Fórum - Téma


Tlumiče


Fórum Qashqai J10 Tlumiče

Informace o modelu: Nissan Qashqai J10


1 ......... 8  9  10  11  12

2012-06-26 12:58:59

Už jsem tu psal, že jsem slyšel v servise to samé co ty, že po facelitu jsou už tlumiče dobré. Sám mám QQ rok výroby 2011 a vše v pořádku.

2012-06-26 14:29:23

to daghtus: chapu, ze pokud to vymenili v ramci zaruky, tak ze to neni zadna katastrofa, to me menili taky, nicmene ted mam 2 roky po zaruce a tech 5kkc za slendrian mi prijde dost. Btw jen samotne tlumice stoji 2200 Kc x 2 + prace, takze fakt netusim jak se dostanes na 150 EUR, mozna ze na Slovensku jsou levneji

2012-06-29 08:28:16

Nazdar všem

Né, že by to bylo tak zajímavý, ale když jsem měnil tlumiče po druhý tak jsem neměl vymačkaný ten spodní (menší) silenblok, ale ten vrchní (větší). Takže pokud někomu něco bouchá a vezme za tlumič dole a on drží a nehýbá se tak může být pryč i ten vrchní!

2012-06-29 15:46:53

To vies, ked ten tlmic je ulozeny pod takym divokym uhlom, tak tym trpia oba silentbloky. Soudruzi v Sunderlande to mali trochu lepsie vypocitat.

2012-10-19 18:53:09

tohle tam mám já

2012-10-19 21:28:51

Ahojte ja som tu mal kedysi príspevok na QQ ohladne tlmicov. 1. krat my ich vymenili v zaruke, druhy krat malo auto

4 mesiace po zaruke, takze za svojea a treti krat uz nie v nissane ale v toyote a nie tzv. originaly ale ineho vyrobcu a odvtedy vsetko OK. presne to iste bolo aj s prednymi kotucmi-vlnili sa. Po 4 rokoch sa rozpadol povrch volantu a teraz na 5 rocnom QQ sa lupu tzv. chromove klucky. Prvy nissan som mal novu Primeru 1997 ta jazdi dodnes a je ako nova cca260000km a QQ je moj posleny nissan aj pre spatny postoj koncernu nissan voci zakaznikom, ktorych

si vobec nevazi. Nepriznali vyrobne vady, a to sa im potom robia statistiky spolahlivosti. hanba im.

len tolko. Ahojte

2012-10-19 21:49:04

ahoj tlumiče souhlasím ,jen kličky se mi začali loupat po 3,5 letech ,zakápnul jsem to bezbarvým lakem , o kličky se dřeli prsty a můj problém -vrzání sedačky řidiče neřeším ,vážím jako dva Japonci ,mohu si za to sám ,kotouče zatím ok , pěkný večer

2015-01-07 15:30:48

Zdravím,

nevím jestli můj dotaz patří zrovna do této rubriky. Mám necelé dva roky QQ+2, 1,6 dCi 4x4 najeto 38.000 km. Obě zadní pneu jsou z vnější strany více sjeté. Na vnější straně je viditelně nerovnoměrně sjetý až poskákaný pás ( šířka cca 100 mm) se vzorkem o výšce 4,2 - 4,4 mm, ostatní část pneu má vzorek 5,6 - 5,8 mm. Opotřebení předních pneu je rovnoměrné. Nevím jestli tento stav může souviset s funkcí tlumičů nebo ze způsobem používání auta. Je to rodinný vůz, žádné závody, přetěžování, spíš naopak.

Výrazných změn - zvukový projev a bouchání v zadní části, zhoršení stability nebo jízdních vlastností jsem si nevšiml, ale může to být tím, že ke změnám dochází postupně.

V servisu byla v rámci reklamace provedena kontrola geometrie a podvozku. Na zadní nápravě se dle vyjádření technika nelze žádné nastavení měnit . Závěr - vše je v pořádku.

Na zánovní auto v ceně přes 600tis to není příliš optimistické.

Neřešil jste již někdo obdobný problém ?

Dík za radu.

2015-01-07 21:18:55

Jel bych do servisu. Můžou to být tlumiče, chybná geometrie, nenafoukaný kola.

Vadné tlumiče, které trápily první verze QQ ve Tvém případě by měly být už dávno vyřešené.

2015-01-08 11:13:27

Tlmiče by to nemali byť, nemajú stým nič spoločné. Tlak v pneumatikách ak je vysoký opotrebúva sa stred a ak je nízky tak kraje na obidvoch stranách. Mne z toho vychádza geometria. V zadu máš viacprvkovú nápravu.

2015-01-08 14:09:23

fefe111: Ano vzadu je víceprvková náprava. Jednotlivé prvky jsou přes uložení přímo na karosérii. Žádný nastavovací prvek jsem nenašel. V předu je to jinak, odklon kol je dán tlumičem, sbíhavost je dána délkou řídící tyče mezi kulovými čepy. Tak nevím.

Momentálně je to na posouzení v servisu.

Tak uvidím jak se k tomu postaví.

2015-01-13 22:15:11

Neviem, či náprava je tá istá ako pri 1.5dci. Pokiaľ sa pozrieš pod auto zo zadu, tak uvidíš na takom ramene na ľavej aj pravej strane skrutky s pevne lisovanými podložkami na ktorých sú čiarky, stupnica oproti nim je taktiež stupnica, skrutky sú ekcentrické a zo zadnej strany zaistené matkou, ktorá sa zatiahne po správnom nastavení. Teraz ale presne neviem, či pohybom tohto ekcentrického šróbu je pohyb kolesa smerom vodorovným, alebo zvislým (asi tak nejako, ako na prednej - odklon a zbiehavosť, alebo rozbiehavosť)

2015-01-19 08:29:27

Zdravím, přemýšlím o koupi QQ, ale nelíbí se mi tyhle problémy s tlumiči. Už je to nějak vyřešené? Teď mám Toyotu Prius a to auto při 120 tis. km zažilo jedinou závadu, a to prasklou žárovku v předním světle. Nejsem tedy zvyklý parkovat auto v servisu . Díky za rady.


Odpovědět

1 ......... 8  9  10  11  12