Fórum - Téma


TINO - cukání motoru


Fórum Almera Tino TINO - cukání motoru

Informace o modelu: Nissan Almera Tino



2009-03-21 11:08:03

Zdar motoristi, potřeboval bych helpnout s problémem - Almera Tino, benzín motor QG18DE, r.2001, 85 tkm, po 8 letech se objevil první problém - hlučnost palivového čerpadla a po 2 měsících na to mi to začlo cukat. Nejdříve při akcelraci - byly to takové výkonové díry, pak se přidalo padání otáčkoměru tak 50-100 otáček, po dalším měsící se rozsvítila oranžová kontrolka motoru....něco jsem konzultoval s "RS955i", pročítal diskuse a smaozřejmě udělal pár zásahů co jsem byl schopen udělat sám - výměna svíček, vizuální kontrola váhy vzduchu, doplnění aditiv do paliva, oleje, kontrola a nakonec i výměna palivového čerpadla (originál i stěsněním 12 000 s DPH) , kontrola konektorů čidel ....bez úspěchu - kromě odstranění hluku palivového čerpadla....takže nakonec jsem to svěřil autorizovanému servisu v Ostravě ....vrtali se v tom 14 dní a bohužel se jim závadu nepodařilo ani odhalit ...měli na tom napíchnutou veškerou dostupnou diagnostiku, měřili tlak paliva, rozebrali vstřiky a kdo ví co ještě, projeli elektroinstalaci, zkontrolovali rozvodový řetěz, .......vše bez efektu ! Upřímně se omluvili, že na to nepřišli a prý to mám občas pořádně protáhnout po dálnici a počkat až se to více projeví ... nic mě to sice nestálo, ale to cukání ...je děs ...hlavně při předjíždění, přeřazení na jiný kvalt nebo startu s křižovatky. Má to zhoršující se tendenci ...takže než se to projeví natrvalo...třeba při cestě do Chorvatska, byl bych rád, kdyby mi někdo poradil na co ještě kouknout nebo doporučil v okolí Ostravy nějakého koumáka, co by se na to podíval trochu z jiného pohledu. Eventuélně i v okolí Piešťan....pár krát za rok jezdím navštívit tchýni.

2009-03-21 11:41:46

Není zasraná váha vzduchu ? Těžko na takové zrady nejlepší kdyby to zdechlo uplně, to se najde hned. No čeká Tě hodně trpělivosti - nezávidím Ti, hodně štěstí !

2009-03-21 12:01:11

Něco podobného mi dělala moje almera 1,5.V servisu se v tom hrabali přes týden.Řídící jednotka nic nehlásila.Nakonec byla poslední možnost váha vzduchu.muselo se čekat než jim vrátí jejich firemní almeru.přehodila se váha vzduchu z jejich auta do mýho a hle almuša běžela jak za mlada.Jenže originál Nissan váha stojí 18 000,tak jsem řekl ne že si ji seženu sám.a sám si ji namontuju.Odvezl jsem si auto se starou váhou domů.Obědnal jsem váhu bosch z katalogu Elite.Mají ji tam za 8000,já ji bral přez známýho,takže za 5500kč.Je ůplně stejná na chlup z originálem.funguje bezvadně.

Jinak kdyby to byla ta váha,tak koukni sem http://www.elitecat.cz/Ar...TypNr=17690&NodeId=100754

2009-05-20 20:41:19

Pořád ještě nevím jak má tino z roku 2001 tedy před faceliftem řešený ovládání plynového pedálu, já tam mám elektronický ovládání , tedy bez lanka. A to znamená že mám na pedálu tiyistor - můžeš ho mít vyběhanej a pak jsou tam černý díry který mají za následek škubání. problém je že vše jde přes řídící jednotku motoru která počítá jak je pedál sešlápnut podle odporu a zároven počítá směs , tedy na jak dlohou cvakne vstřik a + další serepetičky okolo..

Tak že to může být pedálem , klapkou , řídící jednotkou , a nebo taky čidlo horní ůvratě , či čidlo na rozvodech var.časování ventilů... skrátka je toho tolik že je to na papíry na hlavu. , ale zase ve značkovém servisu by měli toto všechno prměřit, pokud by to udělali tak na to přišli..... má rada je lepší servis.. a nebo si stím pohraj sám pokud trošku rozumíš elektronice

2009-05-22 20:41:01

vymen rozvodovu retaz a spanovak a mas pokoj.

2009-08-21 07:19:54

Už si problém vyřešil? mám uplně stejný příznaky.


Odpovědět