Fórum - Téma


TINO - výměna motoru


Fórum Almera Tino TINO - výměna motoru

Informace o modelu: Nissan Almera Tino



2009-06-09 13:28:33

Zdravim ,, prosim o radu ,,mel jsem nehodu a auto jsem zrusil na total. Jen co mi zbylo je motor. Dovezl jsem si

jine auto s vadnym motorem,stejny znacky i kod motoru, abych udelal jen vymenu motoru. Ale zjistil jsem ze muj motor ma

EGR a budu to davat do auta kde motor nema EGR, kolegove jak na to. Jsou asi dve moznosti bud EGR vymontovat a zaslepit,,, a nebo druha varianta prehazet celou eletroniku co patri k motoru s puvodniho auta. Co by jste mi poradily ?? Jedna se o Almera Tino 1.8 rok 2001 , kod je V10 - QG18, dekuji za kazdy napovedu.

2009-06-09 21:44:42

Ne nepujde prehodit r.j. a tak dale jedna se o jinou ridici jednotku,,a tak musim to nechat zachovane dovezene auto s vadnym motorem, a ten motor co ma EGR navic , tak to musim ocesat a udelat nastejno , jako ten vadny motor. Protoze se jedna uplne o jine zapojeni r.j.

2009-06-10 07:39:44

to ej ejdnoduché, jen demontuješ EGR ventil a zaskepíš otvor v sání a ve výfuku. Ve výfukuj eoto jednoduché, protož ekdyž tam není EGr tak je tam zašroubovaná zátka, na sání si musíš vytvořit záslepku, tu podmazat těsněící sr*koua přišroubovat místo toho bazmeku. a je to. samozřejmě i přeházet elktroinstalaci na motoru.

2009-06-10 07:43:07

Samozřejmě pokud má řídící jednotka stejný konektor, tak by snad mohlo jít i vyměnit k motoru ŘJ a imobilizér a čip v klíčku a mělo by to jet i s druhým motorem bez úprav. ale to nemám ověřeno.

2009-06-10 08:39:20

Ja to tedy zkusim overit a vlozim tam cely motor, jak je a prehazu jen r.j a immo a tak dale co je potreba. pokud nepujde tak zvolim druhou variantu ,,zaslepit a a tak dale. dam pak vedet.

2009-06-10 13:38:53

úpři výměnně ŘJ musísš vyměnit i imobiliser. stačí odpojit ten původní na spínačce, připojit ho ke druhému přiložit k němu ten druhej klíč. Jinak můžeš nechat ostatní elktřinu zapojenou a startovat původním klíčem.

2009-06-10 20:11:22

Resil jsem to tak, ze jsem tam nechal puvodni ridici jednotku, prehodil jsem cely sani bez EGR a podtlak u skrtici klapky. Prehodil jsem i cely svazek dratu mezi motory a na prvni otoceni ,,motor klape. ,, jeste udelame zkusebni jizdy , jestly se nevyskytne nejaka zavada na motoru.

2009-06-12 14:10:07

No to jsem tedy nechtel,,, po zkusebni jizde a zahrati motoru po 10 km, se rozsvitila kontrolka zavada na motoru.

je tam zasuvka OBD 16 pinu,, zkusil jsem to vyblikat a nejde to, spojil jsem pin 1 a 8. a otocil klicek a pockal 3. vteriny a rozpojil i kdyz to necham propojeny tak nic. Zavada nejde ani smazat. stale trvale sviti. Takze to tedy jede v nouzovem rezimu. Diagnostiku nemam na nissana. Mam ELM 327 a myslel jsem ze se spojim ,ale nejak to taky nenavazalo spojeni. A na nic jsem nezapomel zapojit co se tyka cidel,jeste jednou jsem to kontroloval.

PS : puvodu Holandsko.

2009-06-12 16:24:15

Vymen si aj prietokomer vzduchu ked auto nema EGR tak je iny

2009-06-12 23:35:19

Ja jsem na to uplne zapomel,,,jeste se musi napustit Klimatizace ,, to bude ta zavada,, na Vahu vzduchu se tez podivam ,jestly ma stejny oznaceni.

2009-06-15 07:20:24

Klimatizace nemá vliv na žádnou kontrolku motoru.

2009-07-18 23:24:12

Dekuji vsem za odpovedi,,, autem se jezdilo 14 dni bez klimatizace naplneni. Kontrolka nezhasinala ,stale svitila ,ze se jedna o zavadu,,po naplneni klimatizace kontrolka zhasla asi po ujeti 16 km, a po 3. startovani.


Odpovědět