farby vnutornej: X

To že to bol ležiak na sklade alebo ho niekto pri registracii omladil je ina vec.Od marca 2003 sa vyrabalo už len s commonrailom.82KW a 100KW.

Rok 2000 sa potykal s problemom zvanym čerpadlo VP44 aj tvoje zrejme niekto opravoval a privcikol gumičku ked nasadzal cievku ventilu vstrekovania ktora je v strede medzi trubkami.

2016-09-02 00:14:30

predtym som to necital . tak ma predavajuci riadne odrbal .diky

2016-09-02 09:26:44

sjaro: zatial som s klapkami nerobil nic ale ak odpojim konektor vahy vzduchu motor "zabera vyborne "velka zmena len dymi na cierno aj kewd je vaha zapojene dymi ale podstatne menej co by si poradil je to chyba vo vahe co sa tyka vykonu?

2016-09-02 09:41:31

ilup: Ak ide bez vahy lepšie tak treba vahu vymenit,to že dymi može byt niekde netesnost medzi turbom a sanim,zasekujuce sa klapky,upchate sanie a EGR.

2016-09-03 07:37:04

sjaro: vahu som vyumyval v benzine rozdiel v tahu 50% . neviem mam zohnatu druhu za35e ci ma vyznam kupovat ak svoju odpojim je to zasa trochu lepsie len dymi na cierno velmi . egr som odpojil konektor kontrolka nesvieti ak nieje zaseknuta po odpojeni je zavreta ? sanie klapky ako si pisal spravim coskoro je nutne zaslepit egr ci iba odpojenie? zatial Dakujem

2016-09-03 08:26:27

ilup: ahoj,odstavení sacích klapek je strašná práce,tedy pokud by jsi chtě demontovat sání.Hrozný přístup.Ale tino se dá docela slušně načipovat na 150koní.A to už je o něčem jiném ,krouták 310nm a to je jiný kafe :) Já ho osobně mám a nemužu si to vynachválit,o 100procent lepší

2016-09-03 11:10:48

vlcak: prosim ake su vyhody a zapory cipnutia ? kazdy hovori inak , predsa mas skusenost. diky

djmj  
Michal
2016-09-03 21:50:18

ilup: To si radšej zožeň 100 kW Tino.

2016-09-03 23:04:53

šak v roku 2004 to by musel byť facelit - iný interér, to si nepozrel než si kupoval auto?

a ak ti to vadí prečo ho nevrátiš? Ak máš v kúpnej zmluve 2004 a je to r.v. 2000 tak je to podvod a auto vrátim alebo žiadam zľavu.... to by každý právnik vyhral lebo je to jasné ako Slnko.

2016-09-04 09:15:16

slabostka: sam neviem co robit .bol som v tom ze na 2004 je zachovaly .ak by som sa nedozvedel ze je 2000 povedal by som ze dobra kupa . prvykrat som kupoval od ruky predtym som mal 2 almery od nova . nemal som sajnu oako vyzera interier alebo nieco co by naznacovalo rok. naozaj nevim co dalej za auto som dal 2400e a bol som ochotny este do nho dat 1000e . tak som to bral. co by si na mojom mieste ?mozno ma to posunie . auto vyzera dobre stoji to za potahovacky vzhladom na cenu a stav ? predavajuci uz mam pochybnost je kseftar . naletel som no netusil ze je to mozne ak v technickom rv2004. povodne som isiel kupova touran 2004 tino bolo lacejsia verzia o polovicu

djmj  
Michal
2016-09-04 15:15:31

ilup: Za 2000 kúpiš v DE 100 kW po FL. 700 na dovoz a ešte ti ostane 700 na kávu Alebo choď pýtať peniaze späť. Do TP sa dá kadečo napísať. Mal som Almeru N15 a v TP rok výroby 2005 Ale VIN sa nedá oklamať.

2016-09-04 22:07:01

No ťažko radiť...skúsil by som pohľadať nejakého fiškusa cez obchodné právo či je možné "ĺahko" to auto vrátiť - 4 roky to je už celkom dosť v živote auta... ak by to bolo na dlhé lakte potom už len dať to seriozne opraviť - a potom jazdiť alebo predať... ale Tino je podcenené auto o ktoré veľmi bitka nebude.... takže môj názor - zistiť možnosť vrátenia - hoci dať nejaké E právnikovi za "radu" a ak nie tak oprava a využiť auto....

Tino by bolo fajn keby to neposrali s motormi - 1.8 problémy s olejom, k 2.0l len cvt a o diesloch ja poviem len to že starý jazdený diesel nech si kúpi mechanik či syn mechanika....

2016-09-05 08:04:17

slabostka: velmi seriozna uvaha, mam podobny nazor takze budem postupovat presne tak. Dakujem


Odpovědět

1  2