Fórum - Téma


Uprava nafty - S 6006D a S 6001


Fórum Návody Uprava nafty - S 6006D a S 6001



1  2

2009-02-17 12:23:38

Ahoj,

uz jste nekdo zkousel upravu nafty popsanou na www.oleje.cz (http://www.oleje.cz/forum...426f91d827f8e4beadad26c5f):

"dělám si vylepšovače sám. recept: vraž do půllitru M2T dvě deci ředidla S 6006D (BEZAROMATIK) -VYRÁBÍ balakom / tím zlepšíš cetany a mazivost. Když chceš i čistit tak přidej S 6001 jedno decánko a máš naftu jak pro F1. míchej s naftičkou 1:400"

Jake jsou zkusenosti? Mam z toho trosku obavu, abych si neznicil motor. Co vy na to?

L.

2009-02-17 12:41:10

Hmm, já používám přímo aditiva do nafty od Liqui Moly, která přidají na výkonu i akceleraci, čistí a mažou celý systém. Drží nízké emise i spotřebu a jsou pro motor a další součástí auta bezpečná, mají i atestaci. U ředidel bych se bála jejich agresivity vůči těsněním a dalším materiálům. Navíc palivové čerpadlo potřebuje být mazáno, což si myslím, že ředidla dělají přesně naopak. Směs to může zlepšit a pojede to líp, ale co životnost motoru, čerpadla apod.? Přecijen motor je navržen na určitý typ paliva s danými vlastnostmi.

2009-02-17 15:24:22

Doris prave ze se toho taky trosku bojim, ale zase na druhou stranu nevim, z ceho se ty komercni aditiva vlastne skladaji? Neni to taky redidlo + 2T olej? A proc preplacet komercni aditiva? A kdyz se to neprezene s davkovanim, nemuze to prece uskodit. A co je vlastne redidlo? Neni to vlastne na bazi benzinu?

Nemas prosim na tom tvem aditivu slozeni?

DIky Lumeer

2009-02-17 15:42:49

Můžu na to kouknout, pokud tam bude složení, mohu to přepsat sem. Ono je možné, že tam částečně něco takového může být obsaženo, přecijen se jedná stále o stejný základ - ropné produkty, ale jde o to, že tahle aditiva jsou přezkoušená a pro motor je garantována bezpečnost. Když si vemu zápach těch aditiv v porovnání s ředidlem, je to něco úplně jiného, i když to taky smrdí..... Starý diesel motor je celkem odolný vůči slabší kvalitě nafty, ale ty novější jsou velice citlivé a tam bych byla opatrná. Zkusím se na toto někdy připtat svého mechanika, jaký má on na toto názor a zda to doporučuje, či naopak ne. Aditiva do nafty mi skutečně vřele doporučil a poznali jsme výrazné zlepšení.

2009-02-17 15:43:55

Do Almery davame normal aditivum. Tohle bych tam necpal . Ted budem kupovat http://www.41.cz/vif/ drahy to neni abych s necim takovim zkousel zvlast kdyz jsou tyhle cerpadla nachylny . To predchozi odeslo tak tomuhle se snazime pomoct . DORIS a jaky presne davas ty od LM ? maj jich vic

2009-02-17 16:50:31

Používám Super Diesel Aditiv.

http://www.liquimoly.cz/d...il/super-prisada-do-nafty

2009-02-18 15:14:39

kvalitu tohoto zázračného elixíru nejlépe ohodnotil ten co napsal při použití tohoto mi stoupne výkon o 15 až 20 procent tím je řečeno vše pokud někdo napíše že zvedne o 3 až 5 procent budu o tom uvažovat jinak bláboly tohoto typu s takovým výsledkek at si udělá každej usudek sám

2009-02-18 16:24:30

Takže složení na obalu není uvedeno, jediné dvě popsané složky, které jsou uvedeny pro svou nebezpečnost, jsou: hydrogenovaný benzín a 2-ethylhexyl nitrát. Mohu ještě vyzkoušet reakce aditiva a ředidla na různé materiály, jak se to bude chovat, ale syntetická ředidla bývají pořádně agresivní a vysoce hořlavé a skutečně bych se obávala jejich působení na těsnění motoru a též funkci palivového čerpadla, které potřebuje být mazáno. Právě některá ředidla používám i na odmašťování podkladu, což je přesně opačná vlastnost, než potřebuje čerpadlo dieselmotorů.

Vždy si říkám, že je něco za něco. Zázračné přípravky neexistují, to by je používali pak i výrobci. Vemte jako příklad jen přísady do motorových olejů na bázi chlóru, které slibovaly úžasné vlastnosti. A ty se opravdu dostavily, jenže za cenu následného zničení motoru vlivem nadměrné koroze.

2009-02-19 20:45:14

lumeer: tak asi pred pul rokem se mi podarilo najít super palivo pro meho milacka. Narust vykonu byl ohromny. Ale jen po cestu z Karviné do Dětmarovic... potom uz nic. auto se chvalo jak predesle. No a jak mile jsem dojel do Orlove zpozoroval jsem ze:

1. nehorazny kraval

2. Auto mi chcipalo za jizdy

3. byl jsem rad ze jsem auo nastartoval jak za tepla tak i za studena

no a ted k tomu zazracnemu palivu. Omylem jsem natankoval Vera 100 misto Vera disel a to v pomeru 8l nafty ku 12L benzinu. tak pokud chces experiment tak mam jeste na zahrade 15L teto sracky klidne ti to prodam za 300

2009-02-19 21:35:00

plevys: jsi z Karvine? tam jsem chodil na vysku... moc rad vzpominam...

8 litru je moc, to je jasny, ale davkovani 1:40? Je fakt ze nikdo nevi, z ceho se skladaji komercni aditiva. Redidlo je vlastne taky benzin. a kdyz pridas trosku 2T oleje?

Jenom si myslim, ze "zazracne" aditiva nebudou ve sve podstate nic jineho, nez redidlo s "necim".

Lumeer

2009-02-24 20:31:47

s riedidlami robim od 15-tich rokov takze S-6006 je dost mastne tam by nemal byt problem ale ta S-6001 je uz skoro ako aceton a ten je asi najagresivnejsi a dokaze v poho rozleptat plasty aj gumu a vysusuje

2009-03-05 19:17:13

zdravím , musím sem přidati pár postřehů. tak zaprvé neplést si bezaromatik s jinými ředidly, 6001s se přidává pouze na čištění..proto ty zravé účinky. jinak poměr je 1:200 nafta:bezaromatik + 1:400 2T olej (kvalitní) . jezdil jsem na to celé léto a mohu říci kdo nepoznal neuvěří.. to jsou mé zkušenosti.. jinak vřele doporučuji. je pravda že vif jde taky ale bezaromatik do nafty je opravdu poznat.. jede to lépe než s vif.. vif používám přes zimu a vlétě opět šlápnu do bezaromatiku.. je to prostě svezeníčko..

2009-03-05 19:45:01

kurna ja nechapem ze na to ty inziniery neprisli uz za tie roky co vyrabaju a vylepsuju ten diesel ale vo svojej kare to radsej skusat nebudem

2009-03-05 20:14:39

uřčitě ti nikdo neporadí "aditivum" za 50 kč na dvě nadrže.... navíc nikoho nenutím.. jezdil jsem na kde co.. olej řepkový, LTO atd.. ale bezaromatik je na sprint.. přirovnal bych to jako k acetonu do benzínu nebo leteckému vysokoktanvému benzínu..

2009-03-05 20:24:57

plevys k té sračce co máš na zahradě klidně ji vyjezdi docela běžně se v zimě přidával benzin do nafty at to nezamrzne a to v poměru asi 3 l benzinu do 60 litru nafty.Nebo i naopak do škodovek se lila nafta ještě v dobách kdy byla levná takže nějaké takovéto auto se s tím spokojí ale za tu cenu to prodáš těžko.

2009-03-05 20:30:52

No, že to pojede líp, bych i věřila, ale jak dlouho to vydrží motor a čerpadlo i materiály v nich? Prostě v laboratořích se dělají testy a zkouší se kde co a kdyby to opravdu nemělo negativní vliv na nějaké součástí auta, přidávalo by se to běžně. Osobně bych byla na toto opatrná. Ty starší motory tak háklivé na kvalitu paliva nejsou, ty současné naopak značně. Kdo dává motoru kde jakou břečku místo kvalitní nafty, aby ušetřil, tak mu to je asi jedno, jak dlouho to vydrží. Chemie je zatraceně složitá věda a tyhle experimenty nejsou často na místě, je to stejné jako se zázračnými přísadami do motorového oleje, chvíli to jede jak urvané z řetězu a pak ti motor řekne "papa".

2009-03-05 20:43:49

ta preto do palivovej nadrze lejem iba diesel a do motora olej,neexperimentujem,a zatial je to v pohode

2009-03-05 21:10:33

Trošku to tady odlehčím. (Doris ať to prosím nečte) Ty zázračné přísady do paliva s neuvěřitelným nárůstem výkonu , jsou jak když si starej dědek vezme Viagru. Chvilku je to super a druhý den mu zatápí v kremačce,

2009-03-05 21:13:21

uplne suhlasim z Pavlom

2009-03-05 21:31:32

však proto je viagra na předpis a ty přísady na vlastní nebezpečí a ztráta záruky


Odpovědět

1  2