Fórum - Téma


TINO výměna rozvodů a pístních kroužků


Fórum Almera Tino TINO výměna rozvodů a pístních kroužků

Informace o modelu: Nissan Almera Tino


1  2

2009-10-22 22:58:23

Já vím že už na toto téma zde bylo hodně řečeno, ale přesto se chci s vámi podělit o moji zkušenost s motorem 1.8. Mám Tino r.v.2001 najeto 92tkm a bohužel jsem chytl ten kousek co žere olej a má špatný rozvoďák - to se projevilo škubáním motoru. Po zjištění spotřeby 1l/1000km jsem nechal motor rozebrat. Zjištění - zapečené stírací kroužky na všech pístech + na jednom vymačkaný šály. A řetěz je vytahanej jak kšandy. A ceny - sada kroužků 2.000,-, sada těsnění motoru 3.500,- řetěz,lišty,napínák 5.500,-. Někde jsem tady četl, že když to žere olej tak by to někdo neřešil, ale když jsem viděl ty zapečený kroužky, tak bych to 100% řešil.

2009-10-23 06:49:04

Tak to je celkem příznivá cena. A tady se někde strašilo se 40.000,-Kč

2009-10-23 12:59:29

Plus ještě něco za práci. Počítám, že se do 20t,- musím vejít. Ptal jsem se v Hradci Králové na výbrus tak chtěj 20tkč i s novýma pístama.

2009-10-24 07:06:27

Určo sem dej potom vědět, pro ostatní, jak jsi dopadl a jak si spokojený.

2009-10-24 21:03:04

jo kamo taky me to ted ceka mam N16 1.5ku a ten samej pribeh....ani nevis jak me to sere nemit strejdu mechanika tak se z toho upupinkuju

2009-10-24 21:51:48

Cože? Jednapětky tím trpěly taky? To snad ne....no potěš pr del . Jinak fakt ceny zajímavé, na to, že by to mělo vyřešit tak závažný problémy. Zlatá oprýskaná N15........

2009-10-24 22:10:41

Ani 1,8 ani 1,5 tím "netrpí" prostě se vyskytlo pár kusů, které to měli. Ale bylo to jen pár kusů.

2009-11-12 13:00:14

Tak jsem si přivezl auto ze servisu a zatím jsem spokojenej. Cukání motoru je po výměně řetězu pryč a spotřebu oleje sleduju tak pak dám vědět. Jinak za materiál jsem dal 14500,-(řetěz, napínák, vodící lišty, těsnění, gufera pod ventily, pístní kroužky, šály 1ks, ložiska ojnice, olej, filtr, fridex) a za práci 8000,-.

2009-11-12 14:28:31

Zdarec chlpi, měl jsem ten samej problém s almerou 2003 1.8l a po kontrole klukem který jezdí soutěže mě poradil vyprdnout se na 5w30 alejt tam 10w40 magnatec. Od té doby je klid. párkrát jsem vzal sschell Vpower racing a motor je v klidu. Teď je na oleji 10000km a nemusel jsem zatím dolívat. Olej je asi uprostřed měrky. Ale je pravda že jsem byl taky nasranej z tej spotřeby oleje a když jsem se pídil kolik by stál repas motoru tak mě bylo řečeno okolo 40000Kč čož mě posadilo na zem.

Napiš kolik tě to veskutčnosti vyšlo.

díky za všechny almery olejky

2009-11-12 14:39:20

já dával do Tina 5w 30 a nebralo olej vůbec

2009-11-12 20:58:19

Jak už jsem psal tak 24t,-, ale byla v tom i výměna rozvoďáku. Kroužky stáli sada 2000,- těsnění 2800,- s prací se musíš do 10t,- vejít. Když jsem vyděl ty zapečený kroužky v pístech tak bych to určitě udělat nachal. Sice ti hustší olej pomůže, ale aby sis neudělal drážky v bloku a nezničil písty. Jak jsem zjišťoval tak nový výbrus stojí 20t,-

2009-11-21 14:21:30

Tak jsem kontroloval olej po 500km a zatím super, vypadá že oprava se vyplatila

2009-11-25 11:22:45

me jenom fascinuje, jak vsichni "od fochu" radi lit do auta magnatec... Zvlastni, jednou sem Castrol pouzil a nikdy vice, po 6t km auto zaclo straslive rvat, tenhle olej uz mi do auta nesmi. A to stou hlucnosti nepozoruju jen ja, ale hodne JDM nadsencu.

A co mate u tehle motoru za predepsanej olej? (myslim vizkozitu)

2009-11-25 11:43:59

Myslím 5W/40

2009-12-03 00:27:39

to smidak : a ten řetěz,lišty,napínák 5.500,- - jake znacky to bylo ,original to asi neni ?

no tak vidim, ze pokud mi primerka zacne zrat olej a k tomu se prida vytahany retez tak muzu rovnou koupit jine auto , nez dat za opravu 100 % ceny auta

2009-12-03 07:03:17

Jednoznačně 10W40 a ten se plní i v Nissannemocnicích. Osobně používám Shell helix a nemám problem a nedolívám ani deci od výměny po výměnu. Ale dnes jsou všechny oleje dobré kvality, jen do některých se přidávají přísady a léčidla. Shell helix používám víc jak 10 let, a zjistil jsem, že i na minulém autu byl motor neobyčejně čistý i po 150 tis. Km. A na Almuši je tomu obdobně.

Ale neméně dobrý je Liq. moly, Valvoline apod.

2009-12-03 07:14:37

Řetěz a napínák nebyl origo, ale lišty byly v Nissan. Je to složitý sehnat náhrady.

2009-12-12 11:57:39

Mám najeto zatím 162 000km,ale osobně bych řekl že jeto víc.Myslím že km stočili v bazaru.Dávám almuši Liqui Moly 5w/40 a nemusím dolívat ani kapka.Olej měním po 10 000km.

2010-08-03 22:45:33

Řetěz a napínák, prosim o info ,popripade obj. c. kolik je to cenove , retez a napinak ? Musim to objednavat v nissanu nebo sezenu repliku ? Specha to a budu to menit. diky za info.

PS: auto cuka na 3.st a nema uz vykon, nekdy si malo strely do vyfuku pri ubrani plynu.

2010-08-04 20:04:17

Hi. Taky bych poprosil o part number pro sadu rozvodů na Tino (QG18DE). Jednotlivé díly jsem našel zde - http://nissan4u.com/parts...mechanism/illustration_1/

a sadu zde - http://viewitem.eim.ebay...._QG18DE/230506729811/item

  • podle manuálu viz. obrázek díly 1-8 by to mělo být ono ale potřeboval bych to ověřit. Před časem jsem tu sadu viděl i ve zdejší inzerci. Kdo je výrobcem nevíte ?

....ještě jsem trochu googlil a našel toto:

http://www.teiledirekt.de...roducts_id/1153150/cPath/

http://www.eliteauto.cz/r...etez/rozvodovy-retez-533/


Odpovědět

1  2