Fórum - Téma


Utěsnění zadních podběhů


Fórum Almera N15 Utěsnění zadních podběhů

Informace o modelu: Nissan Almera N15


1  2  3

2013-10-02 07:15:54

akorát nějak nechápu k čemu to tam je? asi proto, aby se za těmi kryty držela vlhkosta bordela dřív to trezavěloa my (autoservisy) měli víc práce s rezavýma karhanama?? Ono stačí když jsou přední plastový podběh, jak rezavějí konce blatníků, protože se tam drží blato, listí a další bordel.

2013-10-02 09:30:22

jak jsem tam ty podbehy nemel tak mi to strasne kvetlo tam protoze mi vsechen bordel a sul a hlavne kameny valily primo do podbehu a na tlumice

2013-10-02 10:52:12

martinmarosz: No určitě karoserie nekvete (nerezne) proto, že jde všechen bordel na ty plochy, ale rezne proto, že tam zůstává. takže teď tam toho bude zůstávat víc, dýl to bude vlhký, víc ta vody tam bude zamrzat a rychleji to pokvete.

Proč asi dříy zrezaví přední blatník dole u prahu a ne vpředu u blinkru nebo podběh? Protože podběh není krytej, tajkže to co se tam nastříká odkol zase hezky odpadá a uschne, ale dole u prahu ten bordel právě zůstane a je pořád mokrej a mrzne a zase se rozpustí, takže to hezky rezaví. Zkuste někdy odšroubovat ty 4 šroubky samožezky na křížák co je přední zastěrka a podívat se co máte za tím plastem a budete překvapeni.

Ale každý an to má jinýá názor, já jen argumentuji tím co vidím an několika setautech co jsem měl v rukách.

2013-10-02 12:36:13

No za tou zástěrkou to u Primery čistím 2x do roka a ošetřuju to nátěrem. Pokud se ty podběhy jednou do roka něčím ošetří je to mnohem lepší jak ten plast. Třeba manželčina fiesta má krytý podběhy i vzadu a kvete to horzně, forďáci to mají ještě ani né z plastu, ale takovýho koberce, kterej je pořád vlhkej a podívejte se venku někde na nějkou fiestu kolem roku výroby 97.

2013-10-02 23:05:31

takze ty podbehy plastove jsou vice na skodu ze jsem je tam dal?mam to takhle chapat?

2013-10-03 06:49:28

martinmarosz: Spíš možná zbytečná práce, ale stejně to chce alespoň jednou do roka sundat, vyčistit všechen bordel a nejlip pod tím natřít.

2013-10-03 07:42:23

ferdikf: souhlas podle mě je to zbytečná investice ale člověk za život vyhodí podstatně víc peněz než stály ty 2 kousky plastu.

2013-10-03 11:13:09

chlapci maju pravdu toto by som zhodil je to zbytocne ako hovoril honza. Podbehy treba poriadne natriet tak ako si natieral podvozok a hotovo. radsej sa fakt pozri na tie predne zasterky co je tam za nimy bordelu. ja rozmyslam zafukat to penou. samozrejme najprv poriadne vycistit a vysusit. no neviem ci tije dobry napad. alebo plech v tej fuge natriem silikonom.

2013-10-03 13:11:04

juro: pěnu bych určitě nedával, silikon taky ne, max kdyby se ti to podařilo utěsnit aby tam neteklo. Lepší asi vysušit a klidně vystříkat nějakým voskem, já tam vždycky naperu rezistin namíchanej s troškou oleje.

2013-10-03 13:17:03

me tam prave valila vsechna sul a bordel nahoru do podbehu a rezlo to tam a nejde se tam moc dostat tak jsem myslel ze ty plastove podbehy bude dobry napad protoez jak jsem najel na nejaky sterk tak to strasne valilo do tech podbehu

2013-10-03 13:24:47

martinmarosz: to je bezne aj vyrobcy s tym pocita ze strk budu kolesa vyhadzovat do podbehov. preto tam davaju gumoasfalt nater. Max ked uz, ale je to natradicne riesenie nalep si tam asfaltove platy (IPA) a to uz pocut nebudes. ja som to raz daval na fiatku polsku ale je to vea rozhodnutia. ja som v tedy ine po ruke nemal. ale bolo to dobre rozhodnutie.

2013-10-03 13:29:26

takze bych mel ty plastove odkroutit i kdyz jsem je tam tak pracne daval?

2013-10-03 13:33:49

martinmarosz: nech je tam, hlavně pod ně na jaře koukni

2013-10-03 13:50:18

jj to urcite.sundam je.jsou na peti samoreznych sroubech tak je odsroubuju a podivam se popripade natru necim a dam zpet.hlavne aby aspon 5 let jeste podychala almerka

2013-10-21 21:05:04

Páni a servispáni,

názorný příklad toho jak to dopadá na polovině nechráněnýho př. podběhu 18 let starý almery a jak to vypadá na druhý půlce pod plastovým krytem i když tam nějaká ta hlína vypadla.Důležitý je,aby ta voda měla kam vytéct a vlhkost mohla vyschnout zkrz škvíry. A nebo vyjímka potvrzuje pravidlo?! Pochybuju,spíš jde o to,jak je plastový kryt udělaný a namontovaný

2013-10-22 07:20:03

bmarcellus: ano správně na druhé fotce je jasně vidět, jak vypadá část pod plastovým krytema část bez krytu a je jasně vidět že ta bez krytu nemá ani trošku rezu, ale pod krytem už to začíná rezavět - ty spoje!! Na první fotce jediný co vidím prorezavěný místo tam kdeje přes sebe více plechů!! Nic jiného na fotkách není vidět. Takže fotky jasně potvrzují, že když je plast, rezaví to více!!

2013-10-22 11:31:30

Kde není chráněno je díra.Kde je podběh není nic,jen mini povrchová orezlinka která šla pomalu prstem dolů a jen se zatřelo.

Takže to jen k reakci,že jsou auta pod plast. krytem shnilý.Rozhodně nemusí a podběhy vydrží dýl než necháněný (za předpokladu správný antikorozní ochrany plechů)

2013-10-22 13:11:21

ja to tam dal hlavne proto, ze to mam v podbezich nahore chytnute a strasne mi tam valily sutry a uz se tam pry nejde dostat tak jsem to osetril jak jen slo a dal tam ty plastove podbehy at to tam dale nevali.podbehy jsou volne pruchozi, tzn. ze voda normalne muze odtect

2013-10-23 07:41:46

bmarcellus: Tak tak, ja nechem nikomu protirecit, ale staci sa zamysliet nad tymto: koleso sa toci urcitou rychlostou, berie z cesty vselijaky sajrajt a toci to v podbehu ako pracka. Tym padom to funguje ako smirgel ktory berie zo sebou vsetko a casom sa vytvara korozia na odhalenych miestach po popraskanej farbe. Preto je tam umela hmota (podblatnik) ktory sa snazi tomuto zabranit. Je tiez pravda ze sa tam usadzuje blato a pod. Ale toto je uz otazka udrzby vozidla. Takze ma to svoj podstatny vyznam! Inak by to tam japonsky iziniery, a iziniery celeho sveta na ostatne auta nedavali. Druha vec, ja som to mal dlho na lavej strane dole lebo to predch. majitel po buracke stratil a neobtazoval sa dat tam nieco. Takze to teraz tak aj vyzera. poskodene miesta po tukanci hrdzave.... nehovoriac o tom ze pri dazdi mi vyhadzovalo vodu s blatom priamo do svetlometu a smerovky. vsetko som to mal zasvinene , pretoze tam chybal plastovy kryt! Improvizoval som a s podobneho materialu som si vyrobil podblatnik, ktory spolahlivo sluzi!

2013-10-25 07:18:10

juro: taky si nechci protiřečit, ale myslím si že se vpředu točí stejnou rychlostí jako vzadu a kjdyž se podíváš na tu druhou fotku, tak v místě kde není plastový podběh a je jen spaciální nástřik hrbaticí, je podběh v lepším stavu než tam kde je pouze barva a je tam plastový popdběh. nejvíce se to projevuje na lemech blatníků, kde se právě za plastem drží voda a sra*ky.


Odpovědět

1  2  3