Fórum - Téma


TINO - dělící stěna u N1


Fórum Almera Tino TINO - dělící stěna u N1

Informace o modelu: Nissan Almera Tino



2009-10-04 18:10:30

Prosím o radu. koupil jsem TINO ve specifikaci N1 a chtěl bych tu obludu za sedačkama dát pryč. Udělám to doma, nebo musím někam do servisu? Když tak dík za radu jak ji vyndat samo doma.

2009-10-05 08:41:49

poslat dopis - stačí meilem na nissan evropa - někde tu je adresa. Tohoto znění

pak nám to povolili - nevím alke jestli to povolí tobě, nebo musí žádat nějakej servis (my jsem žádali za servis, ale neznačkový)

Nissan Europe

servisní oddělení:

V Blansku dne 8.1.2009

Věc: žádost

žádám o povolení zpětné přestavby vozidla Nissan Almera Tino 1,8 VIN VSKTBAV10U0XXXXX

a to z druhu vozidla OA-M1-SP (osobní automobil speciální montážní kombi) na druh vozidla OA-M1 (osobní automobil kombi) a tím také zrušení odstavce "Vozidlo je vybaveno speciální........až..........se považuje za přestavbu." v rubrice poznámka v technickém průkazu.

Vyřizuje:

tel

autoopravna XX

IČ XX

adresa

678 01 Blansko

2009-10-05 19:58:40

Nemusíš nic žádat, prostě si jí vyšroubuj sám nebo to odvez někam, kde to svedou. Žádný problém.

2009-10-05 20:13:33

jj teď nedávno to zase měnily a nic nemusíš žádat, prostě to vyhoď a zdar. Ani v TP nic nemusíš upravovat ani hlásit

To se budou mít zase cigáni dobře, minulý týden jsem viděl zrovna jednoho jak má na vozíku tři mříže, asi somroval někde v servisu.

Hlavně že to lidem vnutily za nehorázný peníze a teď toho budou plný sběrny jsme stát idiotů

2009-10-06 07:31:17

To není pravda je potřeba změnit zpět kategorii vozidla. Jedna věc je z hlediska daní a jedna věc je z hlediska schválení technické způsobilosti a následné STK a případných problémů při nehodě. Tak pozor na to!!

A pokud je to pravdu N1 - a ne to co jsem psal já M1-SP, tak je to složitější, protože při úpravě se musí odstranit držáky sedadel atdatd. vše je popsáno ve starém zákoně a zpětná přestavba u některých značek ani není možná, - změní s epočet míst - sedadel. takže opravdu je potřeba vyjádření.

2009-10-06 07:40:51

od 15.9.2009 http://www.autoin.cz/nove...ezervni-kola.html?id=3876

..........Takovéto odstranění přepážky není považováno za přestavbu vozidla.............

Ale těch změn je víc, stále to novelují. Posranci se do toho zamotavají

2009-10-06 10:02:59

jasně ale to je z M1 na N1 a tady je dotaz na opačnou přestavbu, kde již obsaditelnost omezena byla a kategorie byla taky omezena. To tvůj odkaz neřeší. Nemůžu dát sedadla do auta kde je v TP napsáno že je 2 nebo 3 místné!! Takže zpětná přestavba je vždy potřeba souhlas. a vše potřeba oprovést nejen technicjky, ale i papírově zpět!!

2009-10-06 11:28:10

Jak chceš, ale vím, že když je to za zadníma sedákama tak si to lidi vyhazují už teď a sami. A není to nic "technického" jak píšeš. to možná tvrdí servisy, aby se opět pakovali na hlouposti některých lidí.

2009-10-06 11:50:40

Jenom takovou perličku. Když jsem před 11 lety kupoval Kangoo chtěli za tuto tzv. přestavbu příbližně 50.000,- a to si ještě nechali zadní plato a jeho boční úchyty. Jó to byly vejvary a škubání lidí kvůli odpočtu DPH.

2009-10-06 11:56:49

Přesně jak píše almerka, ale nechtěl bychs e dostat do nehody, kdy se mě někdo zraní na zadních sedadlech, který ani nejsou zapsány v TP, nebo je zraní naložený náklad když tam má být stěna. tady nejde o tu demontáž, ale jde o to to mít v pořádku v papírech - v TP Jde o to že v tom pokynu co jsi napsal odkaz je že se nic nezapisuje po novu, ale jde o to co je teď napsáno v TP u již provedených přestaveb, kde je jasně napsánoa nemožnosti demontovat, takže když to demontuješ tak provozuješ neschválené auto!!

2009-10-08 21:21:10

Proč by neměly být zadní sedadla zapsaný v TP? Většina kombíků N1 je homologovaná jako 4 místná. A to přece ani po vyhození přepážky nevadí. Tak se hold jezdí maximálně ve čtyřech no.

To auto je prostě dál N1, žádná přestavba, žádná změna v papírech. Akorát můžeš nově legálně vyhodit tu přepážku. Toť vše.

2009-10-09 08:21:47

jasně ale jde o to že když se přestavovalo na N1 tak se ěmnila obsaditelnost. je rozdíl mězi M1-SP a N1. Pokud vím tak ve dřívějších vyhláškách bylo právě to zadělání uchytů sedadel a pod. Ale pkkud máš obsaditelnist v pořádku tak pak to jde vymontovat to jo. Ale vzhledem k tomu, co se děje s našimi zákony, tak bych to radši dotáhl do konmce i papírově, protože člověk nikdy neví, co zase ti blbci v parlamentu vymyslí za chvilku za další hovadiny.

2009-10-09 23:04:07

Je fakt, že tahle změna v zákoně, která umožňuje vyhodit tu přepážku, je taková hodně rychlá záplata

2009-10-10 11:31:49

Jiřina - ostatně jako všechny zmetkové zákony co z nich vylezou Co si budeme povídat. Páni posranci se moc nepředřou.

2015-05-28 21:24:32

Vim ze toto tema je mrtve cca 5 let. Ale rad bych se informoval, zda s demontazi nemel nekdo problemy...

Mam podobny problem jako uvodni tazatel. Mam almeru tino s delici prepazkou, je to kategorie SP, cili 5ti mistne specialni montazni vozidlo (dle TP). Je nejaka nova zmena v zakonech, nebo muzu tuto prepazku demontovat bez jakychkoli obav z policie ci na STK. Samotna demontaz pro me neni problem, spis mi jde o legislativni stranku veci a predevsim STK, aby nebyl problem s kategorii vozidla a tim odstavcem ve velkym TP ohledne toho ze je prepazka nedilnou soucasti vozidl bla bla bla..

Diky

2015-05-29 08:49:37

jajik: je to pořád stejné je toho tady dost, max by někdo mohl napsat zkušenosti z STK.


Odpovědět