Fórum - Téma


Ustřelení zadní části auta


Fórum Technický koutek Ustřelení zadní části auta



1  2

2007-04-21 19:15:06

Dnes jsem projížděl s mou Almerou ostřeji levotočivou zatáčku dolů z kopce a v ní byla propadlina na pravém okraji. Zadek auta mi v tom místě ustřelil výrazně doprava až jsem se lekl. Vím, že Almera prý má problémy s přejížděním příčných nerovností, ale jestli víte někdo jak to trošku eliminovat poraďte. Bohužel už Almeře nemohu věřit.

2007-04-21 19:20:26

N16 je nejhorsi podvozkove ze vsech N14, N15 co sem cetl.. neni to zadnej zavodnik. Problem eliminujes, kdyz nebudes jezdit ostreji.

2007-04-21 19:23:53

No ono to ustřelí i v menší rychlosti, to už jsem vyzkoušel, ale dnes jsem se fakt lekl a hned jsem zvolnil. Chtělo by to ale nějaké jiné řešení. Přeci s 1,8 nebudu jezdit pomalu.

2007-04-21 19:30:36

a lepsi gumy nebo jiny tlumice by tomu nepomohli??? jestli ne tak jedine kanagon a nabo jezdit v kolejích jak TRAMVAJE

2007-04-21 19:38:09

Rossi - nech si skontrolovat tlumiče, páč já s tím nemám problem a to ji někdy taky proženu (dost často)

Mobi - N E S E R A L M E R K U : že budeš klečet v Miřetíně fu

2007-04-22 00:59:55

cetl sem, ze to neni moc dobre na silnici... bud vymen auto nebo zvolni.. a nebo si kup treba Sunny GTi N14 (91-95) na blbnuti at nemas touhu v N16 zavodit. Nebo cokoliv... ta N16 neni fakt zadnej zazrak v tomhle, co sem teda slysel. Tim se ale nechci doknout majitelu N16.

2007-04-22 09:27:20

Co nezvládne v zatáčkách, dožene N16 vzhledem, moc pěkný autí

2007-04-22 10:03:49

mne ustrelilo zadok na n16 v rychlosti cca 30km/h na kruhaci pred nakupnym centrom v brne(to veeeelke nakupne)isiel som od brna smerom na ten kruhac a priatelka co robiiiiis zase ja ze nic vyrovnavam smyk.

ale to bolo leto prave zacalo prsat a ja som mal zimne gumy asi z 3-5mm vzorkom.takze

zaklad je mat dobre gumy.teraz na jednej zakrute pozorujem ze najskor nastupi nedotacavost a potom to pekne stoci

a trosku sa v tom vyzivam.ale uz minule mi manzelka povedala ze ked jazdim sam mam jazdit ako keby tam bola

2007-04-22 10:04:31

N16 určitě není na závodění. Pro mě je její podvozek dobře čitelný, ale skutečně ustřeluje při velmi razantním zacházení. Nicméně jsem třeba zkoušel Octavii II a zjistil jsem, že na stejných místech a při stejné razanci jako s N16 ustřelí taky. Tak nevím. Ovšem oproti autu co jsem měl před tím (Favorit) drží jak přikovaná. Ona N16 je jak jsem zjistil vůbec na podvozek dost náchylná. Musí mít absolutně dobře vyvážené gumy, kvalitní ráfky a dobře vycentrované a utažené, kvalitní gumy a i tak se více než u jiných aut přenáší hluk od náprav do kabiny vozu. Např. s Octávkou mám zase zkušenost, že s ní vymetete díru jako kráva až praskne elektron nasadíte rezervu jedete dál volant ani necukne a ani nikam to netáhne. Zajedete do autorizovaného servisu auto okouknou a s autem není absolutně nic. Nevěřím, že s Almerou by to dopadlo stejně

2007-04-22 13:46:22

p11 kombajn pri špatne zvolenej stope se neda zase dorovnat do zatačky se rozvlní.jinak co jsem ji zkousel na snehu tak tam drži lip než n15.n15 se chova neutralne celkem předvidatelny auto.n16 je už nissan kterej je s renoltem a myslim že kdybich si ji koupil byl by to stejne "spolehlivej "stroj jako p11.kdyby to krmili více rejží a ne () bylo by to 100%

2007-04-22 15:41:26

Miskus: To ale nebyl smyk, ale vypadalo to jakoby ta zadní náprava byla v době průjezdu v místě propadliny v luftě a vlivem odstředivé síly se auto pohnulo směrem doprava. Jinak se mi nelíbí ani větší náklon předku v zatáčkách. Proti předešlému autu mne to překvapilo.

2007-04-22 19:02:48

No teda s mojí N16 úplná pohoda autí sedí, jak přibitý mám tedy obuté 16" 205/45. Spíš jestli nebude někde nějaká závada

2007-04-22 19:06:49

No jo ale kde. Zkusím překontrolovat ty tlumiče. Nic jiného mě nenapadá.

2007-04-22 20:00:31

kluci bud chcete auto na normální ježdění nebo ostřejší, to že seriový podvozek ustřelí je zcela běžné, chce to s tím počítat a podle toho jezdit, pokud chcete jezdit sportovně, tak je potřeba začít (pokud pominu brzdy) lepšíma tlumičema, zkontrolovat silentbloky náprav popř je vyměnit za unibaly, a zkrutnou tyč mít taky pevnější, jinak je hodně aut, která mají tzv měkou kastli a těm nepomůže nic jen traverza

2007-04-22 20:06:21

Kenty souhlasím s tebou, ale nejel jsem zase tak ostře jako závodník. Kdybych jel, tak bych asi vylětěl ze silnice, nebo šel do smyku. Měl jsem více aut a toto se mi nikdy nestalo. Taky na nich nebyly žádný úpravy.

2007-04-22 20:25:32

tak to se chce potom kouknout na tlumiče

2007-04-22 20:36:46

urcite by som skontroloval tlmice, ak to nie je v nich asi by som zmenil znacku pneumatik. Ked som kedysi zmenil Michelinky za nejake Kleber, bol som neprijemne prekvapeny znacnou zmenou jazdnych vlastnosti. Pri tom istom rozmere gumy zacala almerka akoby plavat a stratila istotu vedenia stopy.... no bolo to dost neprijemne.

2007-04-22 21:13:12

rosi ak bola v lufte tak sa pozri po tlmicoch co sa tyka naklonu tam by mozno pomohli trvrdsie pruziny .no zasada je dobre tlmice a kvalitne pneu ak chces mat seriove auto tak by som nad nicim inym neuvazoval.

ono ide fakt o ten zvyk.ja som si uz tak povediac zvykol ze auto je fakt citlive na nerovnosti tak ich ocakavam v kazdej zakrute.no na to sa spoliehat neda

2007-04-23 00:18:44

Rossi: kazde auto ti viac ci menej za takej situacie odskoci. V podstate ide o to ze cim ides rychlejsie tak ti to ise auto vzdy viac odskoci. ak na to ise auto das podvozok (tuhsie tmice atvrdsie pruziny, nikdy nemenit za tvrdsie len jednu vec) odskoci menej. Je to celkom logicke makky povzok znamena po narazeni kola na nerovnost to ze sa kolo odrazi smerom hore do podbehu a zas sa vrati spat za dlhi cas ako s podvozkom tvrdsim. No a dlsie kolo v lufe znamena v zakrute vacsi bocny odskok. Kvalitna pneu s nizssim profilom pomoze sa rychlesjei a istejsie podvozku "chytit" v extremnom pripade sa nechyti a ty ides do pretacaveho smyku (ak skoclo zadne kolo co predpokladam). Jazdievam skusobne s kazdym autom napr jednu rychlu lavotocivu zakrutu skopca (pristavny most v BA s Petrzalky dole na Bajkalsku) a tu su vo vrchole zatacky teda tam kde najmenej potrebujes po sebe v strede cesty dva kanale (zapustene cca 3cm) ked tadial ides vnutornym oblukom nad 100km/h a trafis tie kanaly mas dost problem o com svedcia otlcene zvodidla oproti takze odskakuju aj ine auta. na tvrdom podvozku sa to da zvladnut mozno v 120km/h na makom moze byt aj tych 100km/h hlavne za mokra problem. Takze hodne zavisi do akeho extremu zenies seriove auto

2007-04-23 07:20:36

este chcem dodat ze ak budes mat tvrdy podvozok mozes sa ti stat ze na serii nerovnosti sa zeme ani nedotknes bo budes skakat na tvrdych pruzinach a tvrdych tlmicoch takze s mierou


Odpovědět

1  2