Fórum - Téma


Titsexplorer - Nissan Primera SR20VE


Fórum O vozech našich členů Titsexplorer - Nissan Primera SR20VE


Diskuze o vozidlu

1992 Primera P10 2.0

18 fotek  |  62 diskuzí

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, SR20VE (140kW).

Motor:

  • SR20VE


1  2  3  4

2016-09-12 23:43:36

raddy: na to by ti mohol odpovedat jagy, kedze on nahadzoval mapu na RJ, ale co mi vravel tak slo nastavit obmedzovac na max 7999 ot/min .

BenyCZ: ano Bee*R obmedzuje zapalovanie (narozdiel od normalneho obmedzovaca ktory obmedzuje vstreky) ale je to predsalen bezpecnejsie pre motor ako jazdit bez obmedzovaca.

Almeragt: uz trebalo predstavit auto :)

Chrener: Diky moc, ked spravim finalne rozhodnutie, tak sa mu ozvem, ale este je kopa toho ineho na robote, a co vylepsovat, takze s tym az tak neponahlam

2016-09-13 10:45:51

no ale seriovy limiter sa neda vypnut,takze aj tak bude vypinat palivo na otackach ako je nastaveny...na aky ucel vlastne mas bee r?

2016-09-13 12:25:57

praveze auto nema ziaden seriovy obmedzovac, mozes ho tocit do takych otacok, kym nevygravirujes vsetky ventily do piestov. .. a prave preto som som namontoval Bee*r, ten predsalen odstavi zapalovanie pri nastavenych 8500rpm, a tym padom sa nemusim bat ze pretocim motor.

to ze preco a ako s tym seriovym obmedzovacom, to sa musis jagyho spytat.

2016-09-13 16:04:48

je to zvlastne,pokial som v nistune videl,limiter je mozne nastavit ovela vyssie ako 8500rpm...na tvojom mieste by som si to overil a ak je to mozne pouzival seriovy limiter,vypnutie zapalovania je dost drsny sposob...

mas to aj naladene alebo jazdis na mapy dodane s nistune od jagyho?

2016-09-13 16:11:08

Je tam mapa, kterou jsme meli na totoznem setupu na dynu a nic se nepodarilo naladit navic (u Coobcia). To same ma ted Martin s tim, ze mel doporuceno u tebe nebo Tofoje doladit. Omezovac jsem nastavoval na 8500rpm v Nistune, ale dle Martina nezasahoval.

2016-09-13 19:53:31

jagy: sam si mi vravel ze ste to aj skusali a vobec sa obmedzovac neprejavil. mne tiez, aj ked snazil som sa nejazdit do hranicnych otaciek

2016-09-13 20:07:12

nahrávat mapu z jednoho auta do druhýho je úlet...

2016-09-13 20:39:35

nejako sa mi to s tym limiterom nechce verit,ale teda nechcem do toho kecat. ak by si chcel,mozes sa zastavit v pn a pozriem sa ti na to...

2016-09-13 22:46:21

raddy: jasne zastavim sa, diky.. ale najradsej by som bol keby sme sa dohodli aj na doladeni, s tym ze si od Mateja lambdu poziciam. len chcem pockat kym bude mat hotove auto a vsetko dorobene, a naladene u teba. ale ak by to malo byt v nedohladnu, tak si spravim vylet skorej, ved ozvem sa ti, cislo na teba mam

2016-10-02 00:21:39

Taka umelecko-slnko-západajúca fotka s eGT spojlerom :) vela to urobí na výzore auta :)

2016-10-02 06:45:04

titsexplorer: to jsem nevěděl ,že Slováci píšou zprava do leva "nová doba"

2016-10-02 20:07:53

Peknej sportak

2016-10-02 23:43:20

vincent: tady to máš v překladu

Jinak super auto zachraňuje celou tu scenerii smeťáku

2016-10-02 23:43:29

vincent: Islamizacia zacala aj u nas :D , alebo skor nejak sa mi viac pacila ta fotka viac takto obratena :D

BMarcellus: dik, scenerii myslis tu flasu na zemi? :D

2016-10-07 15:29:12

parada, som nevedel ze do BA pribudla takato pekne uoravena P10. Gratulujem. Doladenie u Raddyho si dohodni cim skor. Raddyho mozem vrelo odporucit.

2016-10-09 23:47:58

Zdravím, dneska som dorobil (nie uplne, treba to esteticky dokoncit) upgrade k brzdam, konkretne ide o chladenie brzd naporom. Tazko sa mi zhanalo v mojom okoli a na internete celkovo brake ducty (neviem ako je to po slovensky :D ) a ak som aj nasiel, tak slo o vec ktora stala okolo 30e/kus ,co je troska vela na kus plastu. tak som sa rozhodol hladat riesenie inde, kupil som pracie prostriedky s najpevnejsim a najvacsim hrdlom, a tie splnili ucel na 100%, cize cena v akcci 4e/kus a obsah doma preliaty splni ucel tiez :D. Hadicu som zohnal plne flexibilnu hadicu odolnu do teploty cca 300°C, hadice su uchytene na ramene tak aby vzduch vhanali na kotuc a hlavne k stredu kotuca, pliesky som povyrezaval a vyohybal tak aby bol kotuc z tej strany najviac odhaleny, hadicu som tvaroval tak aby nikde nezavadzala, aby zo spodu netrcala, aby pri plnom vytoceni volantu sa koleso nedotykalo hadice, a ani kotuc zvnutra. velmi som zvedavy na vysledok pri jazde. 23.okt (tento mesiac) idem na slovakiaring jazdit (racing wheels day) tak potom napisem nakolko to pomohlo, kedze pred dvoma rokmi som tam riadne vypiekol tie brzdy a to takou lahkou jazdou.

2016-10-10 00:59:55

Pomohl sis jak jsi dokázal,to se cení.No vida,k čemu je dobrý Persil Jen si buď vědom,že chladit takhle kotouč a destičky jen z jedný strany brzdám ve finále může ublížit víc,než když se chladí míň,ale rovnoměrněji.

2016-10-10 23:23:44

vies co, snazil som sa to dat aby to fukalo co najviac na stred, cize aby vzduch prechadzal stredom kotuca po drazkach vnutornych von, a predsalen kym je ta hladka vonkajsia strana ofukovana, tak to az tak neochladi, takze uvidime aky bude vysledok

2016-10-16 01:56:02

kotuc sa toci takze dostava ten vzduch po celom obvode a je to takto ok

2016-10-16 08:39:17

titsexplorer: sikovne jsis to vymyslel nebude to nicemu zavazet kdyz das plnej rejd ale asi uz to mas oskousene jen me to zajima kdyz koukam na ty fotky


Odpovědět

1  2  3  4