Fórum - Téma


Tino kouří a netáhne


Fórum Almera Tino Tino kouří a netáhne

Informace o modelu: Nissan Almera Tino



2014-09-22 21:22:49

Zdravím a prosím o radu mám*nissan nissan TINO 2,2di rok výroby 2001 začalo kouřit šedě až černě nemá výkon při brždění motorem cuká .Při studeném startu bez plynu nechytne.nevíte někdo co odešlo?? díky za rady

2014-09-22 21:38:32

rodriat: Diagnostika,palivovy filter,klapky v sani,vaha vzduchu,EGR ventil,nekvalitna nafta.............................................

2014-09-23 20:35:15

sjaro: klapky odstaveny filtr a váha nový .Na diagnostiku se chystám.nafta dobrá co muže bejt EGR ventylu??

2014-09-23 21:00:12

Môže byť špinavý, nefungčný...

2014-09-23 21:17:56

no zítra naněj koknu...na kolik vyjde diagnostika v nissanu cca ???

2014-09-23 21:22:52

rodriat: Spojit pin 1 a 8 v diagnostickej zasuvke a zapnut kluče

2014-09-24 07:09:34

Všechny další odpovědi o diagnostice v tomto tématu budu mazat!! a hádejte proč??

2014-09-25 18:05:08

dnes ráno po nastartování auto na volnoběch běželo v pohodě motor nešel do otáček a hodně silně kouřil po vypnutí a opětovném startu vše vpoho a normálně jsem odjel.Za jízdy když se mi rosvítí kontrolka motoru motor ztratí typickej traktorovej zvuk motr začne hodně silně šedě kouřit a víkon žádnej už jsem ztoho na větvy a nevím kde hledat chybu díky za každej tip či radu....

2014-09-25 19:49:09

Keď ani nevieš prečítať čo ti sjaro poradil, ešte dlho budeš hľadať chybu...

2014-09-25 20:03:17

http://www.nissanclub.cz/...lect=267751#message267751

Tam som ti napisal čo s tym maš a tu pišeš zase že nevieš čo s tym je.Ak maš v čerpadle vzduch,tak si odpališ hlavu čerpadla je chladena naftou

2014-09-25 20:35:03

z filtru jde čistá nafta, přívod profouknutej, nalitá nová nafta +přísada

Jak dostat vzduch z čerpadla??

2014-11-04 19:44:57

Přesně to mi to dělalo a byli to klapky sání

2015-11-27 00:44:11

Zdravim. Mam dotaz ohledne klapek sani. Pokud chci zaaretovat klapky sani v otevrene poloze, musi se zajistit v poloze pri ktere jsou u vypnuteho motoru, nebo naopak na protejsim dorazu?

Klapky se normalne hybou, ten podtlak funguje a kdyz nacucnu tu hadicku co vede do sani, klapky se volne otviraji/zaviraji. Chtel jsem vycistit sani, odsroubit, poradne mechanicky ocistit, ale nejak nevim jestli bych to zvladl. Neni tam na tinu moc mista. Je to slozite a co je potreba vsechno odsroubit?

Diky Jarda

2015-11-29 21:20:50

jajik: Pri vypnutom motore ,natlač do tenkej hadičky od vakumpumpy guličku z ložiska hrubšiu ako dierka v hadičke a nasun naspet.Lepšie by bolo ale sanie demontovat,vyčistit a klapky vyhodit von celkom.

2016-02-24 07:57:02

sjaro: Dekuji za radu. Klapky jsem mel nejaky cas vyblokovane, bylo to trochu lepsi, ale nakonec jsem se stejne rozhodl ze to komplet vycistim. Predevcirem. Zatim to po chvilkach rozebiram. Uz mam odsroubovane sani, jeste dneska odsroubim vstrikovaci trubky a muzu sani vyndat ven. Je uz ted videt, ze je to zas... karbonem s olejem ze uz maji ty diry sotva polovicni prumer.... Ale aspon jsem rad ze to nedelam zbytecne.. Kdyztak sem hodim foto jak to vypadalo. Jak mam ty klapky dostat pryc ze sani? Jak ucpat diru po ovladaci hrideli klapek?

Jeste k EGRu. Napadlo me ze bych ho uplne vyhodil. tzn. nebude pripojeny konektor a nebude v aute (ted jsem mel asi pul roku ucpany privod spalin do nej) Nebude jednotka hazet chybu? nepujde to pripadne poznat na STK? A jeste k ovladacimu ventilu klapek. stejny dotaz? musi byt pripojeny konektor? Nebude jednotka hazet chybu? Samotny ovladaci mechanizmus samozrejme vyhodim... Jen pro uplnost, je to 2,2Di 84kw 2001

Dekuji Jarda

2016-02-24 08:10:31

Já to měl takhle:

 Svobi
2016-02-24 08:47:54

Majík: novější 2.2 dci to pozná když mu zaslepis EGR. Hodí chybu jinak nic. Tino asi také

2016-02-24 10:39:00

s.o.b: Jojo, tu fotku jsem videl. To vypada asi jeste hur nez u me Ty jsi tam nechaval tu tycku? Ja uz jsem to vycistil, zrovna ted, jinak jeste doddam ze kamaly k sacimu ventilu vypadaly podobne jak to sani, tak jsem to asi hodinu vyskrabaval. Snazil jsem se to dostat ven, no neco malo spadlo k ventilu, tak s tim si motor uz snad poradi... Klapky jsem odsroubil, tycku jsem vyndal, ten ovladaci "balonek" uz je taky pryc a tu diru po tycce zadelam sroubkem - vyrezu desitku zavit. To je v pohode... Spis by me ted zajimal ten EGR. Jestli uz to mam slozit bez nej. nebo ho tam radeji dat. Ne ze by mi tam nejak vadil, ale nerad vozim neco co nepracuje

2016-02-24 10:50:45

jajik: Mě to tenkrát dělali v servisu. Do tý doby než to rozdělali, jsem nevěděl proč to auto netáhne (měl jsem ho chvíli), ale myslím, že to tam dali všechno zpět s jedinou změnou, že před EGR ventil se místo těsnění dal plný plech, takže se ten humus už do sání nevrací. Jezdím s tím už několik let a bez problému

2016-02-24 10:55:07

rodriat: Takhle podobně se mi to projevovalo, když se začalo loučit čerpadlo


Odpovědět