Fórum - Téma


TURBO F1-Z Air Intake Fuel Saver


Fórum Tuning a úpravy TURBO F1-Z Air Intake Fuel Saver




2013-04-14 12:26:09

natrafil som na internete na nejaku turbinu do sania. co to je zac, je to realne a ma s tym niekto skusenosti?

http://www.ebay.co.uk/itm...iversal-Fit-/320527054317

Avanza f1-z double spin fan

This video was uploaded from an Android phone.

2013-04-14 12:33:21

http://www.nissanclub.cz/.../resonancni-plneni-135383

2013-04-14 22:46:20

aaa turbonator.... super vec, podtlakem v sani roztacime vetracek, ktery nic nechladi, bohuzel ani elektrinu nevyrabi, dokonce do nej tu elektrinu dodavame... k cemu to je?

Btw, jdine auto, kde jsem videl vetracek v sani byl VW motor 1.8 20V turbo. ale ten vetrak tam je kvuli dochlazovani turba po brzkem zhasnuti motoru. V pripade, ze se nedochladi turbo za provozu, tento vetrak zustane hucet a sanim pres turbo zene vzduch kvuli dochlazeni.

2mato  
Mato
2013-05-21 15:13:04

podla mna jedina vec ktora ma akotak zmysel v tomto smere je za situacie ako mam napr ja, ze CAI AEM siska filter mieri dole pri prednu hmlovku kde je uzavreta v priestore o objeme max 10 litrov a s vrchom kapoty spojena otvorom pod bateriou kadial ide este aj rura CAI... v tomto pripade tam je na dlhy vypek na podlahe urcite menej vzduchu ako je idealne...

takze zostava tam len nahnat vzduch pasivne tj urobit tam nejake otvory nech si to scucne vzduch z vonka, v lepsom pripade tam doviest nejaky napor vzduchu z predku, alebo ?

alebo ho tam nahanat turbonatorom, rovno s takymi 10 timi kusmi

btw najviac na napore vadi jazda v dazdi ked auta pred tebou a oprotiiduce ti leju doslova kyble vody so strkom na spodnu cast naraznika a pod kola... pri predstave, ze si toto pustim na nechraneny šiška filter sa mi robi mierny stress

2013-05-21 16:11:32

Tohle nebude fungovat za zadne situace, at mas sani CAi, WAI nebo serii.

A do CAI vodu jen tak nedostanes, pokud mas vse jak ma byt.

2mato  
Mato
2013-05-21 17:13:16

jagy: to s tymi 10 timi turbonatormi bol joke

keby vyberiem hmlovku tak za nou je hned filter, keby je na pravej strane je to v klude, ale z lavej strany ide vsetka voda od ostatnych aut presne na hmlovky... musim nadtym porozmyslat

2013-05-21 19:17:56

tohle frcelo v usa tak pred 3 rokama. Taky jsem na to koukal tenkrat na netu. Pak jsem nasel jak amici delali nejaky test s timhle a zjistili, ze to na brzde ubralo asi 3-5% a spotreba taky stoupla

2mato  
Mato
2013-05-21 19:26:14

junqueira: ja som to do sania neriesil ja chcem len nahnat nejaky AIR k filtru...ale urcite nie ventilatormi... a dat do hadice sania ventilator je cista sialenost ... tym zrusi cele ladenie systemu

2013-05-21 19:37:30

tady se chlapci můžete podívat na účinky.. jediný řešení pro získání minima výkonu jsou dva zahradní rozháněče na listí aspoň se zasmějete

Electric SuperChargers Mythbusted

Will you make power with an eBay Supercharger? In this episode Marty and Moog install a system to see if the claims on the box actually turn into real world power. But they need a new car to work on and only have $100 to spend...

For discussion, and a thorough technical article by Jenga, check out this link on the Mighty Car Mods Forum:

You can grab your own MCM gear including Tshirts, hoodies, stickers, music, DVD's and magazine all at the MCM shop with FREE SHIPPING WORLDWIDE. Go have a look:

2013-05-21 20:49:07

2mato: Ja jsem nejakou chvili s CAI jezdil, takze som porozmyslal vela. Mlhovku jsem nevyhazoval, neprijde mi to dobre reseni - prave kvuli velke sanci nasani vody. Ten vzduch se tam dostane sam i bez vyhozeni mlhovky, je tam dost malych skvir, der, kde se sice voda nedostane, ale vzduchu je tam dost. Kazdopadne u tech kupovanych CAI je problem ten, ze jsou moc dlouhe. Je treba ho maximalne zkratit, at je filtr hned tesne za tou dirou, cimz se dostane i hodne nahoru a nejake nasani vody pak opravdu nehrozi. Ja to testoval pri "seriovem" umisteni, pri velkych destich, kaluzich, atd. A filtr nikdy nebyl ani vlhky.

2mato  
Mato
2013-05-21 20:54:29

meny:

2mato  
Mato
2013-05-21 20:56:18

jagy: to su cenne poznatky... a nebude to mat vplyv na vyladenie sania, rezonancne ladenie atd? ja viem chcel si tym napisat, ze asi s tym nebol problem... ale potvrdit mi to mozes

2013-05-21 21:00:12

2mato: Nejen ja zastavam nazor, ze naopak ta delka toho sani tomu nepomaha.

2mato  
Mato
2013-05-21 21:13:44

jagy: viem pisal si, ze najlesie podla teba funguju kratke sania... ale to asi preto, ze ty sledujes hlavne vykonove spicky a max power v max RPM tj za 5tisic ot... pokial ide o celkovu komplexnost spotreba, pruznost aj max vykon tak aj tam to obstoji ?

inak som po nahodeni sania CAI vobec nespozoroval nejaky progress v high rpm by som povedal to iste... jedine ide trocha ochotnejsie medzi 1500-3000ot ale ziadna vykonova spicka pri 7000ot ako mi niekto tvrdil sa nekona je to tam to iste... za 6000tis to uz nic viac neurobi skor na 3ke zo 140 na 150 to je uz len take vlazne... cakal som viac

2013-05-21 21:24:03

2mato: Mam radsi kratke WAI diky vice vecem - vyuziti, cena, zasah do auta. Samozrejme dobre udelane CAI je taky dobra volba. Kdyz se udela kazde reseni spravne, neni to vytknout...

Taky neni pravda, ze CAI je lepsi na vysoke otacky, nez na nizke. A u WAI naopak.

Nikdy jsem netvrdil, ani bych hledel jen max. vykon, spicku. Ta pro me neni dulezita a zajima me hlavne celkovy prubeh. Proto mam rad kazde upravy, kde nedojde k poklesum, ale je pouze zlepseni.

Problem u AEM CAI je prumer. Ten prumer trubek je mensi, nez seriove hadice. Spravny prumer je 3" /76mm/. Takze to, ze nejde primo citit nejaka spicka je docela logicke. Kdyz jsem mel HotShot CAI v udavanem spravnem rozmeru, tak to byl opravdu masakr...

2mato  
Mato
2013-05-21 21:35:11

jagy: no zaujimave... prakticky to co tvrdis by malo odpovedat aj teorii, mensi priemer - rychlejsi tok vzduchu pri nizsich otackach a tym padom posuva krutiak nizsie... nahrava tomu aj dlzka sania

ked som dal von CAT + nahodil CAI AEM to bola uprava naraz robena, tak motor neskutocne ozil dole a zacal tahat ovela skor, povodne isiel az od 5000ot s tymito upravami siel uz od 4000ot a aj dovtedy vyrazne ozil...ale hore sice nevadol no nic sa tam nezlepsilo... cat som musel vratit naspat lebo decat trubka mala netesnosti na prirube... ked sa vratil cat tak dost z toho zatahu zmizlo, decat bol dost vyrazna zmena...

NO_HITS  
Laďa
2013-05-21 22:10:53

meny: jj mighty car mods, kluci tomu rozumí a je to vidět i na jejich ostatních (neparodovaných) videích, ale sem tam potřebujou vypnout a tak natočí takovoudle blbinu :D

2013-05-21 22:32:02

no_hits: Jo bývá to sranda ta jejich bílá S15 le luxusní.. bral bych jí hned..

  • jinak ještě zajímavý video který by se do téhle diskuze mohlo hodit je test toho jak funguje v reálu CAI na Skyline R34 podle toho jestli je filtr v motorovým prostoru nebo s přímým přívodem vzduchu.

Cold Air Intakes Mythbusted

Last episode the boys busted POD Filters. But fans wanted to know about Cold Air Intakes. So will an aftermarket Cold Air Intake give you more power?

Get your MCM Stickers, Tshirts, DVDs, Music + MCM Magazine Including how to import a car from Japan, how to turbo charge your car, Boost Controllers explained, loads of DIY projects for your own ride, Mad feature cars, readers rides and Loads More!

*This is not a purely scientific test of course, just our own testing with the stuff we have available. We can't test every car but you guys can do your own testing and let us know how you go. You may have different results or experience with your own car and if you do please let us know all about it here on the MCM Forum:

Get MAD MCM Stuff at the Official Shop:

Like us on Facebook:

This video is intended as Entertainment only.

NO_HITS  
Laďa
2013-05-22 08:38:34

parada ... nejlepší je stějně Drift Pig :D párkrát se tam prošel :D


Odpovědět