Fórum - Téma


Tino 2.2dci


Fórum Almera Tino Tino 2.2dci

Informace o modelu: Nissan Almera Tino



2012-08-13 14:31:44

Nazdar chlapi, mám pitomý dotaz, koupil jsem váhu a mám malý problém, borci ze servisu mi poslali váhu za výbornou cenu, ale má trošku jiný konektor. řeším vyměnu, ale ptám se místních odborníku na to či já mám atypické auto či váha je atypická?? Ta vlevo je ta původní.

2012-08-13 14:41:26

Zalezi, jake je objednaci cislo... ale uz dle konektoru je jasne, ze je jine a tedy z jineho auta. Osobne bych s vahama takto nikdy nesachoval a vzdy pouzival tu, co tam byt ma. Ti, co vi, jak velky vliv ma vaha vzduchu na motor, jeho funkcnost a vydrz ti to potvrdi.

2012-08-13 14:45:31

jo jistě, řeším výměnu s mototechnou chci tam tu co mi pasuje, je tam pětikolikový konektor, akorát ta nová ho má větší. Tina mi začla trošku žrát tak sem to chtěl řešit výměnou váhy, Tenkrát jsem na dlouhé cesty ujel na nádrž 1000 a teď 800 což mě sere. Zaslepení EGR to trošku zlepšilo, ale nic moc pořád

2012-08-13 15:05:02

Pri nejakem problemu (napr. vyssi spotreba) se nemeni nahodne dily, ale jde se systematicky, podle nejakych priznaku... tohle muze byt treba jen pal. filtrem, mozna lambdou. A kdyz uz se podezriva vaha, tak se prvne zkousi vycistit.

Jinak ta vlevo vypada na 82/100kW 2.2 DCi a vpravo na 84kW 2.2 Di. A zrovna tu, cos asi dostal je drahsi... takze asi neco priplatis za tu spravnou.

2012-08-13 15:17:47

mám 2.2 dci 82kw, ten menší konektor. Ta váha stála (teda na tu 84kw) 1850 což není moc a ale podle čísla jim to prý sedí, tak nevím jak se pochlapí. Filtry jsou nové a lambda mě nenapadla, vím že příčinou byvá váha, a tu jsem čistil. zitra jedeme do reichu tak se uvidí co to udělá...

2012-08-13 16:12:03

No to je presne to, co rikam... ta vpravo je levnejsi typ. Mam tu cenik a vidim, ze jsou pro tyto modely rozdilne vahy.

2012-08-13 20:34:07

No na Dci je stejná jak pro tino, almeru a primeru , pasuje také z pathfindra ,350z a murana nachá se koupiti podobně na ebay . No a na 2,2 dci žádná lambda není spíše bych vyděl podezření na vstřiky ty mají vliv na spotřebu . Ale itak to chce diagnostiku jak píše kolega.

2012-08-13 21:04:44

No zkusím co pujde a uvídím co se bude dít cestou do reichu po dálnici při rozumné 130cítce. Když tak to pak nechám proklepnout diagnostikou, na ty váhy kouknu co bude cenově dobré, ale auto má najete 150tis a to už nějakých 80tis semnou takže ho už za ty roky trošku znám. Palubní počitač je ukrutný optimista, piše 4.8 l/100 , jo ještě co řikate na váhy autokelly řady strachline na tu typu za 2900kč?

2012-08-13 21:46:25

No a co říkáte na tuto :http://www.ebay.com/itm/N...sh=item1e6d046c01&vxp=mtr ta cena je uplně jinde již jsem je kupoval na patrola a OK.

2012-08-13 22:16:59

Eternity tvoja vaha je Japonska k riadiačke Denso , ta druha je k riadiačke Bosch.Nepokušaj sa pripojit lebo potom budeš potrebovat aj riadiačku

starline je tak na mesiac, dva

U Denso riadiačky nemožeš zaslepit EGR ,lebo nielen že ti bude svietit diagnostika ale ti pojde aj spotreba hore.

Len pre kratke vysvetlenie,vaha podla množstva vzduchu davkuje palivo,pri ubratom plyne ma EGR otvorit a nasavat vzduch z vyfuku v tvojom pripade ho taha cez vahu a davkuje vela paliva do motora aj pri ubratom plyne

Radšej si vyčisti ten medzikus medzi EGR a sanim.Vyzera to ako jednoducha medzipriruba ,ale je to koleno zasunute do sania a určite upchane.To je jeden z problemov dymenia na čierno a vačšej spotreby u tychto motorov

2012-08-14 02:10:30

Sjaro, to zní rozumně co jsi napsal s tím EGR i stou váhou, tu jinou váhu sem se ani nepokoušel napojit, posilám ji zpátky. Díky za upozornění.

Ale ak sem zaslepil EGR tak tak se mi kontrola nerožla a můj subjektivní pocit je že i auto ožilo a spotřebu sem nijak nepoznal a to už mám najete cca 1000km. Ale teda pak zkusím to znovu otevřít a vyčistit tu přírubu, je pravda že před zaslepením to dymilo při přidáni plynu jak stará tatra, teď už ne.

Chlapi a ještě blbej dotaz, přes ten Ebay jak objednám ten díl? To neznám a nevím jak to funguje a přitom ta cena je uplně někde jinde....

2012-09-28 20:48:25

TAk nazdar kluci, napsal bych takové malé pojednáni Drobného zatěžového testu moji Tinuše. Najeto cca 15tis kilometru za cca 4 měsíce. spotřeba asi taková že na nádrž sotva ujedu 800km, přiznám se že v autě 3 lidi, nějaká barva a 100litru nafty v kufru která postupně mizi. Auto má nyni najete 160tis a nějaké drobné. Poruchy: sem tam nepravidelně nouzový režim (ztrata výkonu) pomuže vypnout a nastartovat opět, Vodni pumpa se ozyvá čimdal vic (vyzkoušeno sundavaním řemenu) a nelibi se mi spotřeba. Jinak bych řekl že vše je OK a červena nafta vozu neublížuje....

2012-09-29 13:18:42

Maš vadny SCV ventil na čerpadle,preto maš zlu spotrebu,a preto ta hadže do nudzaku.A maš stary remen na vodnu pumpu a ten ma hrkotavy zvuk , nie pumpa.Tak keby hrkotala tak už by davno tiekla.U 2,2 som ešte vadnu pumpu nevidel jedine po buračke.

2012-09-29 19:20:41

Díky za info, Scv ventil je na čerpadle, našel sem zde fotku tak i vím jak vypadá. Co to stojí taková sranda, našel sem tu odkaz na bazar, ale už sem tam o tom ventilu nenašel ani zmínku. Díky za info chlapi.

PS, pumpa neteče, ale má jakoby vuli na hřídeli, minimalni ale má. No i tak zkusím vyměnit řemeny, je to poněkud levnější

2012-12-22 21:31:15

Nazdar lidi, prosím vás, kde je snímač nasavaného vzduchu? Je to součastí váhy, či něco extra? Mezi airboxem a EGR není žádný kabel, eletrika, či tak něco...

2012-12-22 22:22:13

Snimac nasavaneho vzduchu a vaha vzduchu je to iste.Sjaro ma pravdu pumpa na 2.2 este neodisla ani po 350 tis.km Na vodnu pumpu-alternator pouzi ,len original remen 11720 AD200 ,lebo nahrady ,tam nevydrzia nic ,Niektore ani jeden den.Co sa tyka kompresoru ,tam problem nieje pouzit aj druhovyrobu.Neviem co mas s vahou ,ale ty mas japonsku a ani ta este neodisla.Byva zaspinena a staci vycistit.Co sa tyka druhej vahy Bosch o tej sa to povedat neda.Co vaha to porucha.

2012-12-23 11:09:49

Sakra, blbě sem to napsal, myslel sem snímač teploty nasavaného vzduchu. Měl sem to na diagnostice a vyhodilo mi to dvě chyby, vysoká teplota nas. vzduchu a slabý signál s váhy, objednal sem od Jagyho druhou a s tou novou to jede ještě hůř než s tou původní.

Řemeny sem sehnal podle rozměru od Rubeny, za 60kč kus. Snad vydrží, Rubena je doufám značka. (ještě)

Ještě mi něco začlo mlatit v hlavě (řekl bych) , nevím co to je, jak se vratím z práce, tak to budu muset někomu zavézt kdo tomu rozumů víc než já. Starý Sunny 1.3 mi podobně mlátil 3 léta, pak domlátil ,ale u toho mě to tak netrápilo jak kdyby domlatilo tohle auto.

2013-03-08 20:35:21

Nazdar lidi, tak mám pár nových zážitků s mým vozem, v motoru nějak přestalo mlátit (což je dobře) Do nouzovky to padá jen už opravdu občas (as aditivum v naftě) Dle dnešní diagnostiky to je něco v čerpadle, asi vzpominaný SCV ventil.

Ale mám jeden nový zažitek který stojí za to. Při najetí do servisniho menu na displeji změním najeté kilometry do další výměny oleje. A na druhý den je tam zpátky ten původní, který už týden přehazuji a objeví se klíč že servis je proběhlý. No nevím nějak to žije vlastním životem


Odpovědět