Fórum - Téma


Tlaky valcu jak jste na tom ?


Fórum Primera P11 Tlaky valcu jak jste na tom ?

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1 ......... 3  4  5  6  7

2011-02-19 15:38:41

Tak muzou ti pomoct krouzky , treba je mas zapeceny. A ty sedla a gufera ventilu to uz je fuk kdyz to je rozebrany to uz stoji houby. Ale stejne vyjde jinej motor

2011-02-19 16:13:19

tak jestli si nekde blizko prahy tak ti to muzu zmeřit zadarmo ale predpokladam že nejsi.

2011-02-19 18:42:26

Masak: Predevsim bys mel zmenit servis, jestli si za mereni tlaku daval 250kc. Sezen si nekoho poradneho a ne nejake predrazene bridily...

Taky nechapu, jak nekdo vubec muze napsa, ze u nas je problem sehnat dily... To mi prijde fakt smesne, kdyz v kazdem tretim tematu je napsano, ze umim dodat origo dily za priznive ceny. Kdo chce hleda reseni, kdo nechce hleda, proc to nejde.

A X lidi ti tu stejne napsalo, ze by to resilo uplne jinak. Ale komu neni rady....

2011-02-19 18:51:27

jj,jagy ma pravdu.

A ja rikam,pokud auto jezdi a jezdilo doposud v pohode a nevedel jsi ze mas treba nizky tlaky,tak to neres a jezdi dal. Mezitim si hledej treba jinej motor a vyjde to lepe. Takhle si to nekde nechas opravovat za sileny tisice a je toho proste strasne moc. Muj motor ma napr. najeto 273 tisic,jezdi v pohode,tlaky OK,zadny problem.Ale jak by se neco posralo,tak bych to uz asi taky neopravoval a radeji bych sehnal jinej motor za par kacek.Proste nejlepsi reseni.

2011-02-19 21:42:43

tlaky ve válcích mám 6,5 - 6,5 - 6 - 7 a auto i řpesto jezdí dobře. do generálky investovat nebudu a šetřím na swap. práci už mám tak uvidíme. zatím mám našetřeno kolem 20 tisíc tak je to běh na dlouhou trať. i přes nízké tlaky musím říct, že i v zimě startuje na škytnutí max na dvě, žádné problémy s výkonem. musím říct, že tlaky jsem měřil chvíli po koupi, auto nejspíš chvíli stálo a motor nebyl úplně zaběhlý tak se třeba malinko zvedli ale stejně asi ne o moc. uvidím teď na jaře až to budem zkoušet znovu. jinak jsme přesvědčen o tom, že i motor s takovýma tlakama je schopný odvést svou práci a ujet dalších 100 tisíc.

2011-02-20 01:40:22

to uz teda zadna hitparada ale jsou skoro stejne coz je dost dulezite... vykon tezko rict clovek si zvykne na vsecko objem sice taha ale uz to zadna zavodnička nebude jestli mas moznost svest se stejnym autem s motorem v cajku zkus to... kdyz pomalu mizí kone clovek si toho nevsimne ale kdyz toi jich pak chybi treba 30 a mas moznost srovnání... jinak ano kdyz to auto nebude nikdo honit a bude mit cerstvy olej tak vydrzi dost... videl sem i motor co prakticky nemel krouzky a jezdil... i kdyz odvětrání bloku bylo jak výfuk... coz je problem pokud sou v riti krouzky tak nejen ze to olej zere ale taky se tlakuje blok coz nerady šály a hlavne jde do oleje bordel ze spalování...

2011-02-20 11:19:39

na tom je smutný to,že jsem porovnal s GTčkem, které má tlaky naprosto v pořádku a rozdíl v jízdě prakticky žádný znatelný. jediný problém co to auto má, že se mu občas nechce jet ale nad 4000 otáček je dynamika motoru pro mě nerozlišitelná. když jsme zkoušeli naplno jet vedle sebe do kopce tak, tam byl o půlku délky auta rychleji. původně jsem myslel že je v háji měřák, protože podle mě to auto s polovičníma tlakama by nemělo ani moc jet:D změřím znovu

2011-02-20 11:47:42

Chmeldo: A olej ti žerie?

2011-02-20 11:57:26

On muze zrat olej i motor s dobryma tlakama.Me napr. olej taky zere.Sice ne nejak brutalne,abych kazdych 1000km dolejval 0,5 litru, ale po jeste delsi dobe nejakou decku doleju.Ale to bych rek ze je vcelku normalni na starsi motor ktery ma hodne najeto.

2011-02-20 12:05:44

Treba sem straspytel... ale mam taky dotaz - pocul som ze ked sa menia piestne kruzky, ze je dobre spravit aj generalku spodku, lebo vraj ked chyti vrch tlaky, moze vylagrovat kluku... Mne sa to nezda, ale vravel mi to jeden automechanik, takze jaka je pravda?

2011-02-20 14:36:45

lukso: s autem jsem ujel 3 tisíce kilometrů a s olejem jsem na tom pořád v normálu, asi půlka měrky. teď na jaře budu měnit olej a pak to budu sledovat pozorněji.

2011-02-20 16:32:07

despota:

to je pravda ony jsou pak vic namáhány, je to i otazka jak to kdo skládá jestli neprehazi šaly kolik se tam dostane bordelu atd... takze ano muze to zaklepat ale neni to jen kvuli výměně kroužků. taky zalezi jak ty šaly vypadaji atd... hlavne jim skodi, jak sem tu nekde psal, kdyz prez kruhy foukaji exhalaty do bloku...

2011-02-20 20:50:21

Jagy- já vim že mužeš díly sehnat, ale měl sem čas tak sem se chtel kouknout na netu a tam se toho moc sehnat nedá, našel sem jednu sadu kroužku za 2200,tot vše, generálkovat to nechci ale třeba 3tis bych do toho dal a uvidim jestli se zmužu někdy na ve za 30..ale tehle motor se mi vyhazovat nechce abych koupil nákej jetej kterej na tom muže být podobně.

2011-02-20 20:58:17

hodne licha predstava ze vymena krouzku je jen o cene krouzku... co treba tesneni pod hlavu? sundas spodek a muzes mit spatne saly, nebo treba retez, muze byt kriva hlava atd...

2011-02-20 21:00:00

Presne tak... a co prace? Oprava je otazka cca 10tis. at to ma smysl. Ja bych resil zachovaly 96kw motor nebo jezdit a setrit na VE nebo koupit 96kw DE. Ten motor jeste vydrzi, takze neni co resit vicemene...

2011-02-20 21:01:26

tak kdyz tak setri predpokladal sem ze si to bude delat doma sam...

2011-02-20 21:15:26

ok koupim si ve! za 3 mesíce na to našetřim! kolik me to bude stát? jak dlouho to bude trvat? v jakym ten motor bude stavu?

2011-02-20 21:15:44

masak: jsem na tom hůř než ty a nebudu do generálky investovat aby ten motor byl o trochu lepší. poznáváš snad citelně někde ty tlaky? já teda vůbec. dokud to auto startuje a jezdí tak to neřeším. jezdí pořád dobře i s polovičníma tlakama a šetřím na VE. cenu ti potvrdí jagy ale myslím si že do 50 tisíc se se vším všudy vejít musíš.

2011-02-20 21:29:09

ty tlaky sem si nechal zjistit práve proto že mi to žere olej a moc to nejede, kámoš má pasata sice disla ale taky 110kw a to moje proti tomu vubec nejede.

2011-02-20 22:19:18

tak to nejspíš nejede ani normálně:D


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7