Fórum - Téma


TINO 1,8 - spotřeba oleje


Fórum Almera Tino TINO 1,8 - spotřeba oleje

Informace o modelu: Nissan Almera Tino



2009-09-06 10:47:50

Někdo tu dal dotaz v dřívějším příspěvku /ale nenašel reakce/ na tema velká spotřeba oleje u tohoto modelu zapříčiněná pístními kroužky ,může někdo znalý problematice sdělit u kterých ročníků se to projevovalo ?Děkuji

2009-09-06 11:27:27

O zvýšené spotřebě oleje motorů 1,8 se tady napsalo hodně ale nikdy nebylo přesně definováno které r.v. nebo výrobní serie tuto spořebu vykazují. Závadu většinou odstraní výměna pístních kroužků ale já se domnívám, že opravdu vysokou spotřebu odstraní kromě výměny kroužků ještě výbrus ale to je třeba posoudit až při rozebrání motoru. Jinak tato závada není až tak kriticky častá, jak se mnohdy uvádí a např. výměn v garanci bylo poměrně málo.

2009-09-06 15:57:07

Dík za odpověd,no nicméně je asi potřeba se tomu při koupi především ojetiny zabývat a asi nejideálnější by bylo to dát proměřit na dekompres tam by se to asi nejlépe odhalilo,poněvadž vyměnit olej před prodejem ,vše dobře /spodek apod./očistit od oleje není tak velký problém ovšem trochu Váš názor koliduje s názory v auto-recenzi :

Vůz zakoupen jako nový v roce 2003,najeto 31000 , od novoty spotřeba oleje 8-10l oleje na servisní interval (15.000km) 100km po výměně olejové náplně olej černý. Proslýchá se že motory 1.8 trpí výrobní vadou která způsobuje tuto nadměrnou spotřebu...

http://www.recenze-testy....+%2F16V++%7C++spokojenost

dodatek:Negativních názorů k těm motorům je tam víc tak nevím,to se např. u mazdy legacy neobjevilo nikdy ani náhodou a olej to prá nebere vůbec.Co taková oprava /výměna pístních kroužků/ může na tinu stát ?

2009-09-08 11:35:34

Bohužel vlastním tokový olejožrout. Za 14 dní se mě do toho podívaj. Jinak samotný kroužky stojí v rozmezí 500-1.000kč. Výbrus s novými písty a kroužky příde na 20.000,-( v Hradci Králové). No doufám že to vyřeší jenom kroužky. Jinak na kompresy se vůbec nic nepozná! Jak mě bylo řečeno v Nissanu vadné stírací kroužky od výroby. Jinak u těhle motorů pozor na rozvodový řětěz. Taky ho musím měnit i když to nechápu když mám najeto jenom 92t.km, ale prý taky běžná závada u 1.8.

2009-09-08 21:28:51

Tak to mě teda jak to tak sleduju dosti u Tina štve,právě hlavně kvůli tomu řetězu jsem ho chtěl aby byl bezůdržbový obdobně jako u mého dosavadního M.B. 190 D kde i v opravně mě potvrdili že ještě neviděli medoura u kterého by se musel měnit řetěz ale zapadá to do článků s jednou recenzí z německého fora kde skutečně musel rovněž měnit řetěz v hodinu H jinak mohl zničit motor byl úplně v čoudu a pokud tomu nevěnuje člověk nějakou prevenci a pozornost tak může hezky doplatit,no jak se mě tento vůz líbí a četl jsem na něj spousta kladných recenzí tak pomalu na něj začínám zanevírat a asi si spíše pořídím Mazdu Premacy kde s motory vůbec nejsou problémy ale má bohužel řemen ,myslím až ta nová generace má řetěz ale to jsou zánovní ještě drahá auta ,zlatá 190 D mám ji už od 2 majitele najeto 400 000 km r.v 1989 a nevím kromě výměny olejů a baterie za 5 let co to jsou opravy a provozní náklady ,kdyby neodcházela kastle která rezaví tak bych si ho nechal a vůbec bych neuvažoval o koupi jiného vozu.

2009-09-09 17:23:38

..já myslím,že to s tím řetězem není zas tak zlý,vůbec se toho neboj,taky jsem měl v plánu koupit Premacy,ale ty zase strašně hnijou-nanašel jsem žádnou ve stáří okolo roku 2001-2002 aby nebyly chyceny lemy zadních blatníků a navíc se mi Tino líbí víc,je prostornější,prostě rozhodně nelituji,že jsem Tino koupil .....a Mazdy mám taky rád,měl jsem poslední 323F,origo z Japan,teď jí má dcera,auto z roku 2000 a absolutně bez závad a koroze,jako nové,jen jsem chtěl větší a Tino je větší a čím dál víc jsem s ním spokojený,hlavně po tom,co jsem dal LPG,jezdím v poměrně větším autě a za polovic oproti třeba Fábiím...............kup Tino a neprohloupíš...a jak se v tom svezeš,tak už do menšího nevlezeš !!


Odpovědět