Fórum - Téma


Turboefekt


Fórum Almera Tino Turboefekt

Informace o modelu: Nissan Almera Tino



2013-04-19 15:37:37

Zdarec

Se jen zeptám jestli je normální u Tina tak velký turboefekt

Při klidné jízdě do 2 tis.ot. auto skoro nejede,spíš zastavuje .....přesně ve 2 tis ot. v tom bouchnou saze a do 3 tis. ot. to jede jako kráva

Jde o motor 2,2...84kw

Před tím jem měl 6 let Almeru N16 , 2.2D , 81kw a ta v klidu tahala už odspodu

Dá se to nějak "odladit" upravou řídící jednotky nedo nastavením turba ??

Dikes Michal

2013-04-19 21:06:31

bisop: Klapky

2013-04-19 21:14:53

sjaro: klapky ?? kde ?? v turbu ??

2013-04-19 21:37:42

bisop: Na sani

2013-04-19 21:41:46

bisop: http://www.nissanclub.cz/...select=91335#message91335

2013-04-23 11:05:10

Tak,pokud jsem si to přečetl dobře,udělám pro normální chod motoru následující:

  • rozebrat a vyčistit sání včetně klapek (nebo je uplně vyndat a dát tam těsnení sání z N16,81kw???)
  • zaslepit EGR ventil (to jsem dělal u N16 a šlo to dobře)
  • při té příležitosti vyměnit hned i filtr paliva

tak asi ??

2013-04-26 10:53:56

Když vyměníš i vzducháč neublížiš tomu a když dávám aditivum do nafty tak mi auto začlo dělat zázraky, netušil sem co tu udělá, ale udělalo to hodně. Sic asi nic z turboefektem, ale motor se zklidnil a přestalo padat do nouzáku.

2013-10-28 19:08:30

sjaro:

Ahoj , s odstupem času a najetými kilometry řeším ještě něco.

Když jsem ty klapky a sání čistil , tak jsem zaslepil EGR ventil a zaaretoval ty klapky v otevřeném stavu.Stále se mi ale zdá , že to auto nejede , tak jak by mělo.Mám pocit , že když ty klapky odjistím zprovozním , tak se chod motoru zlepší , je to tak , nebo ne ?? Zná to někdo ?

michal

2013-10-28 19:37:57

bisop: Jedine že by si ich mal zaistene zatvorene

2013-10-29 21:02:52

sjaro: nene , jsou zajistene naplno otevřené , jen me zajimá , že když je zase zprovozním, jestli se chod motoru zlepsí....

2013-10-29 23:01:10

bisop: nezlepši

2013-10-31 15:26:24

sjaro: tak na co tam potom jsou ? když jsou k ničemu

myslel jsem , že když je zprovozním , tak se zlepší chod v nízkých otáčkách ?

2013-10-31 17:30:31

bisop: To sa musiš spytat inžinierov v Nissane,bol to nejaky neuspešny pokus o skopirovanie sania Mercedesu,s tym rozdielom že Mercedes ich ma elektricke a Nissan ovladane podtlakom ,velmi poruchove a od roku 2002 už v Tine neexistuju a v N16 neboli použite vobec.Zrejme to služi na rychle padnutie otačok pri ubratom plyne a tiež možno kvoli učinejšej recyklacii cez EGR.

Odstavuju sa preto lebo ked su zašpinene tak ich podtlak nedokaže otvorit pri pridani plynu a auto ide s polovičnym vzduchom

2013-10-31 18:15:19

sjaro: U mercedesu je stim taky problém,táhla to nedají a vyskočí nebo př dnou,moturek spálenej..

2013-10-31 18:55:20

sjaro:

Egr ventil jsem zaslepil a sání vyčistil, takže nehrozí zasrání klapek .

V tomto případě (pokud to chápu dobře) je "skoro" jedno , jestli ty klapky zprovozním , nebo je nechám otevřené ... to je trápení s tím -kem

2013-10-31 21:18:41

svobi: U Mercedesu po 300000 čo u Nissanu to nefunguje ani 100000

2013-10-31 21:23:46

sjaro: Jo to je pravda ,ale u tich nových byl problém už kolikrát brzo .


Odpovědět