Fórum - Téma


Tuning nas skraaaslovaciiii


Fórum Pokec všeobecný Tuning nas skraaaslovaciiii



1  2

2009-03-25 13:16:52

60 reakcii na farbu na brzdy - 0 reakcii na teplomer oleja (rada kde kupit lacno alebo DIY) = to o niecom svedci:)) tuning okrasny .Ale to je len dotaz tak nech sa nikto neurazi atd...

2009-03-25 16:33:22

Pokud nikdo s teploměrem oleje nemá zkušenost, tak ti neporadí. Naopak brzdiče si barví kde kdo, proto diskuze běží. Ikdyž praktický význam obou úprav je stejný. Ono proč teploměr oleje? Na 140 stupňů ho stejně neohřeješ. Ale na netu po chvíli hledání určitě pár docela pěkných a funkčních teploměrů oleje najdeš.

2009-03-25 17:37:41

raduziak: tu mas ,ak chces kvalitu ma budiky na cokolvek (voda,olej,turbo,podtlak,atd.) cena je trochu vysia ale kvalita a prevedenie excelentne v cena je za komplet montaznu sadu.

http://www.nissanclub.cz/...s/4784/full/oil-press.jpg

2009-03-26 10:47:25

to sy len ty myslis ze neohrejem ,a vyznam to neni taky isti.farba je iba skraslenie nic s motorom ani jeho stavom to nema spolocne.Kdezto teplota oleja je skoro najdolezitejsia .Tot vsjo

2009-03-26 11:28:43

Jj běžně potřebuju vědět kolik °C má můj olej v autě Musíš si uvědomit, že většina lidí tyhle věci vůbec neřeší a jak už psal Pavel - proto ti neporadí. Své dotazy nasměruj spíš na nismo..

2009-03-26 11:40:47

Mno, kdyby to byla tak životně důležitá věc, dávali by to výrobci do každého auta povinně. Je tam ukazatel teploty motoru a to většině lidí stačí. Pokud je ručička v normálu, není co řešit. Můj názor.

2009-03-26 11:43:59

Doris řekl bych, že i většiny lidí

2009-03-26 11:46:43

Raduziak, a do jakého auta a motoru ten teploměr chceš montovat? V profilu o autě nic nemáš. Jsou samozřejmě motory a způsob jízdy, kdy teploměr oleje nějaké opodstatnění má.

2009-03-26 12:41:35

Samozrejme, ze do nejake 1,4ky, kterou ma clovek na jezdeni, to potrebovat nebude. Ale pokud nekdo jezdi treba zavody nebo na okruh, tak je to hodne uzitecne.

 Svobi
2009-03-26 15:32:26

JJ presne tak jagy ja s Autem jezdit nejakou palbu tak bych to tam chtel taky .

2009-03-26 22:06:20

Měřit olej v Z tku a sportácích ano ale v QQ nebo v maloobjemovém motoru ??,teplotu měřím, ale vzduchu jak říkají kluci v autě a v pneumatikách společně s takem tam my to připadá smysluplnější ,čus jj

2009-03-26 22:38:29

urcite nieje teplomer oleja blbost,ale ked by som uz isiel na nejaky pretek a videl by som ze mi teplota stupla vyssie ako by mala,tak aj tak nespomalim a hlavne ukaze mi to aj teplota chladiacej kvapaliny.teplomer oleja je skor opodstatneny v turbomotoroch kde sa olej zahrieva aj od turba nielen od motora.

ker
2009-03-27 21:26:55

Teplota oleje je náhodou hodně důležitá,třeba v takovým fritáku,na hranolky a masíčko to je priorita

2009-03-27 21:30:44

Ad: tomaid ,, tak jsem chytřejší ,mylně jsem se domníval že je turbo samostatná jednotka v oblasti výfukového potrubí ,kde se měří především plnící tlak turba ,ale že má turbo vliv na teplotu oleje motoru jsem něvěděl ,holt jsem si myslel že u turbo motoru a především naftových kde jsou otáčky max 4000,nebude teplota oleje to podstatné ,u benzínu kde se točí 6-8 tis to beru ,tak sorry a ve fritáku max 250C ...

2009-03-27 23:35:53

tak turbo ovlivňuje teplotu oleje proto, že se musí nějak mazat, a to konkrétně olejem z motoru no a protože se točí celkem rychle tak ten olej i daleko víc ohřívá než u motoru bez turba.

2009-03-27 23:48:55

klacid : uz to napisal kajencik,tak to nemusim opakovat

2009-03-28 10:27:52

no on to sice klacid napsal ale řekl hloupost ten olej se tak zahřívá ne proto že se to točí rychle ale proto že to poháněj žhavé plyny z výfuku nicméně i tu je měření teploty jen frajeřinka nic víc opodstatnění jen u sportovních motoru

2009-03-29 15:31:00

Ludia ved pochopte ze preveze maloobjemovy motor sa viac zahreje ako velkoobjemovy pretoze na dosiahnutie toho isteho ciela (cize rychlosti) sa potrebuje viec narobit. Maly motor =velka namaha,velky motor=mala namaha po preratani na 100 km okruhu a casu na zrychlovanie a plny kotol. Taki V12 veru by som tu na slovenksu TAZKO zahrial na tych nasich cestach a zakrutach a vodicoch....Ved este by som sa ani nerozbehol a musel by som brzdit ....

2009-03-30 11:24:54

raduziak: ja osobne suhlasim ze teplotu oleja merat je dolezite a nielen pri zatazi ale aj s ohladom na beznu prevadzku, vidim to na sucastnom aute kde teplotu oleja mam seriovo a vobec to nekoresponduje s teplotou oleja-voda sa zahreje tak po 2-3km na prevadzkovu teplotu cca 80-90st C. ale olej nie skor ako po 5km. Po tych cca 2km ma olej teplotu vody sice 80-90st C ale olej ma stale cca max 60st C. Pre plne zatazenie by mal mat minimalne 70, lepsie 90

Druha vec je ale presnost, potrebujes spolahlive meradlo preto hladat len na zaklade ceny (co najnizssej) moze byt naopak skodlive, kedze sa budes spoliehat na nieco co nemusi byt nakalibrovane (pri cene pod 500,- Sk/Kc aj najskor bude).

Farba na brzdice sa tu riesila hlavne preto lebo tiez ked uz nieco robis aj takeho trivialneho je uzitocne vediet aka farba prezije pomerne extremne podmienky na brzdicoch, ked uz si das tu namahu... vsetko co n aaute robis aj trivialne je dobre robit najlepsie ako sa da a nemusi znamenat ze najdrahsie ako sa da. Dostatok vedomosti a overenych informacii je pred aj tou najtrivialenejsou opravou/upravou vzdy investicia ktora sa najviac vyplati.

2009-03-30 12:14:55

blesk 666 ano souhlas je veleduležité měřit teplotu oleje a nejlépe digitálně na desetinu stupně to tam pěkně lítaj ty čísilka a máš přehled.Jinak pro tvé info že voda se dříve zahřeje není to třebas tím že tam je termostat kterej samozřejmně u oleje bejt nemuže.No dobře budeš mít malou teplotu oleje a co ted jak to chceš ovlivnit ergo teploměr u oleje v běžném aute jen frajeřina a blbost no možná né blondýnky na to letěj.Ale jinak at si tam dá každej co chce já teda si dávám jen to co má nějakej přínos takže toto určitě ne


Odpovědět

1  2