Fórum - Téma


TINO - koupě ojetého - váš názor


Fórum Almera Tino TINO - koupě ojetého - váš názor

Informace o modelu: Nissan Almera Tino



2010-04-02 23:27:46

Ahoj, rád bych koupil Almeru TINO, motor 2,2 TDI. Doporučíte?

A ještě otázka: kolik tenhle motor může vydržet km? Viděl jsem teď jednu ve velmi dobrém stavu, r.v. 2001, ale má nalítáno 195.000...

Dík za rady!

2010-04-03 11:50:41

No otázku nafty jsem řešil nedávno . Motory v naftě co jsou davány do se bohužel nemůžou rovnat s koncernem od Audi a VW ..Je to hold frantík . Jinač almera tino není dle mého špatné auto . Mockrát jsem v ní nejel ...Hodně záleží na tom , jak se o auto staral předchozí majitel , kde jezdilo , jak se s ním jezdilo . Nafta vydrží hodně , ale jak jsem již výše psal , frantík nikdy nebude němcem .

2010-04-03 12:00:42

Ted si napsal uplny blbosti ani nevis co poradne .

2010-04-03 13:05:13

naopak frantici maju velmi dobre dizle najma motory HDI..preco asi nemci upustaju od systemu PD a idu do common railu.

P.S koncernove dizle niesu nic extra, otec pracuje ako zastupca veduceho servisu v Skodovke, Seat, Volvo a jeho skusenosti s motormi TDI niesu prave najidealnejsie.

2010-04-03 13:07:19

No a taky ten Nissanackej motor neni frantik a jde aspon ochotne za otackama a ne ze umre ve 3500 ot jak dost dieslu. A ja bych radsi tu 2.2 nez koncernovej grandebil nejspis nikdy nejezdil ztouhle 2.2

2010-04-03 13:13:04

svobi tych 3500 ot. je prave velka slabina TDI, tieto agregaty do 3500ot idu pomerne slusne a dava to aj ten povestny akoze kopanec na efekt, ale akonahle je tam 3500 ten motor zamrzne a mozes radit vyssie. Uz len z tohto dovodu by som si TDI nikdy nekupil. Benzin je benzin, naviac ak je skombinovany so 6 stup. prevodovkou, co je uz dnes bezne, tak sa s tym da jazdit aj velmi usporne a aj na dlhe vzdialenosti v pomerne nizkych otackach.

2010-04-03 13:17:48

Presne to zase treba brachovo Almera netahne pod 2000ot ,ale pak zase jede az 5000ot.

Turba se u VW taky serou nevim no nevidim na nich nic extra.

2010-04-03 14:41:59

Jo, tohle jsem už taky četl na netu - že tenhle motor táhne až od 2000 otáček, zato až do 4000. Jde mi spíš o to, kolik ještě můžu čekat kilometrů. Já vím, že je to věštění z křišťálový koule - pokud vím, tak tyhle diesely jsou při slušném zacházení schopné bez problémů najezdit i 300.000? Nebo se pletu?

2010-04-03 20:19:49

Nekdy muze najezdit dost nekdy ne . Muze odejit turbo ,cerpadlo ,vstriky ... Motor jako takovej si myslim ze v pohode kdo vi fakt do toho nevidis muze a nemusi no . Mi mame na Almusi nejakych 150 000km a no problem . Teda odeslo nam vstrikovaci cerpadlo ,ale mozna nasi vinou.

2010-04-04 20:58:33

To Astfgl.Na Tinu 2,2 DCI mám najeto cca. 50t.km. jde o výborné auto do města i na dálnici, podvozek je na miniMPV celkem jistý a pohodlný, vnitřek se dá různě uspořádat pro lidi nebo pro náklad. Dlouhodobá spotřeba dle PP: Praha-krátké trasy, stání v kolonách-7,8, dálnice-měřena cesta do Milána přes Brenner a zpět-6,6. Do nafty přidávám VIF SuperDiesel Aditiv. Motor se ochotně točí už od 1.500, jde snadno až do 5.000, ale to samozřejmě jen vyjímečně, stejně už od 4.000 moc netáhne. Převodovka je na můj vkus zbytečně trochu krátká, při 130 km/h (reálných, dle navigace) motor točí 3,000 ot. Teď k problémům: od začátku se občas stává, že při více sešlápnutém plynu motor padne do nouzáku a ztratí tah. Moc prima zvláště při předjíždění. naštěstí stačí povolit plyn a znovu sešlápnout. Zřejmě to dělají zatuhlé rozváděcí lopatky VGT turba. Posledních půl roku mi turbo začalo pískat - asi se nasál nejaký bordel a chytly to lopatky. Turbo půjde na repas a vyřeším tím oboje. Starší motory Di prý trpí na čerpadla.

2010-04-05 10:16:03

Super, díky za postřehy.

Kolik má ten vůz najeto celkově? Nebo jsi ho měl jako nový?

2010-04-05 14:08:29

To Asfgl. Tino jsem kupoval, když mělo najeto 57k.km., od dealera Nissanu. Dnes má najeto 110 k.km. Rok výroby 2004. Závady víceméně žádné, kromě zmíněného turba, jen běžná údržba, olej, filtry. Teď se začínají ozývat "kosti" předního stabilizátoru, není se co divit, při stavu českých silnic vydržely hodně dlouho, jsou původní. Tlumiče zatím také v pořádku. Jo a jednou jsem musel na Consult s blikající kontrolkou airbagu, promazal jsem kontakty pod sedačkama a od té doby klid. Vynikající věc je couvací kamera, ovládání klimatizace se může zdát trochu zvlátní-nepřehledné, ale automatický režim funguje opravdu výborně, přesně udržuje nastavenou teplotu na 1/2 stupně a sám si podle potřeby přepíná výdechy, takže jediné co potřebuješ ovládat manuálně je odmlžování skel a vnitřní cirkulace, a to se ovládá přímo samostatnými tlačítky. Jinak přes svoji malou délku je to docela stěhovák, zvlášť když vyndáš zadní sedačky. Jde to celkem snadno. pro delší cestování ve čtyřech zase můžeš vyndat prostřední sedačku, krajní přisunout víc k sobě a odsunout dozadu. Opěradla vzadu jsou naklápěcí, takže komfort dost slušný.

2010-04-05 14:09:19

Astfgl ale ty chces kupit tdi a Alex ma dci

2010-04-05 14:13:26

Alex mas 136 k alebo 111

2010-04-05 23:41:07

Jo, chci kupovat TDi, ještě o pár let starší model než má Alex. Dal bych si říct na novější, ale mám omezený rozpočet

Ale stejně ty zkušenosti jsou pro mě užitečné.

2010-04-06 10:42:03

Sjaro. Mám dCi 100 kW / 136k, 300Nm, VGT turbo, mezichladič vzduchu, šestikvalt. Tino jsem kupoval mimo jiné kvůli délce - v Praze se s takhle krátkým autem vejdu do každého volného místa. Původně jsem chtěl Note, ale odradil mě elektrický posilovač řízení, který je mrtvý kolem středu, a když zatočíš, náhle zabere a škubne volantem. I ženě to vadilo. Pak jsem narazil na Tino, které má posilovač hydraulický, a bylo v ceně Nota. I další věci mi vyhovovaly, jako vyšší posez a rozhled, skladnost, výkon motoru. Zatím spokojeně jezdím, i stěrače zatím fungují. Zatím jsem měnil jsem jen baterii a brzdové desky - zjistil jsem, že originál byl Lucas, nyní TRW. Jsou za 1/3 oproti těm samým, jen v krabici s logem Nissan. Filtry jsou zase Mann.

2011-07-07 14:52:40

Ahoj,mám Tino 2001 2,2Tdi 84Kw. a je to pracant,nedám na něj dopustit i když sem tam něco se mění-kotouče,desky čepy...klasika spotřebák..... Jinak užitkovost je skvělá! Motor mě vyhovuje jak je,neřeším jestli by mělo jet líp prostě jezdí jak jezdí a spokojenost.Spotřeba pruměr 6,5lt. již nějaký čas je tam trochu pruser jak psal někdo i tady,že při mohutnějším sešlápnutí plynu se motor na pár vteřin umrtví,ale poté když povolíš a opět přišlápneš se "chytne"...no do dnes nevím co to je,ale není to nic dramatického...

Celkově bych Tino doporučil někomu kdo sem tam potřebuje něco odvézt,pro rodinu s dětma supr,vzhledově je to pěkné autíčko,určitě bych hledal lepší výbavu-- v kuži ho máme a pecka,klima,lité kola...at to trošku vypadá

cena to myslím je ted kolem 60-80.000 .to je dost jiných aut,takže je to na Tobě kdyžtak napiš,dáme řeč.Dušan

ps. ke kilometrum-najeto máme 50.000Km my,předchudce 90.000km,celkem cca 140.000km ale věř si tomu potkal jsem nedávno kluka co to má od taxikáře a má nalítáno na tom samém motoru 400.000 a měnil převodovku....klima mu odešla,a jinak PRÝ dobrý....


Odpovědět