Fórum - Téma


TINO - cukání motoru


Fórum Almera Tino TINO - cukání motoru

Informace o modelu: Nissan Almera Tino


1  2  3  4

2009-06-22 14:19:00

sviecky som menil a nic sa nezmenilo. pridal som aditivum do oleja, trosku zlepsi viskozitu....skusim ho aj ja poprehanat...len sa mi nepaci, ze to otacky v neutrale skacu, sice uz trosku menej ale stale. Este rozmyslam nad cidlom vacky, ale na teste to neukazalo nic konkretne. kontrolka motora stale svieti. fakt neviem

2009-06-22 18:08:33

japonci maju neskutocne motory na vydrz jedine co sa moze po... je sem tam poistka svetlo olej filtre a PODLA MOJHO CIDLA tie potom blaznia riadiacu 1. este sem tam sviecky vycistit rozdelovac . a k tym svieckam este noze co si tam dal za zazraky maju tam ist iba origo podotkynam !

http://www.ngk.de/Product...SAN&h=NISSAN&m=Almera+N16

menil si ich po zlom benzine alebo pred nim ? otacky su v poho su regulovane podla zataze motora a aj el. zataz. ci pri zatacani serva alebo po zap. svetie radia . povolene odchylka je od 500 do nejakycch 850 po zahriati. aj mne sem tak skoci na 500 a hned ich riadiaca jednotka dviha na urceny limit. skadial mas kable a diagnostiku ja by som na moju N15. ak nie su origo tak mame mozneho dalsieho zakopaneho psa. caf jano

2009-06-22 20:26:45

ved to mi vravel aj ten moj dobry mechanik....ze retaz bud 300 alebo dozivotne, japonci ani nepocitaju s nejakou vymenou retaze. sviecky som tam dal origo, aj filtre, vsetko som mal nakupene z nissan servisu...lenze tie otazky v zaklade nie su stabilne...normalne ta rucicka beha a aj to pocujes, proste to nedrzi stabilne otacky, ci uz nizke alebo vyssie. uz som niekde cital o tom prevetrani motora a zaneseni nejakych kanalikov, moze to byt spojene s tym hydraulickym napinakom retaze a potom sa to tvari ako rozvody. je pravda, ze olej som menil nie po 90000 ale asi po 93500, takze som to trosku prepiskol. Ale nezmenil sa to po vymene oleja a sviecok. len je divne, ze to zacalo ten den, ako som natankoval ten benzin, v ten den som aj nabijal baterku, bola odpojena 24 hodin, takze mam 2 menovatele a neviem, ktory z nich to ma nasvedomi. takze cakam :(

2009-06-23 19:56:38

Zdar chlapi!

Tak jsem se v tom Tinu přes víkend zase trochu vrtal. Dal jsem na radu zkušených a napíchnul na snímače vačky a kliky dvoukánalový osciloskop (konektor ŘJ pin 75,85). Naměřené průběhy "zuby" viz. obrázky......vačka i klika se mi jednotlivě zdají OK.....u kliky je tam po 17 signálech díra !... asi to je v pořádku (referenční značka) ale nejsem si jistý zda jsou oba signály sfázovány .....jestli byste profesmani mohli posoudit přiložené obrázky, byl bych vám vděčný.

Já tu potvoru pustím ze skály !

2009-06-24 08:33:55

to bol aj moj typ snimace ale do elektroniky moc nejsem. moze to byt jedna zo zavad vraj sa nedaju cistit mozu byt len dobre alebo vadne uvidime co povedia kolegovaia mechanici caf jano

2009-07-01 21:58:04

mám úplně stejný problém mechanik mě poradil, že by se mohla přerušovat jedna zapalovací cívka. Zkusím jednu pořídit a pak je postupně mezi sebou prohazovat

2009-07-01 23:11:07

kolko mas nabehane a co klepot pri startovani ? alevo snimac polohy klukoveho hriadela alebo snimac polohy vackoveho hriadela alevo vstrekovac . ta cievka ma byt kde ? v rozdelovavi aleo na pri vstrekovaci ale je jej presne oznacenie ? a preco to robi len medzi 2 200 - 2 700 otackach za min. a co aky m motor tah ?

2009-07-02 09:04:27

zdar...tak vcera som s tym bol u jedneho dobreho mechanika...a je to retaz (rozvody) :( posunul ju o jeden clanok tak, aby medzi senzormi bola sfazovana a vsetko je OK....hold je to trosku drahsi spas ale co narobim..nie vsetci japonci su super :)

2009-07-02 09:35:37

popis nieco o tom prefazovani .ja som v tom novacik. dik

2009-07-02 10:52:02

tu sa to rozoberalo a pise sa aj o tom posune :)

http://www.nissanclub.cz/..._posts.php?topic_id=77686

mozno budes z toho mudrejsi :)

2009-07-02 14:31:38

na zaciatku som ti pisal ze su to rozvody uz si to mohol mat urobena davno.

2009-07-02 16:18:22

ahoj peto tak boli zajebane kanaliky pri napinaku prehnal auto uz je to ok po 5tis. km olej ako kolomaz. ide ako svajciarske hodinky

2009-07-02 16:46:07

mal si pravdu...nabuduce Ta pocuvnem :)

2009-07-02 18:12:31

Ta cívka je přímo na svíčce je tam výkonový tranzistor který může občas vynechávat. Jinak má motor 90t km r.v.2001. Snad to nebude řetěz to se mě zdá brzo. Jinak mě kolísaj otáčky i při zátěži hlavně při přeřezování z 1 na 2

2009-07-02 20:12:08

ako ti kosaju otacky pri zatazeni keby to bolo na volnobeh tak je to na 100% vaha vzduchu. tu si cistil ?

2009-07-02 21:12:37

Váhu vzduchu mě mechanik čistil nějekým sprejem. Nevím zda je to normální postup nebo jestli se to dělá jinak

2009-07-03 07:02:37

ja neviem ci sprayom ale ja som ju vycistil jemnym stetcom v technickom benzine ked som na to striekal lieh tam mi s toho nic neslo dole. sprvu som si myslel ze je cista ale ked bola vycistena tak vyterala uplne inak spraj to rucne bude to ok ale velke bacha su tam diody tenke ako vlas kzdaho aj 3x varujem ak si netrufas tak to nerob stoji to 18 000 sk teraz sa ti budu ruky triast este viac :o)

2009-07-03 22:11:50

Tak jsem ještě dneska projížděl auto a při jízdě je na otáčkoměru vydět jak mírně kolísaj otáčky. Než se motor zahřeje tak to dělá i na volnoběh, tak nevím jestli to může dělat ta váha vzduchu.

2009-07-04 10:56:31

mala by to byt na 100% vaha vzduchu. ak sa na do das VELKY POZOR !! aj pri vyberani a aj skladani trosku ju opries a pretrhnes vlakna mne sa ruky triasli ako drozdovy rit hi hi :o)

2009-07-06 21:51:32

Tak jsem vyčistil tu váhu vzduchu a problém se nevyřešil. Ani ty cívky to nejsou tak nevím. Ještě zkusím aditivama vyčistit to vstřikování a pak jedině hodit ze skály.


Odpovědět

1  2  3  4