Fórum - Téma


TINO - OSTŘIKOVAČ NEFACHČÍ


Fórum Almera Tino TINO - OSTŘIKOVAČ NEFACHČÍ

Informace o modelu: Nissan Almera Tino



2007-09-15 04:22:28

AHOJ.ZIMNÍ GUMY JSEM JIŽ SNAD VYŘEŠIL A TED JE NA ŘADĚ PROBLÉM S OSTŘIKOVÁNÍM SKEL.takže:nevím jak to tam je ale když chci spustit ostřik skel tak nikde žádná tekutina na skla nestříká doplnil jsem (zatím voda+saponát) nadržku po okraj,zadělal víčkem na kterem je cca25cm dlouhá bužírka-hadička ponořena do nadržky.No a zase nic.takže se ptám lidi,je tam asi nějaký čerpadlo který pohaní ten střik že jo?a asi nefachčí!? no co teda s tím?dostanu se nějak k němu nebo budu muset k odborníkum? autíčko stálo dlouho v bazaru tak asi muže bejt nějak čerpadlo seknutý nebo zrezavělé?no radte,budu moc rád.díky

2007-09-16 20:39:41

Co pojistka?

Je pri odstrikovani neco slyset nebo uplny ticho?

Nevim , kde je u Tina motorek na odstrik, ale zkus jej najit - (asi hned pod nadobkou) a zmer, zda mas na nem pri odstrikovani napeti. Pokud ano, bude vadny. Pokud ne, chyba v elektroinstalaci.... (samozrejme zkousej pri zapnutem zapalovani...)

2007-09-16 20:50:14

Jak píše šikulama zjisti uchem zda fachá motorek, pak můžeš postupovat dál. Na micře jsem měl například ucpané trysky, ale asi by byla náhoda kdyby se ucpali obě najednou..

2007-09-16 20:51:49

jj,tak zítra mrknu na pojistku ale jestli se dostanu k motorku to fakt nevím... ale musím to nějak zkusit.dík za radu.pak písnu jak jsem pochodil.čau lidi

2007-09-16 20:53:54

tak jinak při zapnutém nebo tada v momentě kdy to má stříkat tak nejni nic slyšet.myslím že při zběžném kouknutí na pojistku tak bylo asi vše ok.ale jak říkám "zběžně"...

2007-09-16 21:17:31

Najcastejsie sa dostane do cerpadla bordel.Musis ho vybrat.Slaci ti od praveho kolesa odtiahnut podblatnik pri narazniku.Uvidis tam nadrzku a na spodku cerpadlo.Je nasadene naspodku na gumicke.Odpojis hadicku ,kabel vrchnu cast motorceka odtiahni od nadrzky a povytiahni ho smerom nahor.Vytecie ti obsah nadrzky.Niekedy staci strieknut do cerpadla odhrzovac a trocha snim buchnut ,niekedy ho musis k rozobrat.Ale,najskor skus ci ti ide stava do cerpadla.Ak ide,tak odpoj hadicku a skus ci ide cerpadlo.Ak nie ,tak ho vymontuj.

2007-09-17 07:46:24

Přesně tak pokud auto dlouho stojí bývá často motorek ostřikovače zatvrdlej. Bývá to závada u hvšech typů Nissanů. Ale ještě před tím než ho začneš rozebírat si zkus jestli je v konektrou proud, zkoušečkou nebo žárovkou.

2007-09-17 08:12:37

už si to píšu chlapci zkoušečku doma mám,jaký napětí by tam mělo být?nebo prostě bud tam nějaký bude nebo nebude? jak manželka dojede odppoledne z práce tak jdu na to...teda jestli bude nálada...dnes jdu na pole vybírat BRAMBORY takže kdo to zažil ví jak moc to baví ahoj a díky

2007-09-17 13:53:12

Mel bys tam mit napeti baterie, tedy okolo 12V. Zkousej to nejlepe na zarovku, misto motorku napoj napriklad 12V/21W. Pokud bys meril jen napeti naprazdno, muze se ti to jevit v poradku, ale pokud vystup zatizis a po ceste bys mel nejaky prechodovy odpor zpusobeny napriklad oxidaci kontaktu, motorek se ti nepohne - v tom pripade by zarovka svitila bud jen slabe nebo vubec....

2007-09-18 15:04:25

Přechoďák by tam neměl být, protože motorek je spínanej přes relátko, který je hned na motorkem v motorovým prostoru, bez jakéhokoli spoje.

2007-10-02 09:51:35

tak lidi včera sem měl konečně čas a auto doma tak jsem mrknul na ten muj motorek. oddělal jsem ten plast v podběhu-byly tam takový zacvakávací plastový nejty-dost blbě se vydělavaly --no a našel tu nádobku.na spodku byl ten motorek tak jsem jej vysmekl.oddělal hadičky a přívod napětí.Změřil jsem tedy to napětí a bylo tam!!samozřejmě při sepnutem klíčku.teda vlastně až v momentě když jsem přitáhl páčku a chtěl ostřikovat....no tak ten proud tam jde.byl 12V +-

A zkusil jsem vyčistit i to čerpadlo,i když tam viditelně nic nebylo ucpaný.nalil jsem tam WDčko(nic jiného jsem neměl) a zkusil řádně protřepat(nemíchat ) a při zkoušce jestli se nerozfachá když jsem jej nasadil zpět na ty kontakty tak bohužel nic.tak jsem zkusil jestli ta vrtulka-malinká- nejni ztuhla a jaksi se ji nechce moc otáčet.spíš vubec. ale to nevím jestli by bez proudu a na sucho vubec mělo??no zkrátka nevím jestli koupit nové nebo se to dá nějak ještě doma poladit.??myslím že rozdělat snad ani nejde-je to v jednom kusu.A co mě teda dostalo-že to je made in Renault!! mám opsaný co na něm je napsaný a zkusím se mrknout někde na net kolik to stojí.kdyby někdo z Vás tušil co ted dál,a nebo kde to sehnat za levno tak předem díky za odpověd a pomoc.Dnes bych měl čas to řšit tak budu sledovat jestli mě někdo poradíte.Díky

2007-10-05 08:07:14

Já normálně to prostříkávám a rukou se snažím silou otačet vrtulkoua připojím to na baterku a ono to většinou začne fungovat. Jen párkrát jem ho nerozchodil. Jinka většina příslušenství na Nissanech je Renault, airbagama počínaje, přes různé hovadiny, až po části karoserie.

Dělám to tak, že připojím natvrdo motorek na baterku a rukou otáčím vrtulkou (samozřejmě hlídám teplotu motorku, protože se moc zahřívá, tak aby nezhořel. Pokud by se nezahříval, tak to znamená že už zhořel, nebo něco nefunguje po stránce elektrické. Motorky jsou 2 druhy - staré tino a a nové tino, liší se tvarem konektoru, stejné jsou na P12 a P144 a N16 (ale taky 2 druhy konektorů) a navíc pokud je to sedan tak má jen 1 vývod na hadičku.

2007-10-05 09:30:39

Honzo víš co-nevím jestli máš ten stejnej motorek co já.já se nemužu vrtulky rukou dotknout poněvadž je v tom motorku dost nepřístupná.leda tak jsem zk. drátem jí rozpohybovat,ale smula.No a jak jsem psal-je to v jednom kusu ten motorek tak ani nejde to nějak rozdělat abych měl lepší přístup...Asi to nafotím a dám sem at vidíš co to je za potvoru

2007-10-08 08:48:41

je pravda že je víc druhů motorků, ale u některých jde ten spodek odloupnout, je tam přilepenej a pak to dělám tak jak říkám a pak to zalepím lepidlem na lepení oken a další den namontuju. Některý jsou opravdu nerozebíratelný - ty černý.

2007-10-08 11:35:05

tak já mám asi ten černej...sfině Budu to muset sehnat od kamaráda.Pak písnu cenu a jestli to fachá.Ahoj

2007-10-09 07:36:27

Na micry pasuje motorek z felicie. tak bych zkusil se poptat podle konektoru v nějakých autopotřebách, jestli to taky nebude s něčím stejný.

2007-10-15 18:47:03

tak jsem zjištoval cenu v nissanu Brno a koukal jsem jak zjara cena tohoto motorku je 1570.-! to je mazec...na felicie 175i když jen na přední stěrače...a na vrakáči jsem ještě nebyl...zkoušel jsem ho ještě jednou rozdělat ale bohužel nejde.Nemám na to tolik času ale vidím že už to musím nějak opravit a dát do chodu...podzim je tu

Kbyby někoho napadlo kde nebo kam se obrátit a neplatit tolik peněz poradte.díky.jinak HonzoBK v motopotřebách se na mě díval prodavač nebo co to bylo jako na vola,netušil co to vubec je....no nic,nějak to dopadne,ahoj...

2007-10-15 21:28:22

ahoj,ahojposlušně hlásím že problém je vyřešen

nedalo mě to a ještě jednou jsem zkoušel rozdělat ten motorek,a světe div se:šlo to.odloupnul jsem tu horní část která vypadala že je z jednoho kusu a vyjmul jsem cívku bo co to je.děsnej bordel kolem ní,nějaké kovové špony...a tak jsem to očistil...a pak jsem pomocí svěráku a komb. opatrně roztáčel tu hřídelku...a šlo to!! no a pak náhodou šla ven i ta vrtulka...koukal jsem že se to povedlo vyjmout uplně vše a v pořádku...vysušil jsem to vyčistil a za pomoci manželky(zdárně asistovala ) se dílo podařilosvětla svítí-stěrače stírají-a ostřikovače fungujou mám-e velkou radost.díky za pomoc,ahoj.

2007-10-16 07:44:37

To nemusíte hlásit pane Pařízek, to vidím!! Gratuluji k úspěšnému dokončení díla. Teď ho taky sháníme, protože na autě co jsme dovezli ho někdo v Německu ukradl (asi mu nefungoval). Ale jinak přesně jak píšeš. Ten spodek jde většinou rozdělat. Je potřeba občas použít ostřikovač. K nám jezdí lidi, kteří ho nepoužijí od technické do technické a před technickou zjistí že to nefunguje. Nechápu jak můžou jezdit bez používání ostřikovače.

2007-10-16 08:33:19

HonzoBK byla to taková blbost...ale mám fakt radost nejsem kdovíjak zdatnej mechoš aut,a tak mě tohle potěšilo,zvlášt když to stojí tolik lovu...ale jak to bylo zasraný!to jsem nechápal kde se tolik bordelu vzalo.asi jak je ten váleček a v něm nasazená civka tak se při točení cívky uvolnují nějaký pidi částečky kovu a dělá to černej sráč mezi tím platem a tím válečkem,pak to není možný vyjmout měl jsem ruce jak od sazí...no je to gut,snad to bude chodit.Měj se.další problém nebo spíš jak na to-- jak očistit motor?


Odpovědět