Fórum - Téma


Tvrdší zadní péra na Primču P 11??


Fórum Primera P11 Tvrdší zadní péra na Primču P 11??

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2007-09-11 07:40:15

Zdravím

Chtěl bych se jen zeptat, zda se na Primeru P 11, r.v. 2000 dají sehnat tvrdší zadní péra ( s tuhší charakteristikou).

Tahám totiž karavan a při propérování to jde na doraz.

Dík za případné tipy! Pája

2007-09-11 08:44:32

vidim to tak ze mozes si zaobstarat kratsie ale casto krat aj nizsie z poziadavkou rovnaka vyska a vacsia tuhost som sa nestretol. skus sa pozriet na pruziny od kombi-cka a vyber si najtazsiu verziu cize diesel(i ked tam budu tuhsie viac na predku ako zadku).

inak z podobny problemom sa trosku stretavam ja i ked boh zna ci idem na dorazy pretoze ked si do zadu sadnu 3 tak ako minule tak mi staci prejst vacsi hupak a citit to tvrdo. no u mna to asi poriesim pruzinami ktore budu aj kratsie.pri tom moze zostat tlmic seriovy bo 1000 euro naa podvozok od kw nemam

2007-09-11 09:59:23

mozno by stacilo si zohnat z P11 GT, ale pokial ti to moc preperovava overil by som ci neprekracujes max povolene zatazenie zavesneho klbu. to nemoze robit dobrotu ani autu ani bezpecnosti kedze mas nadlahcovanu prednu napravu stracas adheziu na predku

2007-09-11 12:04:53

Neosuhlasím z předchozíma odpovědima, tvrdší a kratší pružiny jsou sportovnější, ty potřebuješ stejně dlouhé ale tvrdší propérování. to nevím jestli se dají sehnat. Jinak sportovní pružiny na P11 máme Aibachy. Kdyby ěnkdo chtěl tak ceny by byla slušná, jsou použité ale dobré. Auto sedí podstatně níž a v zátopčinách je o hodně tvrdší.

2007-09-11 17:41:40

Honza predpokladam ze nesuhlasis len s castou odpovedi, nie s tym co som pisal ja lebo tam rozpor nevidim P11 GT nema pokial viem kratsie pruziny ale prave s tvrdsou charakteristikou, dal by som ich tam aj s tlmicmi ktore su pre P11GT aby bolo zachovane dobre odladenie pruzina+tlmic GT. len tvrde pruziny to je na prdlacku, makke tlmice to neustihaju tlmit a bude to poskakovat ako koza-vysledok na nerovnostiach v zatackach horsia prilnavost ako na origo P11 kovych

2007-09-11 20:42:12

honza mam pocit ze necitas vsetko napisal som ze vacsinou sa stretavam s tym ze sice pruziny tvrdsie zozenie ale aj kratsie ale ze s poziadavkou na rovnaku dlzku som sa nestretol tak citaj pozorne dobre

tak isto som poradil najst najtazsiu variantu a tak isto kombi pretoze predpokladam ze pre kombi inziniery mysleli aj vacsi zataznie zadnej casti.

dalsia moznost ma napadla zistit si rozmer pruziny a hladat hladat najskor u nissana a potom dalej ale toho sa trosku obavam.

u n16 som sa docital ze ma maksie pruziny a relativne tvrdsi tlmic u gt neviem ci pritvrdili pruziny alebo este viac tlmic.

existuje este moznost dat si vyrobit nove pruziny ale toho by som sa obaval pretoze pasnut k tomu tlmice hmm.

este mi teda vychadza take cosi ze pri preprave privesu davat do pruziny take gumene puzdra volakde som to videl

nepusti ta na dorazi pruzenie bude ako tak zachovane atd...

2007-09-22 09:11:07

....pridam aj ja jedno riesenie...Pavel22 mas asi P 11 elegance ako ja a tak mas taky isty problem,zozen si zadne pruziny z verzie sport,ta je podstatne tvrdsia...

2007-09-22 21:08:35

Zdravím!

Přesně tak, mám P11 elegance. Dík za tip, mrknu kde a za kolik by se daly zadní péra z verze sport sehnat. Nebo nemáte někdo nějaký tip?

Jaště jednou dík a přeji pěkný zbytek večera Pája22

2007-10-01 09:17:09

Nechci se hádat, ale mám dojem že Gt je i nižší, nejen tvrdší, ale nejsu si jistej!!

2007-10-01 10:51:34

GT je skutocne nizsie a tvrdsie ako ostatne P11

2007-10-05 08:10:27

Bruni díky za podporu, nebyl jsem si jistej, ale myslel jsem si to,protože Gt jsem měl jen asi 3x v rukách. Pro miskus - čti tedy ty pořádně, GT bude nižší atvrdší!!

2007-10-06 15:40:49

Doporucuju investovat do Eibachu nebo HR, je to kolem 6.000 czk a je vysledek je zarucen ... je to asi o 35 mm nizsi .... samozrejme je tu otazka, co na to puvodni tlumice ... taky by bylo nejlepsi je vymenit .... stacili by Kayaby Excel G, cena kolem 1800 CZK/kus, nebo idealne zlute Koni ....

2007-10-06 21:09:14

Zdravím

Chtěl bych se jen zeptat, zda se na Primeru P 11, r.v. 2000 dají sehnat tvrdší zadní péra ( s tuhší charakteristikou).

Tahám totiž karavan a při propérování to jde na doraz.

Dík za případné tipy! Pája

ja som napisal

vidim to tak ze mozes si zaobstarat kratsie ale """ casto krat aj nizsie z poziadavkou rovnaka vyska a vacsia tuhost som sa nestretol"""" skus sa pozriet na pruziny od kombi-cka a vyber si najtazsiu verziu cize diesel(i ked tam budu tuhsie viac na predku ako zadku).

inak z podobny problemom sa trosku stretavam ja i ked boh zna ci idem na dorazy pretoze ked si do zadu sadnu 3 tak ako minule tak mi staci prejst vacsi hupak a citit to tvrdo. no u mna to asi poriesim pruzinami ktore budu aj kratsie.pri tom moze zostat tlmic seriovy bo 1000 euro naa podvozok od kw nemam

honzaBK nic v zlom o tomto som hovoril ze vacsina pruziny ktore bude zhanat budu kratsie a aj tuhsie .

takze uzavreme to aj z gt by boli tuhsie zial aj kratsie. mozes pristupit k vyrobe novych alebo jednoducho vymenis za novsie atd.. honzaBK prepac s tebou sa uz nebudem dohadovat ci a kto a preco koniec.

2007-10-08 08:42:40

Miskus - Přesně tak když nemáš argumenty tak se nedohaduj a čti pořádně co jsem napsal a co ty jsi napadal!! Pokd by chtěl někdo Aibachy, tak nějaký máme na kombika pokud už jsme je nevyhodily, protože několik Primer z Německa co jsme dovezli je měli a lidi to chtěli vyměnit za normální, tak jsme tam dávali původní.

2007-10-15 23:11:00

Mam podobny problem, (mam P11 Hatchback). Zadek je velmi kleslý. Po zatizení (staci dva řízci vzadu) je hóóódně nízko. Ikyž je prázdný, tak často při parkovani tažným označuji obrubník.

Usoudil jsem, že jsou pružiny unaveny a chtěl jsem je v servisu vyměnit. Tam mě ale řekli, že se výměnnou se nemusí zadek zvednout!

Je to vůbec možný? Máte s tím někdo zkušenost?

A jak vlastně dopadl Pavel22?

Osobně si myslým, že mu kratší - byť budou tvrdé, absolutně nepomůžou. Tím že jsou kratší - budeš zadek tahat po zemi i bez zatížení.

2007-10-15 23:45:02

tento problém mám i na bluebirdovi a předpokládám, že pera budou stejná jako na primeře, tak kdyby někdo věděl a nebo měl tužší, napište mi do SZ nestíhám konferenci sledovat, dík

2007-10-16 08:11:28

Pokud je zadek kleslý, tak můžou již být péra unavený, pokud tam někdo něco pořád vozil.

Když dáš kratší a tvrdší péra, tak auto sice sedí celkově níže (špatně se dává na hever ), ale při zatížení neklesne tak hodně arychle, protože péra potřebují větší sílu na stlačení.

2007-10-18 07:20:40

Ahoj!

Ptal jses, jak jsem vyřešil problém s pérama,odpověď je taková, že auto jsem před týdnem prodal a jdu do Volva S80 v dieselu, snad to není špatná volba, jinak na Primču budu stále tak trošku s nostalgií vzpomínat ( tohle byla má třetí Primera). Jinak je to super auto a krom toho měkkého zadku ji snad ani nebylo co vytkout ( no na zadních sedadlech mohlůo být o kousíček místa víc-měřím totiž 192 cm a sedačku jsem měl na doraz a za mnou si už druzí moc neposeděli, samozřejmě jsem si sedadlo vždy posunul dopředu, ale pak se mi už hůř řídilo). Ale jinak jak říkám prima spolehlivé autíčko.

Tak se měj Pája22


Odpovědět