Fórum - Téma


Titsexplorer - Nissan Primera SR20VE


Fórum O vozech našich členů Titsexplorer - Nissan Primera SR20VE


Diskuze o vozidlu

1992 Primera P10 2.0

18 fotek  |  62 diskuzí

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, SR20VE (140kW).

Motor:

  • SR20VE


1  2  3  4

2016-09-09 19:00:47

Nazdar, tak som sa rozhodol aj ja predstavit Vam moje vozitko, ktore za tri roky co ho mam sa troska pozmenilo od povodneho stavu v ktorom som ho kupil.

Auto mam od augusta 2013, od vtedy preslo roznymi zmenami, a zatial vacsia posledna zmena bol swap motora, upravu prednej napravy a vyroba vyfuku. ktoru spravil Jagy

Motor: SR20VE + N1 Vacky, Lahky zotrvacnik, Action Clutch spojkova sada, JWT sanie, Nistune plne programovatelna doska na RJ, Bee*R obmedzovac, kvoli nemoznosti nastavit obmedzovac na potrebnych 8500rpm na Nistune doske, Komplet nerez. vyfuk od predu dozadu na mieru od Jagyho.

Prevodovka: povodna + staly prevod Mfactory 5,167.

Podvozok: BC Racing BR-RS, komplet PUR ulozenia, prerabane predne horne ramena na odklon

Brzdy: P11 GT + Platne Ferodo DS Performance (predok 280mm kotuce)

Interier: 2x Skrupina + 6 a 4bod pasy, Premiestnena baterka za spolujazdca, vyhadzana zadna cast interieru, k tomu od oka a podla skusenosti na ceste prisposobene brzdne obmedzovace na zadnej naprave.

Exterier: Predny naranik eGT, Zadny spoiler eGT, Folie na zadnych oknach

Kolesa: Borbet Carisma + original nissan s13

Gumy: Toyo R888 195/50 R15

2016-09-09 19:10:38

Moc pěkný! Podvozek byl nastavován na vahách co tak koukám na fotky?

2016-09-09 19:15:34

Diky :) Ano podvozok bol nastavovany na vahach, ale pred vyhadzovanim interieru, tak som potom musel doladit ako aj podvozok tak aj brzdy, ale to uz jazdemim som si skusal ako to bude najlepsie.

2016-09-09 19:33:07

Moc krásná primera.....P10 se mi líbí zevšech nejvíc

2016-09-09 20:58:51

Hoodne fajnove auticko, fakt pekne a urcite bude i skvele fungovat Jsou nejake dalsi plany? Uz ted je to ale dost daleko

2016-09-09 21:08:23

Diky moc :) ... ano plany su :) naporove sanie na brzdy, naporove sanie do motora cez dieru hmlovky, predna rozpera, to vsetko este tento rok. a potom bud cez zimu alebo buduci rok klietku dnu, taku lepsie maskovanu aby to nedrazdilo na oko. ale nech sa v tom nezabijem keby nieco nevyslo. no a medzi tym este asfaltove platy z podlahy chcem dat dole. bude toho este dost co na tom robit. priebezne sem budem uploadovat ked uz som zalozil tuto temu :)

2016-09-09 22:12:14

Konecne zas jedno auto delane spravnim smerem

2016-09-09 22:42:23

Tak tak, tohle je ten spravny smer

Jinak ta klec by se mi taky libila, ale udelat to nenapadne neni jen tak, muzou s tim byt pak trable.. Ale je fakt ze u Sunnika bych ji klidne bral no, preci jen to jsou takove skorapky.

2016-09-09 23:41:13

Opět se tetelím nad takovou Primerou Co dodat..Snad jen dál zexluzivňovat Správným směrem jistě že,protože má jasný cíl jako jeden z mnoha možných,neméně správných podle vhodnosti použití. A když se výsledek podaří,je to vždycky správně

Klec jedině celomontovatelnou,když se tomu mají nechat RZ.

2016-09-10 20:23:35

Martin toho moc nepopsal, ale u nas se toho delo opravdu hodne a tema me aspon dokopalo projit fotky a zverejnit.

Vyradili jsme se hlavne na predni naprave - naprava ulozena na tvrdem ulozeni (vlastni vyroba), horni loziskova ramena s upravnou odklonu (na geometrii na obou stranach shodnych -2.25´, opet vlastni vyroba), vsude PUR - zadni na rameni Whiteline pro upravu zaklonu, silnejsi predni stabik, vsechny nove cepy, atd. Motor ulozen v upravenych seriovych silacich.

Motor velmi hezky SR20VE, vacky SR16VE N1, vlastni vyroba saci trubky + termo obal, JWT kit sani, velka vaha vzduchu, Nistune ECU plne ladidelna, vetsi vodni duralova remenice, lehci setrvacnik, spojka Action Clutch, 19ti rady chladic oleje (vlastni vyroba), silnejsi vodni chladic, termo tesneni sacich svodu. Vyfukove svody SSAC + nase vlastni downpipe (vetsi prumer + delka). Vyfuk na pozadavek na nizky hluk pouze 57mm a tlumice 2x Ragazzon. Prevodovka seriova + 5.2 mFactory prevod, zatim otevreny dif.

Na foto mozno videt i nakonec nalezeny problem, ktery nam stale vyhazoval chyby a hazel ECU do nouzaku - nejaky sikula provrtal a znefunkcnil odpor. Najit to byly desitky hodin prace a sediny ve vlasech...

2016-09-11 13:52:04

Zbytek fotek:

2016-09-11 14:47:39

Díky moc za doplnenie informácii a fotiek ! :)

2016-09-11 14:51:19

Kua, fakt si tam na tej straně pěkně hrajete, už mě zase začíná srát že mám jen jedno auto. Asi je čas na hračku... Jinak ta náprava vypadá zajímavě, věřím že to umí zátáčet.

2016-09-11 18:02:53

jagy: čau, brúsil si aj sacie kanály či čo tá foto s kopou pilín? Inak tie excentické ramená som si predstavoval všelijako no úprava ma dostala! V jednoduchosti je krása vždy! Aešte ma zaujíma že či PU silentbloky do pôvodných držiakov motora sú príliš drahé alebo tuhé že sa použila táto homemade úprava?

Díky a držím palce!

2016-09-11 18:05:11

titsexplorer: Ak chceš rám tak jedine od nášho Ďura JR Garage Juraj Rakuščinec www.bezpecnostneramy.sk

odporúčam!

2016-09-11 20:09:10

chrener: Pouze srovnano hlava-tesneni-svody. Ramena jsou pevne, stavitelne jsou u tohoto typu napravy problematicke a prakticky nefunkcni. PUR vypln silacu je levna varianta, uz tak to stalo dost penez.

2016-09-11 21:32:39

parada Martin, som rad ze si sa s nami podelil o informacie a fotky o tvojej Primce.

2016-09-11 22:21:26

Moc pěkný auto a úpravy. Jen tak dál

2016-09-12 07:48:49

titsexplorer: z akeho dovodu si nevedel nastavit limiter v nistune?

2016-09-12 18:04:20

Bee R omezuje tuším zapalování, nebo se pletu?


Odpovědět

1  2  3  4