Fórum - Téma


Uvolněná hadice chladiče


Fórum Primera P11 Uvolněná hadice chladiče

Informace o modelu: Nissan Primera P11

Diskuze o vozidlu

2000 Primera P11 1.8

54 diskuzí

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 800 ccm (110 cui).

Vínová červená metalíza. Prasklý zadní blatník a uražený levý přední ostřikovač světlometů.


1  2  3

2013-09-06 15:49:00

Zdravím mne tiež vytrhavava tu istú hadicu tento mesiac už 5. Krat, posledne mi odtrhlo aj hrdlo na chladici, z toho čo som tu čítal som neprišiel na príčinu toho preco to vytrhava, ale myslím ze je to tym, ze dal som pánom v pochybnom servise vymeniť vsetky hadice týkajúce sa chladenia ktoré výmenu potrebujú a tie čo su dobre skontrolovať či su dobre pripevnené, no a pani to dotiahli tak ze mi ulomili polovicu hrdla na kúrenie a teraz ich podozrievam aj z ulomenia toho širšieho konca hrdla na chladici, môže to byt tym?

2013-09-06 20:33:14

Může, já nevím. Ale u mě jsem v Alpách vypozoroval, že se ani jednou nepustil větrák. Takže bych řekl, že je tam vadné spínání chlazení. I když mi zase říkali, že při 120 by to mělo zvládat i náporové chlazení, takže nevím, čím to tenkrát bylo. Ale Alpy i Itálii to přežilo, takže zatím dobrý.

2013-12-11 21:32:20

Ahoj.Mě se nedávno stalo něco podobného.Utrhla se mi horní hadice i s hrdlem.Dolil jsem kapalinu,dotáh hadici na zbytek vývodu a jezdím dál.Nikde nic neteče,voda se neztrácí,topení topí dobře,ručička teploměru vyleze do půlky a drží se tam.Akorát po jízdě, je vrchní hadice rozpálená a nafouklá,spodní je studená.Při volnoběhu jsou obě teplé.Je to normální stav?Nevíte někdo?Dík.

2013-12-11 22:47:37

domeček: je to normálne...

mirdeld: no to máš tak mohlo to byť tak už dávno a teraz sa to len prejavilo... 4i sa to ulmilo teraz alebo dávnejšie vidieť na štruktúre lomu - buď je to čerstvá rana alebo je tam "chrasta" a podľa toho by som to riešil so servisom...

2013-12-12 07:27:39

chrener: to yb mě zajímalo proč to u P11 praská, už jsem jich měnili několik a jenu P11!!

2013-12-12 07:55:36

honzabk: podľa mňa to každý uťahuje nad mieru únosnú tým materiálom - stenu to má dosť tenkú...

Távalo sa mi že keď som hadicu nasadil a dotiahol po čase sa posunula na okraj kde je ten lem ale nerieil som to lebo preskočiť to nemôže - je tam SKpáska. Niekto to možno práve preto doťahuje na smrť a potom to proste pukne... Alebo to ulomia pri demontáži prilepenej hadice...

2013-12-12 18:36:04

právě že ten lem to klidně přeskočí, páska, nepáska

2013-12-12 19:37:07

vincent: potom mám otázku máte originálny chladič???

2013-12-13 07:27:15

chrener: Lem to nemůže přeskočit, pokud je originál chladič a originál průměr hadice!!

2013-12-13 17:44:27

mám origoš chladič, origoš hadici (podívej se na foto v profilu) a dvakrát už to sklouzlo, už jsem to tu psal. Některé chladiče ,asi podle roku výroby ,mají ten nálitek pravděpodobně menší a je zaděláno na problém. Já jsem musel nakonec drátkem přichytit tu pásku proti bočnímu posuvu a je pokoj.

2013-12-13 17:51:43

honzo, přeskočí ,věř mi. Po prvním problému jsem dal pásky dvě vedle sebe a stejně to přeskočilo znovu. Teď to mám drátkem chycený za ty plastový výstupky na hrdle a je po problému.

2013-12-13 18:01:55

vincent: tak v takom prípade máš dobré víčko chladiča??? možno neotvára a je tam vysoký tlak... Alebo je KO tesnenie pod hlavou...

2013-12-13 18:50:57

víčko bylo OK, hladina v nádobce po zahřátí normálně stoupá a při chladnutí klesá.Hadice jsou natlakovaný normálně, ne nějak moc tvrdé. Ten drátek tam mám už víc než rok, a žádné problémy nejsou.

2013-12-16 09:45:12

agavel: Nakoniec to bolo tym hrdlom na chladici, ked tam nebol ten rozsireny koniec hrdla hadica tam proste nedrzala. Musel sa vymenit cely chladic(cca 40 eur) a ked uz sa objednavali diely vymenila sa aj ta hadica, sice hadicu som menit nemusel ale tiez uz nebola najzachovalejsia. Odvtedy nemam problem, vsetko ide ako ma.

2014-01-12 22:06:01

takže došlo i na mě. Včera jsem přijel po práci před garáž a jen tak ze zvyku jsem otevřel kapotu a při nastartovaném motoru kontroloval ,zda je vše v pořádku. Přitom jsem trochu zmáčknul horní hadici do chladiče jako vždy, zda není moc natlakovaná a ejhle, ulítla část hrdla i s hadicí a páskou, a voda stříkala na mě. Ještě že tam mám ten drátek, který nedovolil velké oddálení.

Ten odlomený kroužek jsem pak vytáhnul z hadice. Byl v celku ,jako by ho někdo rovně dokola odříznul. Chtěl jsem to vyfotit mobilem , ale kroužek se mě normálně rozpadnul v ruce.

Totálně degradovaný plast.

To znamená , že použitý termoplast nedokáže vice jak deset let odolávat tak teplé chladící kapalině a tato nebezpečná závada se bude pravděpodobně s přibývajícím stářím Primer množit.

Doporučuji každému kdo má své auto rád , kontrolu zahýbáním lehce s horní hadicí na chladiči po jízdě při teplém, ale pro jistotu vypnutém motoru.

2014-01-13 08:08:49

vincent: Podľa mňa je problém v tom že keď sa ti to vysúvalo si to opakovane príliš doťahoval a tým sa narušil ten nátrubok a puklo to... Lebo čo sa týka veku je to nezmysel - mal som niekoľko P11 a nikdy som tento problém nemal! A to boli autá blížiace sa aj k 15 rokom...

Daj nový chladič a máš pokoj - lepiť ani zvariť sa to nedá!

Pošlem Ti ponuku na vzkaz pre každý prípad...

2014-01-13 16:47:24

chrener: to jsem si myslel nejprve také, jenže ten plast se normálně rozpadnul na kousíčky bez nějakého většího odporu.

A nejsem zdaleka jediný komu se to už stalo , i HONZA BK už psal, že na Primerách to upadává běžně.

Zítra dávám nový chladič, použitý nebudu riskovat.

2014-01-14 07:40:39

vincent: jj přesně tak s tímto problémem jsme se setkali pouze na primerách, že ty hrdla upadávají. U Jiných Nissanů se to snad ještě nikomu nestalo -za těch 20 let si nevzpomínám že bych to dělal na jiném autě než primera.

2014-01-14 15:37:49

honzabk: Asi to bude tím, že Primera je něco jako první, ne? Jsme prostě mezi Nissaňáky na prvním místě

2014-01-15 07:35:34

agavel: jo ale proti N15 jsou to hrozný mr.... takže se i první serou! to např. N15 jsou bezproblémový auta!!


Odpovědět

1  2  3