Fórum - Téma


turbo a lpg


Fórum Technický koutek turbo a lpg



1  2  3

2010-10-06 20:34:09

Ano, vim o jedinem EVO na plyn, ktere jezdi na plyn - cista propagace, nic vic. Nulove uspechy.

Spotreba samozrejme o neco vyssi, myslel jsem to ve smyslu ceny. Pro prepocitani na benzin je spotreba nizsi diky nizsi cene. E85 se da koupit i za 15kc/l. Nekde jsem cetl, ze by to tak melo stat bezne, az to bude odprosteno od DPH, ktere se na to nema vztahovat.

2010-10-06 20:45:33

Vtom pripade by to potom bylo vyborny a hned bych do toho sel . Ale pochybuju ze ty nasi kreteni tu dan odprosti .

Potom by to chtelo ,ale i tak prepinani na E85 nebo benal kvuli tankovani .

Ted co jsem koukal na ceny E85 tak za nejakych skoro 25

2010-10-06 20:51:47

Nedavno jsem videl nekde u Brna E85 za 15-16kc. To zprosteni od DPH je udajne otazkou casu, ze snad jinde v EU to uz je, jen ze to tady musi projit vladou/senatem.

Prepinani neni problem, kdyz ma upravitelnou ECU. Napr. Nistune, Calum, apod. (co se Nissanu tyce) neni problem udelat na prepinani az 4 map napr. na externi vypinac.

Sam bych rad E85 rad vyzkousel na jednom DE+T projektu. Uvidime po zime, jak budu mit penize bokem na blbosti.

2010-10-06 20:53:13

Svobi: ale tak to není problém vyřešit elektronicky, až E85 dojde tak prostě to přepne. osobně bych do dražšího turbomotoru nedal plyn abych s nim mohl jezdit levně do zahraničí nebo do tesca na nákup. Pokud si koupím Evo, budu mít i na to abych měl další auto na to povinné cestování. evo je pro radost. a jak říkal Jagy, spotřeba u těhle aut je směšná vůči údržbě, tam prostě neušetříš. jedinou výhodu vidím v tom, že auto má větší dojezd, ale tak nežijeme na poušti abychom nepotkali benzinku. nicméně šetřím a šetřím a rád bych si jednou splnil sen a pořídil si auto na pozerství a zábavu a že už mám vybráno.

2010-10-06 20:58:08

Jo vsak jsem nekde i videl i do jednotky treba jak menis cipy u 200sx a podobnych tak misto toho nejaka rozdvojka a ty cipy si tam mohl dat dva a ve vnitr si mel prepinac to by bylo paradni.

Jo ta udrzba se odviji od toho jak stim jezdis kdyz jezdis do toho tesca tak se to da jak jine auto akorad brzdy a tyhle veci samo drazsi . Ale jak snim litas zavody nemas problem upalit desky za jeden zavod no a kdyby jenom ty gumy drahy a vse

2010-10-06 22:28:54

jagy: kdyz te teda vezmu za slovo a divam se tak E85 ma 100-105oct propan 110. za dalsi jestte sem nevidel E85 pod cca19,50 novy striky, poradne palivove cerpadlo, nejaka plne programovatelna jednotka aby jsi mohl vyuzit ten potencial plus penize za odladeni na brzde a nekoho kdo stim ma trochu zkusenosti to mi nepripada jako levna uprava nemluvě o tom ze sem vedel v okoli o 3 benzinkach co meli a dve uz to zrusili. ze to bude osovbozene od dane je hezke ale kdy??

a k nevyhodam plynu co jsi psal:

Plyn vyhody:

  • nizsi spotreba
  • nizka cena

Plyn nevyhody:

  • vaha navic - do cca 30kilo.
  • negativni vliv na motor - kvalita paliva stejne jako u benzinu nebo cehokoliv jineho zamozrejme hnus z JZD plnej siry nebude to pravy orechovy a navic sekvencni vstrikovani ty to problemy eliminuje pokud vim jsou zname propady pouze s karbec systemem
  • cena upravy - zakladni sekvence pro 4 val se da poridit od 25t (nová)
  • smrdi --- jo?? jezdim na LPG a nejak sem si nevsimnul mozna neco zacitis pro nastartovani stejne jako u benzinovyho auta nebo benzin je bez zapachu??
  • nebezpecny v pripade havarky (az nekdo uvidi uhoret mladyho kluka kvuli slepe snaze usetrit par korun, tak treba pochopi) uz jsi o necem takovym slysel/videl to ?? nebo to byl nejaky chudak ve skodovce s propan butan bombou za sedačkama??
  • zabira zavazadlovy ano to je pravda pro me nejvetsi negativum ale existuji toroidni nadrze a nebo muzes dat malou benzinovou a plyn misto staré...

a cena ted maj v brně za 11,20kč/dm3

2010-10-06 22:31:46

JA bych si tam nechal dat toroid ,plnici hrdlo schoval k vicku benzinu . A kdyz bych jezdil po okoli rezervu bych nebral jen na delsi trasy a to jeste nejakou dojezdovku.

2010-10-06 22:44:37

A mame to tu znova.. E85 nema 100-105okt., to se divas zase do spatnych tabulek. Kdyz je ten plyn tak skvely, proc ho nedas do Pulsar s turbem? Proc se to nikde neuchytilo na upravenych autech?

444cc vstriky GTiR koupis za prd (kazdy dava vetsi), pumpa 2tis., Nistune je levny, odladis sam. Nikomu to ale cpat nebudu... plyn je to tu dost dlouho, zadne uspechy se s tim nekonaly, neni to proste vhodne. E85 je u nas kratce a vim o jednom hodne rychlem a seriovem STi na E85 jezdici. V USA jsou toho hromady.

Ja toho cloveka videl uhoret, mel legalni LPG, trefil ho nejaky ozrala zezadu. Je to proste nebezpecne a nechtel bych to ani zadarmo, ani kdyby to jezdilo za 1l/100km. LPG je proste fuj.

2010-10-06 22:48:02

Podle me by nejspis uhorel i z benzinovou ,ale to je jedno . Jo to E85 bude zajmavi pokud pujde dolu a budou cerpacky do te doby je pro me zajmavi mozna tak pro nejakej zavodak.

2010-10-06 22:51:19

Je to zajimave uz ted. Do serioveho auta to smysl davat samozrejme nema (je to nebezpecne, uz to tu bylo receno), ale do upraveneho turbo motoru je to parada. Ja mam cerpacku cca 25km, kde maji E85 a holt to, co usetrim tak tam projedu kvuli tankovani, ale porad budu vykonove nekde jinde.

2010-10-06 22:53:41

No u nas na zapade neni vubec zadna nebo o nicem nevim

2010-10-06 22:54:35

ale neboj jak budou love tak tam LPG pujde ja stim autem najedim 60ku rocne takze se mi to vyplati ale prave chcu poresit trochu sofistikovany system ale az do "dalsiho" motoru...

2010-10-07 07:14:02

noo ale som sa nedozvedel ako sa bude spravat turbo a lpg ci to bude fungovat ako ma.......plyn klasika vo filtri vzduchu je difuzor nie sekvenc.

2010-10-07 08:17:18

nebude ti to stíhat plnit takze bud chuda smes pokud to budes mit zaple natvrdo bez plynove ECU a nebo se tam bude pristrikavat benzin a celkem hodne. proste klasicky lpg s karbecovym splynovacem fungovat bude ale spatne...

2010-12-16 14:14:46

Podle me se toto tema zvrhlo, asi melo byt o zkusenostech s turbomotory na LPG ne jestli se da z LPG vyzdimat 500hp

asi neznam spokojenejsi lidi nez ty co jezdi na LPG. Sam mam diesel a chci preji na LPG protoze me to vyjde levneji.

E85 nema budoucnost pro sirokou verejnost pouze pro nadsence, vyhazi draze a pochybuji o nejakem zlevneni na 15kc

pokud by na nej jezdili siroka verejnost tak vymreme hlady.

Znam EVO 8 ktere najezdil na LPG 250.000km a vybec se nedivim udelal bych to taky, muzu s nim litatat cely rok, uzivat si ho s pocitem ze me to nezrujnuje. POkud pujdu na okruh prepnu na benzin.

2010-12-16 19:00:10

Dnesni vyrobce ti udelaj do nejakych 300 koni na plyn bez privstriky benzinu .

Takze ano do cca +-300 koni to pobezi normalne na plyn pokud to bude dobre odladeno.

Samo se bavim o modernim sekvencnim systemu

2010-12-16 19:57:47

bezne dostupny je kit "nad 200kW" coz je cca do 250kW u atmosfer to neni problem u foukanejch motoru je problem s reduktorem aby mel dostatecnou kapacitu odpareneho plynu a aby se stihal ohrivat... zvlast kdyz tam hodne foukas tak pri nastupu turba se muze lehce stat ze se reduktor ochladi a plyn se nebude odparovat... coz se da vyresit dohřevem nebo vetsim reduktorem dvouma reduktorama atd....

edit.: reduktor se samozrejme dohriva vodou z motoru ale to nemusi byt dostatecne myslel sem treba nejaky dodatecny výhřev.... at treba zpatečkou z turba a nebo nejaky dohřívací modul... v tom bych takovy problem nevidel...

2010-12-17 08:42:39

ESTE JEDEN PRISPEVOK K LPG VS NAFTA, KED SOM SKONCIL DKOLU NEMAL SOM NA NOVEHO DIZLA CO ZERE 4 L/100 KM MAL SOM ROZPOCET CCA 2500 EU TAK SOM SIEL DO LPG.......INAC OTEC MA CLIO 1,5 DCI DOCHODCA A TO AUTO FAKT ZERE 4-5 L NAFTY ALE TO JE DOCHODCA......

2010-12-17 10:09:32

to sem nejak nepochopil jak souvisi LPG s naftou a jeste v nejakym cliu?? mimochodem vypni si ten caps na spoustajinych forech uz by to bylo na banana...

2010-12-19 21:37:41

No zajímavé Já mám stejný názor jako už tu někdo psal Je to asi jako koupit GT-R za cca 2mega a chtít šetřit na palivu a jezdit na plyn Prostě když na to nemám nekoupim si auto co chlastá (ale zase jede)uplně jednoduché


Odpovědět

1  2  3