Fórum - Téma


Tuning v CR


Fórum Tuning a úpravy Tuning v CR



1  2  3

2010-01-14 08:06:23

2098, zacinam se trochu bavit. Na jednu stranu v uvodu Vaseho prispevku pisete, ze jste nikoho nechtel urazit, omlouvate se za toto. A na konci tehoz prispevku me urazite, a to ciste za nepochopeni jiste repliky z jisteho, v podvedomi motoristu, dost znameho blogu (nize Vam s nim seznamim). Opet to dokazuje, ze jste dost impulsivni clovek, ktery si ani z 20% nestoji za svymi vyroky, protoze behem 10min psani Vaseho prispevku jste otocil nazor o 180°.

To na uvod, add "onen blabol". Je to replika z internetoveho blogu dfens-cz.com, kde Autor webu DFENS pouza toto spojeni pro oznaceni jiste skupiny automobilu (cela replika je: "auto v ftedeicku, fmetle a na hlinakch pyco". Touto replikou se snazi vyjadrit mluvu skupiny lidi, co tyto automobily uctivaji jako svata). Omlouvam se, ze jsem Vas touto replikou pohorsil, a asi zkazil po 15ti letech Vasi dobrou naladu .

Add3. automobil znacky VW to nebyl, neb mnoho aut, ktere se takto przni (cti pridelat nehomologovane kridlo) nema karoserii typu sedan, a proto asi z Vami zminovane Octavie by nemohlo ulitnout viko kufru, protoze Octavia je liftback. Dane auto byla tusim nubira, ci neco podobneho, pri predjizdeni sem si toho prilis nevsimal, jen sem si vsimnul ohromneho revu, ktery doprovazel vizualni vjem desne zacerneneho zadku (odtud moje domenka, ze se jednalo o auto s turbo dieselem). Nasledne sem jen videl, jak 300m predemnou se neco vzneslo do vzduchu, soucasti tohoto objektu bylo i ono kridlo (tedy jestli to bylo cele viko kufru dolozit nemohu, napsal sem to jen pro nazornost). To co nasledovalo popisovat nehdolam, ale byl to asi muj nejvic adrenalinovy zazitek, co sem mel moznost prozit za volantem... To, ze vy jste toto v zivote nezazil / nevidel, Vas neopravnuje me urazet prirovnanim s docela povedenym filmem pro deti.... Jinak tedy Vase dedukce jsou zajimave, protoze sem nikde ani slovem nezminil o dalnici D1, pokud takto ctete (cti prekladate si/chapete) vsechny "blaboly", tak asi ztracite vyznam vetsiny prispevku zde na foru.

Jinak upadla kola sem zazil tez, a osobne, kdy mi v autoservisu pri prezouvani gum zapomeli dotahnout kola, ktera sem po par set metrech v zatacce postupne drastickym zpusobem postracel. Pokud Vam cini problemy me verit, tak na me prosim radeji vubec nereagujte, proste takove ukazy asi pritahuju, vcetne Vas, ktery se rad opira do lidi, z titulu svych asi "beznych" zkusenosti, ktere bere jako marginalni.

Doporuceni: Pokud nejste schopen neco pochopit z textu zde napsanem, staci se slusne zeptat, vetsina uzivatelu zde Vam rada odpovi, neni nutne hned lidi urazet!

Add4: Opet vase mylna dedukce, dost zkreslena asi vasim momentovym zahorknutim a vztekem. Prave proto, ze pracovne usedam do Vami zminovanych vozidel (presneji octavie II, audi A4 a A6 ruznych roku vyroby) sem si poridil Primeru (byt uz pred par lety jako skoro novy vuz). Spolu si jinym japonskym vozidlem (Honda Civic 6g) sem tak presel od koncernu k japonske produkci, pro kterou mam jistou osobni slabost. A diky svym pratelum od motosportu a od "praveho tuningu" sem mel moznost ridit ruzne druhy a ruzne upravena auta. A za vyberem Primery pro osobni pouziti si stojim, i kdyz sem ridil daleko lepsi auta jak jiz po vykonove, tak po komfortni strance.

Nehodlam vyvolavat hadku zde na foru, protoze toto nikoho nezajima, je to nase osobni vec, takze ja pokracovat nebudu, jen sem citil potrebu zdelit muj uhel pohledu, to sem ucinil, takze hogw.

2010-01-14 08:38:10

Hmm, ja tedy Letajiciho Cestmira neznam..., ale zato jsem videl jiny film, kde

(jinak uplny blbec - coz svym zpusobem koreluje s debatou o zavislosti mezi urovni tuningu/stylingu/tuzingu auta a ne-/vzdelanim jeho majitele, vyvolanou zde prispevatelem 2098)

Bohus pronasi pamatnou vetu (jejíž přesné znění uvádí Kibo o příspěvek níže, neb já jsem slušně vychovaný chlapec ).

m.

 

Mimochodem: nejsectelejsi clovek, jehoz jsem v zivote potkal, byl instalater - bylo to pred >20 lety na vojne a celeho pul roku, co jsme spolu slouzili, jsme si vydrzeli povidat o knizkach (on byl daleko prede mnou),

zatimco nejnepouzitelnejsi clovek, na pokusy s nimz najit kloudne tema hovoru jsem jiz rezignoval, je zaroven jednim z "nejštudovanějších" u nas (jmeno neuvedu, protoze je znamym odbornikem pres IT).

2010-01-14 22:08:41

medvedu, mal by si si ten film pripomenúť Bohumil hovorí: "Šak vašu piču sem taky neviděl a věřím, že ju máte"

2010-04-21 23:48:49

příklad festoveho tuningu v čr aneb co umi 40kyblu kitu a jeden debil....

http://auto.bazos.cz/inze...14/Skoda-trochu-jinak.php

fuckit.....

joo pro doplněni az inzert nebude chce ta tu hnidu 40klacků...

2010-04-22 13:45:39

Tak ta škodárna, to je síla. Jak se do toho přes ty prahy asi bude nastupovat.

2010-04-22 14:36:13

Ty prahy fungují totiž jako stupátka na Terranu.

2010-04-22 22:06:39

ze by v tom mel schovane rolbove pasy na necekane privaly snehu??

2010-04-22 23:44:49

nepochopim jak se tomu můžete smát pro vás je super kdyz si nejakej zbohatlik koupi 350z zaveze ju do dilny a vyjede natunena? kazdej dle jeho vkusu a musím rict ze dobre udelana 110R nebo 120 je pro me mnohem vic nez auto za 3 miliony....na jednu stranu má to auto kouzlo

2010-04-23 00:49:14

To co jsi napsal je pekna blbost. Tuning neni o tom udelat z toho nepouzitelnou oplastovanou potvoru... a tebou zminene 350z staci vysperkovat kolama, podvozkem, pneu, motorem, brzdama. A logicky na 350z nebude sahat nejakej nouma v domaci garazi ale da to profikum.

2010-04-23 09:13:05

Opet se zamenuje tuning a styling ... to ze vezmes litrovej skodovackej motor v skode 105l, kterou oplacas 100kg kitu a lamina, pouzijes oblude velka a tezka kola z "offroada" neni tuning, ale naprosto neucelny styling, protoze to auto se zastavi v kazdem kopci (nehlede na to, ze by to ani na silnici nesmelo vyjet bez homologace).

Tuning je kdyz vezme ten motor, a zvetsi vrtani/zdvih, koupi rizeny karbec, ci neco, co zmeni standartni parametry motoru k lepsimu, to same podvozek, rizeni.

Jedine kde se ti protina tuning a styling je snizovani aerodynamickeho koeficientu odporu karoserie (udelat to ucelne a vkusne), coz ovsem neni tento pripad, krabice nebude mit nikdy maly odpor.

2010-04-23 11:14:54

Problém je asi len v tom, že 98% ľudí pozná iba výraz Tuning! Takže všetko čo je odlišné od sériovky je podľa nich tuning. Tak čo sa čudujete, že sa zamieňajú pojmy?! Keď sme kúpili Almeru tak prvá vec čo som kúpil bola tá "ozdoba" na volant. Ten volant bol zodratý na hovado a nebudem predsa hneď kupovať nový volant kvôli tomu . Tak isto je to aj s madlom na radiacej páke. Neoznačujem sa ako tuner alebo styler ale časom je treba niečo vymeniť tak načo tam dávať pôvodné?!

EDIT: Práve som videl Mercedes s vyleštenými chrómovými kolesami a s chameleon farbou. Vyzeralo to ako z Kinderka ale keď sa mu to páči nech sa v tom vozí.

2010-04-23 21:59:30

to bombamaxxx: ja se mu nesměju ale normalně přímo pukám a kdyby mi to ukazal nebo nedejboze nabidl tak bych se mu vysmal do xichtu todle nema ani s zadnym stylingem co delat. tohle je proste hnusohnus a zajimlo by me jak prisel na tu cifru co za to chce... ze clovek neco muze udelat neznamena ze by to udelat mel nebo ze to udelat musi... mě se třeba stodvácky a spol líbí a pokud nekdy nekdo zvas slysel o konceptové verzi dobového Garde 4x4 s preplnovanym motorem z žigula tak to bych nevahal a to auto si pořídil...

ale jeste jednou tohle je k zblitiiiii....

jo a btw uz sem videl nekolik škůdek ktere byly opravdu pěkne a nerekl bych ze na ne bylo potreba 40kyblů kitu, a karisíť aby to drželo v kupě...

2010-04-23 23:04:17

nevim nesoudim kazdyho ze je to hnus....kazdemu se libi neco jineho btw kdyz tuning tak tuning je jen o motoru? a co srazy nevim styling vyskov? styling brno nejmenuje se to tuning brno tuning vyskov? nejsou to jakekoliv upravy auta?....nevim zdejsi nazar odsuzující kohokoliv co si vymeni naraznik a neda si vzduchovej filtr a nemá motor s kterym by mohl jezdit nascar je odepsanej...

2010-04-23 23:15:43

Urcite jsi dostatecne stary, aby sis nasel na internetu vysvetleni vyrazu tuning. Pak se mozna budes divit, ze tam zadne neony, snezne radlice a hudba nepatri.

2010-04-23 23:43:31

to bombamaxxx: asi jsi nepochopil o co jde zaprve ano tunning -ladění souvisí s performence upravama jinak nevim jestli když das na auto folie ho nejak ladíš... no a styling je o vzhledu to je jasny casem se to tak promichalo ze je to sumak taky se nerika bleskosvod ale hromosvod a treba vaha vzduchu neváží vzduch ale měří průtok... takze dejme tomu ale ja sem se nevyjadroval k problemu terminologie ale k tomu autu je to proste zprasený a ta suma co za to chce je proste smesna... jo kdyz nechas pekne nalakovat kybl plny hoven porad to bude jen kybl plny hoven nic vic... no bude to škoda laku jako treba v tomhle případě.... a jak sem psal jinymi slovy soudnost je potreba... pak se neni cemu divit kdyz si verejnost mysli ze tuneri a lidi co delaj do aut sou degeni jako napriklad je videt v ty reportáži na zacatku tohoto topicu...

2010-05-02 22:08:12

Nejlepší hláška je na konci: "... že se berou moc vážně."

2010-05-03 19:53:38

nejlepsi hlašky sou tam v podstatě všechny co tjůneři rikaj...

ze zacatku sem nechapave cumel jestli si delaj srandu.... evidentně nedělali...


Odpovědět

1  2  3