Fórum - Téma


Tlaky valcu jak jste na tom ?


Fórum Primera P11 Tlaky valcu jak jste na tom ?

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1 ......... 3  4  5  6  7

2011-02-20 22:21:18

Masak:

to nejde srovnávat naftu a benzín - nafta má zátah úplně v jiných otáčkách ...

podívej se na graf točivýho momentu a uvidíš sám (nehledě na jiný převody)

2011-02-21 07:39:11

prej to moje vůbec nejede..

tak to máš buď uplně v hajzlu nebo řadíš ve 3 tisících.

Kup VE a máš to jen bacha aby ses v tom nepřerazil když si byl teď zvykklý na felcku

2011-02-21 10:49:50

add to zrani oleje, osobne si myslim, ze spotreba oleje je z 70% dana hlavne olejem. Muj motor nikdy nevzal ani kapku (Castrol magnatec), ted uz nekolik vymen pouuzivam Motul 300V ve stejne vizkozni tride a olej se trochu ztraci (obzvlaste ted v zime pri tech studenych startech). Kdyz sem poprve lil olej Motul, zarazilo me, ze na 10W40 je to nejaky ridky, rozhodne ridci nez byval ten Castrol v 10W40. A taky ten Motul je po par kilometrech zacernenej, hned tmavne, castrolu to trvalo znacne dele, nez zacal menit barvu... A to mi jeden mechanik taky rikal, ze kdyz olej netmavne, ze ma motor nejaky problem (nekudy netece), ze proste olej tak jako tak chyta bordel po spalovani.

2011-02-21 11:21:04

tiez mam taku skusenost s tym motulom, ze je cierny a trochu mizne.

2011-02-21 11:37:05

No tak me mizel Mobil a ted i Shell Helix HX7 (drive Helix Plus) - oba 10W40. Predtim mizel vice,ale pri dalsi vymene se zjistilo proc, protoze Nipparts olejovy filtr byl nejaky spatny a okolo zavitu to lehce mizelo.Ted je to vyrazne lepsi,ale stale mizi. To zacernani mam take, po nejake dobe je proste olej cerny. Nevim no, ze bych zkousel hromady jeste jinych oleju, nez mi to prestane zrat uplne,nevim. Asi bych radeji zustal u jednoho. Nebo pak pripadne Liqui Moly,pry jsou take vyborny.

2011-02-21 11:59:40

já mám taky Castrol Magnatec (nebo ňákou jeho obdobu od Castrolu) a - musím zaťukat - nezdá se, že by se ztrácel.

Otázka k zamyšlení - co je lepší? - řidší olej, který líp vyplní ňáký mikroskopický trhlinky a kterej spíš nebude setřenej kroužkama a bude se ztrácet, anebo hustší, který se třeba nebude ztrácet, ale zase třeba hůř mazat ? ...

samozřejmě za předpokladu, že se olej nebude ztrácet jinde :D

Já doufám, že castrol to má pořešený a ač je (jak říkáte) hustší tak maže dostatečně

Na druhou stranu, pokud se jezdí opatrně při studeným motoru, tak by asi neměl být velkej problém s žádným z těhle známejch olejů.

2011-02-21 12:25:27

Ja jsem pred nejakou dobou slysel,i od lidi co do toho delali a jezdili s autama(i zavodne) ze Castrol jako oleje do motoru nic moc. A slysel jsem to od vice lidi. Nevim zda se to treba zlepsilo,ale zanechalo to ve me neco,ze Castrol proste radeji nepouzivam.Ale ono je to asi stejne jedno,vyrobci to maji temer uplne shodny ty oleje,alespon ty znamejsi. Ja pouzivam ten Shell a jsem spokojen. Ale jak jsem psal vyse,Liqui Moly je pry perfektni.

2011-02-21 13:22:23

hoši trochu offtopic, nechci kvůli tomu zakládat nové téma. kde je nasávání ventilátoru topení? neustále se mi imrvére zasírá vnitřní filtr ale fakt mrtě, ten se schrne a listí mi jde do ventilátoru. tak si říkám jestli mi třeba na té nasávácí trubce jestli tam někde je nechybí nějaká síťka nebo tak něco.

2011-02-21 13:41:12

Ta mriezka pri stieracoch.takisto sa mi zvysila spotreba oleja s motulom.rychlo zmeni farbu a prestane vonat.

2011-02-21 14:58:27

Luky, jak sem psal, kdyz olej necerna, bal bych se vic, proste olej degrafuje a vzdy cerna i treba teplenou premenou. Ale to co jsem chtel napsat, je to, ze Motul zcerna takrka po prvnim nastartovani Proste je zvlastni, ale je fakt, ze motor snim je neskutecne tichy. Magnatec sem proklinal, uz po necelych 2000km motor hucel a byl strasne hlucny. Nevim, proste ten olej mi nesedl ze zvukoveho hlediska.

2011-02-21 15:17:55

Jojo,vsak ja vim ze olej cerna a ze by mel cernat.Me u toho Shellu nekolik kilometru vydrzel svetly a pak taky krasne zcernal.A jsem se Shellem spokojen,cas od casu sice kapku doleju,ale jinak si myslim je motor take velmi tichy.Urcite mu prospiva,tomu memu stale rychlemu stareckovi s 273 tisicema

2011-02-21 15:17:57

Ti zcerna hned protoze Castrol stal za hovno a ten motor je zasranej ze vnitr a motul cisti .

Ja skrz viko vidim ze po dvou vymenach ve vsech nasich autech je to pod vikem cistejsi takze ten Sunoco marathon ma neco do sebe,

2011-02-21 15:23:05

jj,Castrol proste nebrat...

Jinak ja ted koukam vazne po tom Liqui Moly a pri pristi vymene bych ho snad risknul a treba bude jeste lepsi nez ten Shell Helix HX7.

Vypada zajimave,tedy hlavne tim co pisou...

http://www.olejshop.cz/ol...0w-40-10w40-1litr-li1091/

2011-02-21 15:30:00

Jo doporucuje je hodne lidi . Kentoya to dava do 200sx a to i se zvedlim vykonem, a mam pocit ze i adner v sakra nacpanim 300zx ma neco podobneho od Fuch .

Risknout psat nemusis primce to neublizi vubec spis naopak.

MOS2 je bomba vec se pouzivalo za valky do leteckych motoru ,aby kousek doleteli pro prorazeni vany.

2011-02-21 15:38:49

To "risknout" bylo psano z legrace. No zacal se mi ted hodne libit.Asi vazne prejdu z meho oblibeneho Shellu.Ten Liqui vypada vazne luxusne a jeste o chloupek na tom bude asi lepe.

2011-02-21 15:55:02

Uvidis kazdemu motoru sedne neco jineho . Kdyztak se zase vratis po 10 000km

2011-02-21 16:01:49

nechcu drzkovat ale zase sou tu dve stranky OT,.... jak tu ma pak nekdo neco najit? myslim ze o olejich je tu temat dost diskutovat muzete tam.

2011-02-21 16:03:02

Ja bych to smazal potom ,ale nemuzu

2011-02-21 16:16:07

Raz som dal Castrol Magnatec 5w-40, po 4000km som ho vypustil a dal naspat Valvoline. Motor bol vyrazne hlucnejsi, zacali sa ozyvat hydrostely a neprestali doteraz (2 vymeny valvoline). Nikdy viac. Kedysi som mal vo Fiate Castrol GTX3, kamosi ma uz vtedy varovali ze je to shit... Neodporucal mi ho ani chlapik, ktory predava sudovy olej. Asi na tom nieco bude...

2011-02-21 18:25:34

od tlaku valcu přez Ve motor až k oleji, tak mi aspon napište na kolik me vyjde to VE?? dnes sem si zjistil jak se dá zajímavě zjistit ubytek tlaku ve válci a co je hlavní příčina - píst se nastaví do HU zaaretuje se vačka proti pohybu, místo svíčky se zašroubuje hadice a valec se naplní 3bar vzduchu. pokud jsou v háji kroužky vzduch uniká z otvoru na olej, pokud profukuje sací ventil vzduch utiká na škrtící klapku a pokud výfukový ventil.... utíká to výfukem, kdo chce mužu to sem vypsat celé a přesně.


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7