Fórum - Téma


Titsexplorer - Nissan Primera SR20VE


Fórum O vozech našich členů Titsexplorer - Nissan Primera SR20VE


Diskuze o vozidlu

1992 Primera P10 2.0

18 fotek  |  62 diskuzí

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, SR20VE (140kW).

Motor:

  • SR20VE


1  2  3  4

2016-10-16 13:34:42

romik: Diky hadice mam miestami mierne splostene, a tak uchytene ze nic sa nedotyka nicoho, ale bolo s tym dost roboty. :)

2016-10-23 23:36:24

dnes som stretol auto aj majitela na SK ringu. Na trati som nestretol ale aspon som sa zoznamil s majitelom. Ako si bol dnes s autom na ringu spokojny?

2016-10-24 00:06:17

veeelmi spokojny :) zajtra pridam nejake foto, pripadne video, a feelings z prveho okruhu :) na okruhu sme sa nestretli, co je skoda, aj ked trocha sranda je aj to ze ani jednu z modrych M3 som nestretol pri jazde :D a to ste boli 4 rovnake :D

2016-10-24 10:08:14

titsexplorer: sem s fotkami a videom, som zvedavy

2016-10-24 18:13:28

Takze 23.10.2016 som absolvoval svoj prvy cely Track Day na SlovakiaRingu, boli sme s bratom (on na ciernej Almere GTi) trocha som mal obavy samozrejme, ale auto velmi milo prekvapilo, zvladlo vsetko nad ocakavania. Uzil som si vela zabavy, vela som si zajazdil, a tak chcem podakovat Jagymu za pracu, a Tofojovi za ladenie, auto fungovalo uzasne, az prekvapivo, Primera nemala problem si poradit aj s autami ako bol Ford Mustang a Mazda RX8 na rovinkach. Auto si trocha spapalo oleja za cely den, ale nic drasticke, na to ze som isiel cca 20 ostrych kol, teplota vody a oleja bola stale konstantna na budikoch. vyrobene chladenie na brzdy fungovalo ako malo, pri vyprovokovani som zvladol ist 4 cele ostre kola, a ani raz brzdy nejavili znamky vadnutia alebo meknutia, pricom namontovane mam platne Ferodo DS Performance, co niesu zrovna tratove dosky. Krasne prekvapenie bolo ked sme na seba viac menej styria natrafili a sli sme jazdu, a uspesne som utekal kamaratovi na Megane RS 275 Cup S, chalanovi na Honda S2000, a druhemu chalanovi na klasickom Megane RS, najviac super to bolo pretoze oni vsetci maju velmi vela najazdene na okruhoch, a obuvaju pomerne siroke gumy AD08R vsetci. a takto som sa drzal pred nimi 4 kola. samozrejme auto ma na viac, a tak musim vyladit sofersku stranku veci na okruhu, ale zazitok to bol velky :)

Best Lap: 2:40.832

2016-10-24 19:19:29

plus onboard z dvoch najrychlejich kôl, no celkovo co je vidno je akurat moj ksicht bohuzial, lebo som si neskontroloval co kamera nataca ked som ju umiestnil

2016-10-24 20:06:50

Naprosta parada a uplna bomba Fakt slintam, funguje to skvele a je slyset ze tofoj motor naladil perfektne, maka na plny pecky a krasne ciste a drave, fakt supr. Je mi ted o to vic smutno ze ja jsem skoncil...

2016-10-24 21:04:21

Parada , fakt parada , tisko zavidim ze som nedosiel

Bol si tam asi sam s VE vsak ?

2016-10-24 21:52:38

Tahle P10 je něco neuvěřitelného..

2016-10-24 22:14:17

Dík chalani :) no za VEckovych som bol sám na ringu :D

2016-10-24 22:38:35

To auto je sakra rychlý! není nad nadopovaný japonský 4-válec, lehký motor na předku s obrovským výkonem je velká výhoda oproto těm X-válcovým potvorám sám to teď pociťuju, že ten 150kg 6-válec na předku ani zdaleka nejde do zatáčky jak lehké SR v primeře doufám, že tohle auto uvidím někdy naživo..

2016-10-25 00:05:53

djmicho: ty snad nevis,kolik vazi sr20?! Napovim ti: dost

Jinak skvely,ze dalsi youngtimer nissan brazdil okruh

Zaslepky typu SEM TAM pusobi takovym sexy balkanskym stylem

2016-10-25 09:20:10

parada Martin, vidiet ze Primca funguje paradne. Dobra praca

2016-10-25 12:36:31

Pěkný a sympatický projekt Dobře se tu čte a video z ringu je fajnové jen tak dál

2016-10-25 14:24:02

bmarcellus: Jak si prisel na informaci, ze je SRko tezky motor?

Jinak jsem rad, ze P10 zvladla okruhovy den v poradku a slape... je to paradni stroj, cas velmi slibny pro dalsi zlepseni.

2016-10-25 15:38:04

No zkus hadat.Skoro 140 a 150 kg uz neni rozdil na to,ze je to ctyr vs sestivalec.Tedy pokud udaj o tom sesti... neni mylny.

2016-10-25 15:44:57

SR motor je siroky pojem. Ktera generace? Atmo, turbo? Nastrojeny, holy?

2016-10-25 15:59:38

O cem s jakym motorem je rec v tomhle vlakne vime. Jediny rozdil je ve zkratce de a ve. 306 liber= 139kg je udavano u nastrojenyho motoru.

O to tu ale nejde.Jde o to,aby si nekdo nemyslel,ze kvuli sestivalci auto automaticky hur zataci.

2016-10-25 16:08:55

Ano nastrojeny SR ma tolik, holy zas tolik nema uz sem ho parkrat prenasel kdyz prekazel u me je 150kg holy motor bez veskereho pruslusenstvi.. Takze 200+ a to je pak na zataceni poznat dost, kdyz je takova hmota nad a pred predni napravou

2016-11-22 14:50:40

Primera sa chysta na zimny spanok, pocas ktoreho sa nieco na nej aj porobí. na prekvapenie pneumatiky vydrzali okruh, tak mozno este daco s nimi odjazdim, nasledne skusim nove Toyo R888R 205/50 R15, brzdy to maju uz za sebou, tak ako platnicky tak aj kotuce, tam chcem vyskusat EBC blue/orange stuff , a kotuce tiez EBC. interier budem odlahcovat. bude toho vela, potom aj popisem nejake weight savings. co ma nepotesilo, tak objednal som no-name prednu hornu rozperu za par euro z no-name obchodu na prednu napravu a doslo mi nieco co sice sedelo na stifty, ale tak kratka tyc to bola ze nebola najmensia sanca ani aby sa dala upevnit na auto, .. sice to bolo za per euro ale dufal som ze vyskusam nieco a ze ciastocne bude fungovat,.. ale nevadi. pravdepodobne dam na mieru vyrobit, alebo zozeniem CUSCO :) no ale aspon nech nemam prazdny post tak od vcera jazdim daily na zimnych pneu. a aby som nebol odveci na nissan clube tak obute mam origo disky z 300ZX Z32


Odpovědět

1  2  3  4