Fórum - Téma


Uhlíky alternátoru na P10 GA16DE


Fórum Primera P10 Uhlíky alternátoru na P10 GA16DE

Informace o modelu: Nissan Primera P10



2013-01-03 22:00:23

Nevíte někdo, kde sehnat uhlíky pro altík Magneti Marelli typ A127-67 (54 022608) part. no. 23100 71J10? Je to na mou P10. Zkoušel jsem autokelly, mjauto, google a já nevim co ještě, ale nikde je nemůžu najít. Nebo by mi aspoň stačilo označení těch uhlíků. Popř. nesedí tam z jiného modelu? Docela výrazně mi pohasíná komplet osvětlení, jak už tady bylo někde řešeno.

Pohas

Toto video bylo nahr

2013-01-03 22:13:12

Zeptej se tady . http://eautoelektrika.vachta.cz/e-shop/

2013-01-03 22:23:12

To jsem taky našel, zítra jim zkusím zavolat. Ale je divný, že se to nikde v katalozích nevyskytuje.

2013-01-03 22:24:37

Uhlíky se dají upravit.Ale tady u nich jsem měl dva altíky a oprava suprová.Vlastně jeden altík a jeden startér.

2013-01-03 23:13:15

hele mě to P11 dělá taky ale míň...blikaj mi i budíky cca do 2000 otáček pak už né

2013-01-04 09:52:01

No, mně jde tak trochu o to, abych nemusel něco nechávat posílat z Prahy do Brna a vyhnul se nákladům navíc, takže toho Vachtu nechávám jako poslední možnost.

2013-01-04 09:54:51

Tohle jsi zkoušel?

http://www.nissanclub.cz/...lect=211775#message211775

2013-01-04 13:37:40

Něco z toho jsem prohlížel, ale nevím rozměr těch uhlíků, zatím jsem to nekuchal.

2013-01-04 14:24:01

Tak už jsem je objednal u MJ auto, bude to cca za 200Kč. Sám jsem je podle těch čísel na altíku nikde nenašel, docela by mě zajímalo, co tam maj ti borci za katalog.

2013-01-07 17:02:30

Uhlíky už mám doma. Cena 200Kč, rozměry 7x4x21.3(včetně výstupku, bez něj 19.4)mm, výrobce Cargo, kód na obalu 140613. Doufám, že nebudu nemile překvapen, až kuchnu altík, jiným rozměrem.

2013-01-09 18:08:56

Tak po rozborce alternátoru, ke které byl mimochodem potřeba ořech 5.5 , jsem zjistil, že drátky od uhlíků jsou přiletované (zřejmě stříbrem) a na styčných plochách na hřídeli mám vydřené plošky, takže jsem rotor a držák uhlíků zavezl do Auto Horák. Přeletování uhlíků a soustružení kolektorů by předběžně mělo stát 300, uvidíme zítra.

2013-01-10 07:37:42

To máš speciální altík? Kolik tam máš kolektorů? Já na každým altíku viděl vždy jen jeden kolektor.

2013-01-10 13:07:06

Ne. Je tam jeden. Vidím dva kroužky, tak píšu množný číslo, ale je to jeden kus. Neber to tak doslovně... Dneska jsem to dotáhl od Horáka, ty uhlíky jsem si mohl takhle přeletovat klidně sám, odvrtali starý z těch plíšků a cínem naletovali nový. Asi jsem měl naivní představu, že to bude tak nějak víc profi. :D Cena 344Kč.

2013-01-10 13:28:46

Jo, klidně sis to mohl přeletovat i sám, pokud máš pořádné pájedlo, ale není to (podle mě) žádná darda - kdybys musel měnit třeba diodový můstek, to už by bolelo víc. Tak ať slouží!

2013-01-11 07:42:38

Však to bylo jen tak na odlehčení tématu, hrozně mě to zaujalo, tak sjem to napsal, je mě jasný že asi žádný takový altík neexistuje

2013-06-04 22:00:13

Takže samotná výměna uhlíků nepomohla, prvně se zdálo, že je to lepší, ale problém se vrátil. Nakonec jsem zkusil vyměnit celý regulátor napětí a ejhle, ono to funguje! :D Štastnej jak blecha...

Takže abych to shrnul, pokud má někdo podobnej problém, doporučuju vyměnit celej regulátor napětí (budete to mít i s uhlíkama - jsou v něm), maximálně ještě nechat stáhnout nebo vyměnit kolektor, pokud bude mít vydřený drážky - to uvidíte, až odmontujete regulátor. Na výměnu regulátoru není potřeba žádný zvláštní nářadí, jen ořech 5.5 a zvládne to určitě každej doma. Regulátor se dá koupit na autoelektra.cz (jsou to ti samí jako mjauto.cz) za 490Kč.

Na závěr foto toho pajzáka, co mi ztrpčoval život.


Odpovědět