Fórum - Téma


Tlaky GA14DE + úprava


Fórum Tuning a úpravy Tlaky GA14DE + úprava



1  2

2015-03-25 18:52:02

Zdravím

Chci vědět jaký má GA14DE kompresní tlak. Všude jsem našel jen kompresní poměr ale ten mi nepomůže...

Předem děkuji za odpovědi.

2015-03-25 19:56:43

chadima_martin: 13.20, min 11.30

2015-03-25 20:21:56

Dôležité je aby boli všetky rovnaké.

2015-03-25 20:46:39

Jo dobře děkuji

A ještě se zeptám má někdo poblíž Vysokého Mýta možnost mi kompresní tlak změřit?

Tak jsem si změřil tlaky jsou všude stejné, ale tlak 14.5Atm není to až moc?

========================

** Edit NO_HITS ** - příspěvky sloučeny do jednoho

 NO_HITS  
Laďa
2015-04-09 12:28:48

chadima_martin: ne , to je naprosto normální spíš by bylo horší kdybys naměřil 11 a míň , nebo rozdíl mezí válcama větší jak 0,9atm

2015-04-09 12:36:02

Vím že známý s upraveným motorem d16 z hondy crx vytřískal 14 atm a to ma sníženou hlavu speciální pisty a ja ze serie mám 14.5 atm chci motor taky upravovat ale obávám se že uz je s tímto tlakem na hraně...

 NO_HITS  
Laďa
2015-04-09 12:51:09

chadima_martin: upravovat GA14 se finančně nevyplatí , mnohem levněji tě vyjde koupit almeru s SR20 na ten motor je plno dílů a jsou mnohem levnější. Záleží jestli ten známej před úprava měl tlaky ok pokud začal upravovat motor aby předtím zkontroloval tlaky a kruhy tak je to trochu usměvný

2015-04-09 12:57:35

Kupoval motor s celou generalkou motoru a to ja vim uz mi to tu vysvetlovali ze sr20 bude lepsi ale v obsahu 2.0 na sprintech je konkurence honda 2.0 type-r atp zatim co v 1.4 v atmosfere neni konkurence tak zhava nemyslim do toho motoru extra investovat jen ecu hlava a to bude asi vse ;) kazdopadne mit SR20 tak to upravuji hned ale pri preplneni spadavam do vyssi kategorie

Nebo spíš se optám takhle, kolik z SR20 vytahnu bez oturbeni? Předělat ji na SR20VE tak to pak jo ale to bych se asi nedoplatil :D

2015-04-09 14:38:45

No ale VE je nejlevnější volba, možná turbo vyjde ještě o něco výhodněji, každopádně oboje je podstatně levnější než upravovat DE na stejný výkon, nemluvě o tom že by to pak nebylo moc použitelné v provozu.

A co se týče toho GA - dáš do toho (deseti)tisíce a budeš na stejné úrovni jako ty sériové motory od hondy. Pokud Ti jde o 1.6 tak tu někde jagy prodává SR16VE jestli to je ještě aktuální.

2015-04-09 14:47:34

Tuším že je do 1.4 na sprintech pak do 1.6 atd . Chápu že SR20 by byla nejlepší cesta ale mám GA14DE a chci upravit trošku tento motor ;) ne myslím extra jen ecu a hlavu jak jsem již zmiňoval ;)

 NO_HITS  
Laďa
2015-04-09 16:18:28

sežeň si almeru s SR20, sežeň VE, přehoď to a máš legální a nejlevnější cestu jak se s almerou dostat na 190koní

2015-04-09 16:25:57

nebo neco jako prodaval barnoch sunnyho... za par kacek, na ty sprinty nepotrebujes neco extra a stal par kacek... Ja nevim, ale na sprinty bych radsi nejaky lehci auto... nejaky VTS saxa, pugy apod... Almery, Primery vynikaji uplne nekde jinde...

2015-04-09 17:12:53

Ale když koupim SR20 tak na to nepadne VE bez uprav ne kabeláž to musí být jiné nebo se pletu? Teď jsem do me 1.4 nasypal a chci jen o par koni na horu nechci kupovat nic jinyho možná až po tomhle autě bude SR20 ;) tak se chci jen zeptat kolik atm by zvladl GA14DE o kolik max snížit hlavu a mam v planu zvýšit otáčky kolik jsou schopný pružiny na ventilech snést? U hond se říká 8500 a je to na hraně Integra ma jiné pružiny proto točí 9500. Vím že při zvýšení otáček padá výkon ale to údajně vyřeší regulátor tlaku paliva :) já Vás všechny chápu SR20 nejlepší volba vím to už jen proto že se používal u tolika sportovních vozů :) ale chci GA14DE bez oturbeni jen v atmosféře turbo je nejvýkonnější ale ve 2.0 si s 1.4 s výkonem 120kw neškrtnu :) nechci do toho rvát 100 tisice :D jen to ECU a tu hlavu :) předem diky za rady. A taky za rady ohledně SR20 třeba je použijí v budoucnu ;)

 NO_HITS  
Laďa
2015-04-09 18:04:26

chadima_martin: Podívej 1.4 je vhodná pro ty co jezdijou po okreskách nebo dálnici klidným tempem protože dokáže jít na benzín za těchto podmínek s nízkou spotřebou. 1.6 má zas krátkou převodovku takže je ideální hlavně pro pohyb po městě a v příměstských oblastech kde dokáže i když se nehlídáš jezdit za slušno. 2.0 je zas pro ty kteří se chcou sem tam i trochu pobavit a přitom celkově jezdit za slušný peníze a nebo pro ty co chcou auto ladit což je tvůj případ. Instalace VE není velkej problém, většinou se dodává i s kabeláží a jednotkou (někdy i s převodovkou) takže se vše jen napojí případně přepinuje. Z GA14 nikdy nedostaneš v atmosféře po upravách to co má SR20 v serii. Pokud chceš udělat vysokootáčkovej motor tak bys musel udělat dost úprav - a ještě o to víc když to chceš dělat u nadčtvercovýho motoru. vysokootáčkovej motor potřebuje malej zvih aby mohl rychle kmitat, snad to ostatní chápou jak to myslím.

Zkrátka se řiď tím co jsem říkal já nebo Sakul, sehnat almeru nebo sunny 2.0 (sunnyho asi neseženeš ve slušným stavu natož 2.0) a hodit tam VE , to je nejrychlejší, nejjednodušší a hlavně nejlevnější úprava jakou můžeš udělat, ohledně zástavby VE do N15/P11 je tady několik témat a možná i v návodech něco bude, případně porádí uživatel Jagy (pokud bude mít čas) . Případně sehnat jiný hot hatch jako je saxo VTS , nebo clio (renault sport) a podobný

2015-04-09 18:34:40

Jo to chápu ale nemam v planu vytlačit z 1.4 105kw ale třeba jen 76 ;) jak jsem řekl do 1.4 jsem ted nasypal a neprodam ji ;) spojka kastle lak brzdy to kupce neoceni tak chci jen krapet potlačit výkon chápu chce to větší průměr pistu a menší zdvih abych jej vyhnal na vysoké otáčky se 76-80 kw se spokojim což si myslím že bude úprava 10 000 už s 80kw se budu v 1.4 dost dobre chytat ;) ale každopádně mě laka SR20 ale swap to by musel byt cely podvozek z SR20 chci lehce posunout vykon na 1.4 a padne převodovka z 1.6 na 1.4? Pokraceni převodu dělá hodně :) SR20 bude další volba motorizace zatim chci upravit trochu 1.4 ;) diky :)

 NO_HITS  
Laďa
2015-04-09 20:42:12

chadima_martin: Pokud chceš 100 koní , kup si 1.6, já jednu mám teď na prodej za 20, při rychlým jednání slevím, nebo kup jinde. budeš mít 2 auta jedno mimo město a druhý živější. Převodovky pasují, ale 1.6 má dejší 1ku a 2ku a kratší 4 a 5 , takže bych spíš doporučoval převodovku z 1.4 hodit do 1.6 aby to mělo větší zrychlení na 1 a 2 a na dálnici by to díky delší 4 a 5 tolik neřvalo a nežralo , ale v 1.4 tu převodovku neměň a nic jinýho neupravuj. dnes seženeš GTi se 103kW okolo 30-40tis nebo hodně slušný za 60 viz Jaymz. Uvědom si že když budeš chtít upravit tu 1.4 tak bych po těch letech doporučoval GO motoru, díly jsou v podstatě jen OEM a i když je vezmeš přes jagyho furt tě to vyjde dráž jak koupit GTi a stejně to po upravě pojede jak jakákoliv 1.6 ... vyhodíš peníze uplně zbytečně oknem

2015-04-09 21:47:37

Tak almeru ve 2.0 jsem ještě nesehnal za 30 40k ale vždy za 60 80 atd.. nevím kde ji najit asi :D a navic v 1.6 bych se uz vubec s 1.6 nechytal. Tak se zeptám vidim že v tom umíš chodit kolik stojí předělat SR20DE na VE? Ja už jsem ses jagym bavil a říkal mi to samé :) sežeň SR20 já jsem jen nesehnal nějakou almeru s SR20 která by neměla 300 0000 najeto nebo tak p11 by se mi taky líbila ale jak říkám ceny 70k a to je dost ;) tak jsem si řekl že to zas není tak líný jak astra v 1.6 co jsem měl a že bych se mohl na sprintech s 1.4 v kategorii do 1.4 chytat jen trochu poštelovat ale jestli se da SR20 sehnat za tak lacino tak to asi zacnu šetřit. Napadl mě swap ale to bych musel auto komplet překopat. Teď mi ale přijde škoda prodat 1.4 za par šupů když jsem si s ni dal tolik prace a 2 auta neutahnu.

2015-04-09 22:17:12

Nějaké GTi má na prodej svobi, případně je zde tohle http://auto.bazos.cz/inze...20-GTI-105kw-1997-lpg.php, což má sice do dobré koupě strašně daleko, ale rozhodně to je menší blbost než upravovat 1.4.

2015-04-09 22:29:00

To je zas v plynu :/ a dost najeto o tehle vim :) ale diky ted si necham 1.4 dost jsem do ni narval a prodal ted min za 30 coz je nemozne :D a budu setrit na gti přemýšlel jsem na p11 po fcl ale tam to pry podle Jagyho je problem upravit kvuli obd2 atd. Tak jste mi to rozmluvili zase :D ale gti bude problem sehnat v dobrém stavu :/

2015-04-09 22:31:26

Chceš ladit 1.4, takže odvaha ti jistě nechybí, proto bych neviděl problém ve vyhození plynu.


Odpovědět

1  2