Fórum - Téma


Turbo na N16


Fórum Tuning a úpravy Turbo na N16



1  2  3  4

2008-07-01 13:04:05

a k tomu lazení, naposledy pane inženýre, kluci se baví o chiptuningu a né o profesionálním nalazení motoru, nedokážeš to po mě přečíst, a ani nedokážeš odpovědět na fakta protože jsi je nerozluštil a nepochopil, a pokud se baví profesionál s inteligentním člověkem, baví se normálně, na tutany nezbývá než arogance, a věř mi, že jestli přestanu chodit i na tohle forum, tak to bude kvůli tvému motoru 500hp z ameriky, který v čechách dokáže naladit každej tutan na koleně před garáží

2008-07-01 13:10:55

a když je to tak jednoduchý jak píšeš, proč by kojak do své 350Z kupoval střeva a kdejaký serepetičky, do motoru, kterej je potencionálně na tom dvakrát lépe jak tvoje slavný SR, když chce výkon srovnatelvý s tvým SR, bud tomu nerozumím, nebo jsme kojak i já totální vymatlaní magoři a ty jsi gůglking

2008-07-01 14:22:36

kdyz ja nedokazu cist, tak ty asi nedokazes psat. Precti, co jsi napsal...

Ten 500whp motor jsem dal jen jako priklad, ze to vydrzi i bez kovaneho vnitrku. Motor mu drzi stale, nevydrzela to prevodovka. A byl to jen priklad, nic vic. Samozrejme postavit kovany motor je lepsi, ale taky o hodne drahsi a ne kazdy to umi..

Tve urazky ala googleking jsou na urovni 15ti leteho hlupacka... je pekne jak zamotavas pravdu a prekroucis si vse, co napisu ve svuj prospech. Hlavne, ze mas z toho radost.

 Svobi
2008-07-01 14:31:53

Nereste to vsak je to zbytecnost takle se hadat. Proste je uprava motoru a uprava motoru zalezi na cloveku jak si to udela.

2008-07-01 14:36:31

jenže jsem ti jasně napsal, že na to aby takový motor vydržel, je sázka do loterie, a ten tvůj slavnej motor dáváš jako příklad do každého druhého příspěvku, jsi jak malej jarda, nedokážeš pochopit že se podařila shoda náhod a okolností které to dovolily a pořád budeš mlej jak kolovrátek, že je lepení lepší a jako poslední věc zde se bavilo o motoru do almery, který s SR motorem nemá co do činění, ale podíval jsem se do jeho nicku kde má sunyho B12 a do těch se dávaly motory CA, tak jsem mu poradil že motor CA je na oturbení lepší pokud ho má v tom suníku, a ty jsi se zachoval zase jako malej jarda, uviděl jsi motor CA, tak hned jsi musel povyšovat svůj motor SR nad motory CA a začít plácat o tom svém lepení a o motoru 500hp o kterém píšeš všude,tak se nediv že tě hned posílám do pr...., protože je to mimo mísu a navíc když v prvním příspěvku napíšu, že je potřeba si pohrát s předstihem aby došlo k nárůstu výkonu, ale že samotný, v čechách užívaný chiptuning stojí za velký kulový, tak mi odpovíš že se pletu, že dokázali pomocí předstihu naladit SRko o 50 nebo kolik koní a že to v čechách asi nikdo neumí, čiže jsi napsal jinými slovy to samé, ale já se pletu, tak promin, ale moje odpovědi znáš

2008-07-01 14:39:17

ad svobi, jenomže problém je někde jinde, problém je v tom, že když nevíš co máš uvnitř a jen lepíš, tak můžeš sebelépe naladit a motor nevydrží, přestože jagy píše, že je to jen o nalazení motoru, ale uděláš vnitřek a k tomu naladíš, tak teprve potom je motor udělanej, netvrdím že se musí všechno měnit, ale nemůžu nechat v motoru kterej stavím na výkon, nevyvážené rotační hmoty, a to jagy už přes dva roky nechápe a ani potom není záruka že motor vydrží, ale pravděpodobnost je několikanásobná

2008-07-01 17:08:50

to kentoya & jagy: chlapi, toš se nehádejte kurňa já sem se na to turbo ptal čistě ze zvědavosti. Rozhodně nemám plánu tam nic takového dávat a už vůbec nechcu, aby ste se tu kvuli mojemu dotazu zbytečně dohádali

 Svobi
2008-07-01 18:45:52

kentoya: Ja si myslim ze zvysovat vykon se seriovim vnitrkem de jen do urcity hodnoty a pak kdyz se ta hodnata prekroci motor to chvilku vydrzet muze ,ale ne moc dlouho. Hadate se kvuli vlastne tim 500 konim motor to muze vydrzet ,ale kolik ten typek najel 50 km ? Vlastne mate tak trochu pravdu oba tak toho nechte a podejte si ruce

2008-07-01 19:00:40

kentoya nema rad nissan sunny, sr20 , jagyho a praci s pocitacem

jagy nema rad 200sx, ca18, kentoyu a praci v dilne

ja mam rad vsechny

2008-07-01 19:16:03

kentoya nemá rád, spíše nesnáší, když se uvede utopických a náhodných 500 hp na SR motoru, kde každý rozumný ví že je to souhra náhod a jen jagy z toho dělá dogma, jsem ten motor neviděl ani jeho majitele, ale díky jagymu připomínkám bych ho zabil že mu to náhodou vyšlo, jinak o nic nejde, stačí když jagy na ten motor zapomene a uvědomí si že šlo o souhru náhod anebo ten borec ten motor do šroubku rozebral a perfektně vyvážil, a bude to tak referovat, a né že existuje SR motor s 500hp a má seriovej vnitřek a proto můžu na SR taky lepit a budu mít třeba jen 400hp, je to prostě nesmysl o kterém se hádám s jagym už poněkolikáté, a stále mele dokola to svoje, jinak mi jako člověk nevadí a s těma sprintama jsem mu to taky vysvětlil

2008-07-01 19:28:43

Jaka shoda nahod Kentoyo? ten clovek je z chile a obcas s nim komunikuju. Pred tremi lety kdyz jsem jsem si behem tydne udelal svou prestavbu, tak on mel uplne ten samej setup jako ja. Od te doby vymenil dasi 4 turba a ma porad ten samy motor a to same auto. Jestli se ho na neco chces zeptat tak to muzu udelat, zatim mi odpovedel na kazdej dotaz, na ktery sla dat jasna odpoved.. to jenom k tomuhle cloveku z chile..

2008-07-01 19:42:31

já se ho nepotřebuji ptát, já jen říkám, že bud má od výroby špičkově vyváženej motor kterej to vydrží (a věř mi že je to náhoda) anebo ten spodek motoru vyvažoval, jedno nebo druhé a je mi jedno jestli tak nebo onak, ale na základě toho nejde radit dalším že je to jednoduché, že na tom nic není

2008-07-01 19:44:30

jo to jiste nejde, ale na druhou stranu o necem to svedci. A kdyz se tady nekdo pta na turbo N16 s 1.5i, tak urcite nepomysli na 400koni..

2008-07-01 20:06:58

Pokud máš v dílně brusku, vylej na kotouč kýbl vody a zapni to. Názorně uvidíš, co znamená, když je soustava dynamicky nevyvážená

2008-07-01 20:08:51

Jasne, Kentoya to zase prekroutil... Psal jsem to uz vyse. Byl to jen priklad. Kdyby mu stacilo 200hp, jakoze asi jo, tak nepotrebuje kovany motor, apod. Ale nema to smysl, proste nekdo kdyz neuzna cizi nazor, tak je to zbytecne.

2008-07-01 20:10:24

fajn a ted si přečti můj první příspěvěk popř druhý, nikde jsem nic o go popř o tom udělat to lepením nepsal, a jagy hned začal s 500 kobylama, já se držel při zemi, napsal to obsáhle a slušně a co jagy, vypadá to všelijak i s tebou jsem se dříve hádal, taky si to pamatuji, ale sotva jagy přečetl, že by leibor mohl mít v suníku b12 motor CA, tak se mu zatmělo před očima a hurá na kentoyu z SR motorem, tak at se nediví že takhle reaguji, kdykoliv může, tak to o tom motoru napíše, jak malý děcko

2008-07-01 20:11:57

jagy neser a nauč se číst, opapouškoval jsi co jsem napsal a napsal jsi že se mýlím, a ještě jsi vytáhl SR motor aby jsi mě popíchnul

2008-07-01 20:15:49

Ne, ja se dival na jeho profil a myslel jsem, ze to chce do Almery 1.5 ( to jsem mu psal hned, ze to smysl nema delat). O tom, ze ma auto s CA motorem jsem nevedel, pac sam nadpis tematu zni turbo na N16. Jasne jsem psal, ze nechci flame, jen se slusne pobavit o problemu turbo motoru N16, nacez si se do me opet pustil jako obvykle. A s dilama CA vs. SR jsem mam pravdu, na SR je toho dela mnohem vic. Ale fakt to nema smysl.. kdo ti nezobe z ruky a ma jiny nazor, tak te sere.

2008-07-01 20:23:15

ano chce to do almery, ano na SR motor se toho dělá x krát víc, ale neznamená to že na CA se nedělá jak píšeš ty, princip hádky je v mém prvním příspěvku a v tvém prvním, ukaž mi kde se mýlím, kde jsem napsal něco jinak, nebo něco nepravdivě, když se mýlím, nejde o to jestli jdeš se mnou nebo proti, ale napsal jsi že nemám pravdu, tak ukaž kde, a upozornuji tě dopředu a poněkolikáté, to svoje SR alá 500hp si strč za klobouk a prezentuj se svým motorem, ne že někdo někde, já taky nepíšu so dělá z CA motorů Safo v austrálii a že do skylinů strká CA, které je podle něj lepší než RB nebo SR, toto je poprvé co to máš možnost někde číst a taky naposledy, protože to je v austráli, ne tady, a ne na mém autě, pochopil jsi to?

2008-07-01 20:30:41

Dobrá diskuze

SR20DE Powered!


Odpovědět

1  2  3  4