Fórum - Téma


Uspora Paliva


Fórum Technický koutek Uspora Paliva



1  2  3

2008-02-17 16:43:26

Ma nekdo z vas nejake tipy ci zkusenosti jak jezdit setrne?? Napr.pri jaky otackach je motor usporny atd... Ne ze bych byl nejaky setrilek ale par rad se treba dozvim:)) Dneska je kazda koruna draha:))

2008-02-17 18:27:58

je uplne jedno ako jazdis,najdolezitejsie je aby to auto bolo sluzobne

2008-02-17 18:55:00

se sluzebnim taky nesetrim,ale se svym jezdim od 2 do 3 tisic otcek,co jsem se vsude mozne docetl a z vlastni zkusenosti je to nejlepsi

2008-02-17 19:15:36

Když je den tak se pruměrně udržuju na 2000 ot..

2008-02-17 19:32:54

ked ides plynule bez zrychlovania po rovine alebo dole kopcom tak mozes v pohode ist aj na 1200 otackach,ale akonahle chces pridat treba podradit.najlepsie jazdit na cim nizsich otackach,ale tak,aby si mal dost vykonu na rozbehnutie,cize aj hore kopcom mozes ist na 1500 otackach,ale tak na 2-3 rychlostny stupen,nemal by si sa dostat do moc nizkych otacok,ale vtedy motor da o tom vediet,ze uz je zle,tomu by si sa mal vyhybat.ked pridavas,tak treba vzdy radsej podradit ako to dusit na nizkych otackach.a dole kopcom pustat plyn,nie vyhadzovat rychlost,aj z dovodu uspory paliva ako aj z dovodu uspory brzd.a ked zrychlujes zlahka,tak jemne s plynom,ale treba pozerat aj do spatneho zrkadla,aby si nezavadzal

2008-02-17 20:19:14

Moje úsporná jízda končí v okamžiku, kdy mě zezadu problikne spěchající Ochcávka. Nechám ho ohleduplně předjed, no a potom se mu nalepím na tdi Ochcávkář se diví jak mu hravě šlapu na paty a já se divím spotřebě.

2008-02-17 20:20:41

Pavle a co spotřeba podrážky na botě ? To musí bejt šrumec u toho šlapaní

2008-02-17 20:25:36

Švícko Miki mi je podrazí

W10
W10
2008-02-17 20:37:15

Dufam ze ho nenahanas z tym parnym strojom :DDDDDDDDDDDDDDDDDD

2008-02-17 20:41:22

Tak to by Ochcávkáře mrsklo, kdyby ho dohnal parní traktor. A hlavně je to neekologické, při vyžších rychlostech létají z komína nespálená polena

2008-02-17 21:02:46

100 metru jed a 100 metru tlac,usetris,ja spotrebu nikdy neresil,kdyz chci jezdit na spotrebu tak si koupim nejakou pojizdnou nakupni tasku s litrovym motorem prece

2008-02-17 21:16:45

Myslim si ze jezdim v rozmezi ekonomicke jizdy ale je fakt ze obcas privru oci nad spotrebou a s autem si poradne ´´zablbnu´´ Spis jsem chtel vedet kde a jak jeste nejakej ten groš usetrit:))

2008-02-17 21:21:30

Já mám auto na jezdění, ne na hlídání, jestli to náhodou nežere o deci víc

2008-02-17 21:23:15

udrzuj motor v oblasti maximalneho krutiaceho momentu (otackach) s co najmenej stlacenym plynom.ked ti padnu otacky pod 2000 prerad nizsie no s pedalom plynu nehyb potom ked sa to rozbehne nad cca3000 tak sup hore a takto sa hras a robis kolonu za sebou(tieto hodnoty otacok su pre benzin a n16 almeru )

ale nechodim vylozene na spotrebu ale niekedy ma nasere ako casto tankujem a niekedy len tak ked je dobry horsky prechod tak neodolam a zablbnem si v ramci moznosti.

2008-02-17 21:32:03

Re: Primeros. Občas taky tlačím, keře u silnice jsou mi vítanou skrýší. I úspora v tom je, vodné a stočné doma

2008-02-17 21:49:58

To pavel53 + primeros: Nastesti se mi nestalo ze bych musel tlacit ale myslim ze zrovna tahle ´´uspora paliva´´ neni muj styl

2008-02-17 21:52:29

Taky ti to chlape nepřejem

2008-02-17 22:01:28

ja ti to taky nepreju,ale kdyz te to chytne tak uz pak ho..o nadelas

2008-02-17 23:04:57

Alesh : to na čem sedíš v ikonce,tomu se nesmíš divit,že to žere trávu u krajnice......

2008-02-18 12:44:27

Kazdy motor ma idealne otacky ktore zalezia aj od prevodovky ale tak vseobecne sa da povedat ze benzim ma najnisiu spotrebu pri 2500-3000 ot. Ale treba dodrziavat rady kolegovv diskusii vyssie, ako neslapat na plyn, preradovat, atd.

Treba mat takzvane lahku nohu.

Existuje aj pristroj na meranie podtlaku ktory najviac urcuje spotrebu vola sa to Vacuummeter (Ekonomer)

http://tuning.autodoplnky...-az-0-montazni-p-s1495149

ten urcuje ako motor reaguje na plyn a hned "tazkost" nohy ak sa rucicka blizi k nule

Ja som to mal v aute pred microu a tam to bolo tak ze volnobeh bol -0,8 a ked som pridal mierne bolo -0,6 az -0,4

ked som potreboval obiehat a normalne jazdit tak -0,4 az -0,2 a samozrejme plny plyn je -0,1 az 0,0 (ale to dlho nevydrzi, pretoze motor sa coskoro dotiahne na svoje maximum a potom sa da ist maximalnym vykonom na -0,4 az -0,2) Pri jazde z kopca takzvane brzdenie motorom je rucicka na -09 az -1,0 al tak to sa jazdit neda.

je to dobry pristroj len bohuzial ak chces jazdit na -0,6 tak radost z jazdy sa strati.

Montaz je jednoduch, len jedna hadicka do sania za sktiacu klapku.


Odpovědět

1  2  3