Fórum - Téma


Tlaky valcu jak jste na tom ?


Fórum Primera P11 Tlaky valcu jak jste na tom ?

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 7

2011-02-18 21:41:12

JA bych si ji klidne z generalkoval ,ale asi bych zkusil sehnat pisty z vyssim kompresnim pomerem, samo new krouzky,nechat vyuhlovat ojnice,orovnat aspon palici ,zabrousit ventily ,vymenit gufera ventilu ,vsechna tesneni na motoru a rovnou i lagry ,retez a kdyz by byl treba brus valce,kliky tak jsi dalsi +++ ... No proste palka. Jinak ja to zkousim z benzinem . Samo ze nekteri reknou ze je lepsi koupit VE ,ale ja bych to kvuli priuceni delal . Dily jako krouzky ... neni problem sehnat.

To co jsem rikal ja tak pri mereni tlaku zmeris valec a kdyz ma malo zkusis tam nalit trosku oleje a kdyz se tlak zvedne tak je to krouzkama a kdyz ne tak nejspis ventil . Ale me napada jedno pomalu ti to klesa drzi ti poradne baterie kdyz uz stim netoci poradne jak ma tak ti tlaky klesaj takze bych to zkusil s nabitou baterkou a jeste z poradnou nabijeckou . A taky zda se merilo za tepla a s plnym plynem.

2011-02-18 21:48:46

no to když se pustim do takový generálky tak se dostanu na cenu za kterou bych mel to VE, jako chci at to frčí ale dávat pulku puvodní ceny auta jen za motor se mi nechce.... a stim olejem to asi už nezkusim mel sem to v servise kuli nečemu jinýmu. Spíš kdyby mi nekdo posla odkazy na jednotlivý veci na ten motor... kroužky, ventili ..popř kdo kde za kolik by se do toho pustil..znám dobrýho mechanika ale bojim se že mu to dam a jak neco sundá tak zjistí že to chce ješte tohle a tohle a než to seženu...nemuže mu to tam mezitim stát na dílně...

2011-02-18 21:51:12

Generalka jsou vyhozene penize.... je to proste stary motor, lidi se k tomu neumeji chovat. Kazdy si muze rikat, co chce, ale VE je vzdycky lepsi moznost. Ja bych seriove RR DE nikdy negeneralkoval, protoze kdyz to delat tak poradne a pak to stoji jako VE swap (cca 30k). Nebo mit jedine zkusenost a udelat si to sam...

2011-02-18 21:55:18

JJ pravda . Jeste treba hydrostely by bodly .... A kde mas vsechny tesneni,srouby hlavy..

Ale treba pokud by byli jen zabrousit ventily+gufera a liznout hlavu to mas za takovi 3000kč. A vymenit nebo rozhejbat krouzky + 2000kč. + Tesneni a srouby tak to se jeste da ,ale obevis rejhu ,blbou ovalitu nebo loziska na klice, retez a jedes no . A to jen matros

2011-02-18 22:01:30

Presne tak... ono se to proste nezda, ale jen na dilech to pekne naskace. A prace, pokud ma byt kvalitni, tak neni taky zadarmo.

2011-02-18 22:03:47

Jo a kolikrat sehnat uz jenom kvalitni brusice a levnyho chce sakra vybirat a ptat se .

Treba na praxi kdyz se delaj hlavy neco krom zabrouseni ventilu a gufer . Tak se to vezme a odveze asi 150km k vyzkousenymu a dobrymu cloveku co to dela .

2011-02-18 22:23:19

no a komu bych to teda mohl dat? aby zjistil co je třeba stačí jen to nejduležitější minimum, a pak to někde sehnat.... 30litru nemam.... tady ten servis co je u nas asi nebude nic moc ješte když mi řeknou že rozdělovač stojí novej 27tis

2011-02-18 22:31:56

To uz bych radeji hledal jiny motor z GTcka,protoze to bude taky snad jednodussi.Ale je fakt,ze je to i tak naprd,to sehnat dobrej motor 96kW je asi vetsi pohoda no. Kazdopadne kdyz jsem videl za kolik se prodavaly,treba uz okolo 5000,-,tak ja bych se vubec do zadnych takovych oprav snad ani nepoustel. A nebo bych vazne uvazoval uz o VE.

2011-02-18 22:34:08

Na ebay.com maj pisty NPR Nippon Pistons Ring je originální japonský výrobce vyrábí originál písty pro mitsubishi a toyotu,ale nevim jestli pisty jsou taky NPR nebo to jsou jen krouzky . Loziska od ACL,oil pumpa-taky nevim co to je,retez . A za 200dolacu kazdopadne pokud to jsou i ty pisty tak luxus cena

Nippon Racing je kaše made in China - takze neplest

A pisou tam divnej kompresni pomer ,ale je tam vic sad tak ty jiny snad ok

http://cgi.ebay.com/ebaym...uckQ5fPartsQ5fAccessories

2011-02-18 22:42:47

Kompresni pomer je spravny.. pro jejich SRka. Nevim, jestli je tohle zrovna nejlepsi volba. Neorigo retez bych tam nedal ani zadarmo. Delat generalku z pochybnych dilu je jako ji vubec nedelat...

Kdyz se snazit usetrit, tak koupit 96kW DE a vymenit vacky z GT. GT motor na dily a bude te to stat rozumne penize.

2011-02-18 22:57:55

ja sem ted generalku delal a jen komplet tesneni motoru stalo 5litrů a to bylo se slusnou slevou normalne vyjde na 7čku, nemam retez ale remen 800, krouzky myslim dvojku, pisty sem mel ale jinak sou to oriho nissan vysoko kompresni sadu pod3 nesezenes, brouseni bloku orovnani vrchu, repas hlavy + srovnání, atd atd, vodni pumpa olej cerpadlo, šaly na ojnice i na kliku plus x dalsich veci a samozrejme prace obecne tyto motory potrebuji know how kdyz sem videl profika pri praci su rad ze sem to nedelal sam... delat neco napul nebo z levnych dilu je naprd to radsi nedelat vubec nic.

popravde pochubuju ze se to u "normalniho" auta vyplatí... obecne radsi si kazdej rok koupim auto za par tisicovek co jak se zacne vyjebavat dam do srotu, nemusim v podstate nic resit a na hraní mít nejakou lestenku nebo zavodaka nebo cokoliv jineho, jedna vec je o všem mluvit a druha veco je do auta nacpat desitky tisic a stovky hodin práce clovek pak pochopi co stoji za tu namahu a penize a co ne.

2011-02-18 23:37:03

jagy : jo prave ztich neorigu dilu jako je oil pumpa a retez bych se bal taky ,ale pokud by to byli ty pisty co jsem psal tak nema cenu pochybovat o kvalite to same acl loziska

2011-02-19 02:13:45

tak já ti dám ten muj GT za par šušnů a koupim si VE

2011-02-19 13:17:08

a co třeba výbrousit válce?

2011-02-19 13:54:46

Masak - neblbni, pises, ze si si dal zmerat tlaky len tak, takze usudzujem, ze auto ide ok. po jednom merani chces generalkovat motor, alebo zhanat novy. pokial ti auto ide v pohode, tak to neries. ked ti bude zrat olej, nebudes mat vykon, tak OK.

2011-02-19 14:02:50

já bych mu dával furt kouř do 7 :D třeba se probere a pak bych ho rovnou vyměnil za SR20VE+T

2011-02-19 14:04:36

každpádně,, bych to zkusil změřit ještě na jiným měřáku,, a s plně nabitou baterií. A generálkou bych to asi taky neřešil dokud to jede.. přeci jenom už se taková investice do toho motoru moc nevyplatí.. ... ale je to každého věc

2011-02-19 14:04:56

Presne,kolikrat to ani neni skoro poznat kdyz mas nizky tlaky. Zkus si to treba nechat jeste nekde jinde promerit a pripadne s tim i nadale jezdit a mezitim radeji hledat treba novy motor.Nejaky upravy a opravy bych rekl ze se opravdu nevyplati, predevsim kdyz ceny komplet motoru jsou super. Sezen dobry 96kW a nech si tam prehodit vacky z toho tveho a budes to mit v klidu.Nejjednodussi, nejrychlejsi a nejmene cenove narocny reseni.

2011-02-19 15:05:09

No me se nezda to ze ty tlaky klesali uplne . Me to prijde jako baterka . Fakt zmerit jeste poradne

2011-02-19 15:28:42

no když me to stálo 250kč a znovu se mi tam nechce je pravda že baterka je trochu ko, ale olej mi to žere .nevim jestli má cenu něco na motoru dělat


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 7