Fórum - Téma


TINO 1,8 motor


Fórum Almera Tino TINO 1,8 motor

Informace o modelu: Nissan Almera Tino


1  2

2010-01-08 17:17:19

rád by som sa opýtal mám problém s almerou najprv mi motor žral olej vymenili sa krúžky komplet tesnenia a ešte predtým škrtiaca klapka bola špinavá tak sa tiež vyčistila Teraz jazdím cca 3 000km po oprave všetko ok a dnes idem hore kopcom a zrazu jemne trhlo auto a rozsvietila sa kontrolka motor tak mi to vyresetovali chyba bola chudá zmes a po 15km znova sem tam trhne autom jemne inak ide dobre ale vyskočila mi vysoko spotreba čo to môže byť dík s pozdravom jaro poprad

2010-01-08 17:19:27

jedno tino ti prodám olej nežere a jezdí

2010-01-08 17:23:21

Že by Lambda obecná

2010-01-08 18:08:24

diky ale mne olej nežere pozri text

2010-01-08 18:42:31

Právě, že Ti vyskočila spotřeba a rozsvítila se Ti kontrolka - check - tak Ti píšu, že by to mohla být nefunkční Lambda sonda, tak nevím co tu meleš s olejem ?

2010-01-08 18:57:00

to je reakce na mikiho

2010-01-08 19:09:51

Martin má zase rychlejší ruce než oči

Taky bych prubnul Lambdu ..nebo vejfuck Nebo Ti na Tino nasálo nějakého smarta a máš ho ve filtru

2010-01-08 19:28:46

prečítaj poriadne text a potom reaguj olej žralo najprv aj spotreba bola pre škrtiacu klapku až potom ako sa to urobilo všetko bolo ok a teraz už olej je ok ale zvýšila sa spotreba lambda je ok takže?

2010-01-08 20:07:10

ALL No problem je v tom, že někteří něco napíší a neráčí napsat před příspěvek komu to jaksi patří. A potom to tak dopadne. Někteří tu například chtějí radu a nenapíší ani co mají za auto. Potom jdeš do jeho profilu a zjistíš, že registrované nemají nic. Ovšem jsou tu i tací, kteří chtějí koupit např. disky a dají to sekce "auta prodej" tak to už mě nebere vůbec

2010-01-08 21:42:04

Jak víš že je lambda ok? Ono , Diagnostika Ti nemusí prozradit že je lambda zrovna OK. A když to víš jistě , tak proč to sem nenapíšeš....

2010-01-08 21:47:44

Consult ale odhalí vadnou Lambdu, na consultu je vidět jak "jde" nebo nejde sinusovka Lambdy.

2010-01-09 01:50:55

Dobře ..upřesním pro Martina -Autodiagnostika Ti neodali vadnou lambdu

Na spotřebě se Ti můžou podepsat i vadné svíčky ....

V menší míře i geometrie , gumy , a docela taky kvalita paliva a "špinavost " motoru .....

2010-01-09 09:11:49

Pokial ti to pise chuda zmes.Mozes mat netesny saci alebo vyfukovy system,ale pokial auto ide pekne na volnobezne otacky a vyslovene nepodfukuje vyfuk bude na 99% vadna lambda sonda.Almery mali Bosch lambda sondy ktore boli velmi poruchove.Ako nahrada prisli japonske NTN sondy ktore su absolutne spolahlive,ale v niektorych pripadoch je potrebne prehrat soft v ECM na novu verziu,lebo stara verzia nepracuje spravne zo sondou NTN.Vsetko zavisi aka verzia je nahrana v ECM .Po vymene sa este nahra klapka a auto je ,ako nove.

2010-01-09 18:33:33

Díky Serzino počkám na ešte jeden test v nissane a uvidí sa inak prebehol som ho a dnes kontrolka motora zhasla auto má už spotrebu zase ako malo mám priemer cca 6,6 - 7,2 sviečky sú nové aj filtre

volnobeh ide krásne emisie vyšli na jedničku tak čo ty na to ? myslíš že ked to zhaslo tak to mám nechať tak?

otázka na serzina

neviem inak ten nissan je v pohode ale ma to mrzí lebo som prešiel nechtiac na nissan a 20rokov som mal toyoty a teraz to lutujem s toyotami som nikdy neriešil ani žiarovku takže najbližšie znovu verso

2010-01-10 04:50:47

Chyba mohla být prostě jen v palivu. Jestli jsi nanabral u nějaké " pumpy ze stodoly" ..Ono , dnes už pomalu ani těm Shellkám nemůžeš věřit ( vím z vlastní zkušenosti .. )

2010-01-10 10:27:03

O toyote mi nic nehovor.Robim ich dost a mam aj kamosov v servise Totota.Ked,chces hovorit o kvalite s Toyotou to islo po roku 2000 dole vodou ,ako s vacsinou automobiliek.Vsetci spotrebitelia chcu mat auto s max.moznou vybavou ,ale za co najmenej penazi.Vsak si uvedom Co stala P11 pred 12 rokmi to dnes stoji skoro X trail z daleko vacsiou vybvou za tu istu cenu.Tento vysledok sa musi dosiahnut za daku cenu a tou je znizenie kvality pouzitych materialov a pouzitie lacnejsich komponentov.Ked,uz hovorim o Toyote ma ma totalne sfusovany motor 1,6 aj 1,8 VVT-i ktory zere olej este viac ,ako nasa QG 18 Tato zavada trvala od roku 2000 az po 2005 presne ,ako nase motory.Mam taky pocitat,ako keby ich vyrabali na jednom pase.To iste plati o odchadzajucich vstrekoch a SCV ventiloch na diezloch a to nehovorim o dvojhmotnych zotrvacnikoch.Na Yarisoch povolujuce sa predne tlmice poruchy prevodoviek druheho stupna,na Corolach vadne spojky ,Na Avensis odpalujuce sa obimky co drzia ziarovku a nasledne prepalenie svetla,presne to iste mala almera.A to nehovorim o mnozstvu kampani.Mohol by som pokracovat,ale nema to cenu.Jedine co som tim chcel povedat,ze sa nedaju zrovnavat dnesne zlozite auta plne elektroniky z autami vyrabane pred 15 rokmi,kde najvacsia elektronika bolo zapalovanie. Co sa tyka tvojho auta moze to byt nekvalitnym palivom,ale skor si myslim ,ze blbne lambda sonda a ,ze sa to zaopakuje.

2010-01-10 13:19:43

Ale statistiky německého technické dozoru Tüv hovoří jasně, to, že se Toyota obsazuje na prvních příčkách ve spolehlivosti a to takřka odjakživa myslím netřeba připomínat, jde o notoricky známou věc v povědomí většiny odborné motoristické veřejnosti. A že děláš Toyoty, já zase Nissany s kolegou, co dělá Toyoty, každý rok dovezeme a prodáme v ČR na 50 vozidel této značky většinou diesely D4-D, jde hlavně o Avensis Verso po faceliftu, Previa ročníky 2004 výše , Avensis 2005 výše, RAV4 2006 výše 177PS, atd,....Můžu sdělit, že slovo "závada" tady není moc na místě, samozřejmě, že se čas os času objeví nějaký problém, rozhodně to ale není tak často a hlavně tak závažné jako u kamaráda, co vozí koncernové auta VW, Audi, převážně ty novější a luxusnější pouze v dieselu, ten teda řeší problémy daleko častěji, taky má tu opravárenskou branži pěkně obšláplou, už ví co a jak a kdyby byl "lojza" a dával to do servisu, tak už by dávno zkrachoval. Nechci tu Toyotu vychvalovat nadevše, ale myslím, že vyrábí jedny z nejspolehlivějších aut vůbec a to že se stala nejvetší automobilkou na světě taky o nečem svědčí a z hybridů je právě Prius nejprodávanějším autem této kategorie celosvětově na 1. místě. Jinak souhlasím s tím, že dnešní auta jsou daleko více nacpané elektronikou a nedá se to srovnávat s 10-15let starými auty a taky s tím, že motory VVTi v objemech 1.6 a 1.8 jezdily krom benzinu taky na olej - známá to neduha těchto jinak perfketních aut (dle německých orgánů Tüv). Jeden můj kamarád, co právě pracuje v Toyotě mi potvrdil, že sice motory VVTi olej žerou, ale když se prý přijelo s autem na výměnu oleje místo po 15tis.km po 8-10tis.km, nebo půl roce, tak se ty auta vyrovnaly ostatním a motor vydržel stejně jako u jiných, kromě vyšších výdajů na servis (olej) tedy jiný rozdíl nebyl.

tom
2010-01-10 13:56:38

Pročetl jsem si to a jdu do Porsche.... Ale nevím,jestli 911 a nebo Boxstera......

Seržíno,ty už neděláš v Nissanu.....

2010-01-10 16:15:31

Robim stale v Nissane.Ale,robim dost aj Toyotu,Peugeot,Renault.Tiez si myslim,ze Toyota je jedna z najspolahlivejsich znaciek.Jej dlhodoba vyhoda bola,ze ked jen nieco funguje ,tak to pouzije vo viacero vozidlach a pouzivali to niekolko rokov.Nissan to dodrzoval kedysi tiez,ale v poslednej dobe co model to ine suciastky.Po 2005 sa nissan zase zlepsil,ale myslim ze kvalitu co dosahoval pred rokom 2000 bude este musiet chvilu dohanat.Dufam,ze sa nu bude darit.Najhorsie obdobie bolo pri fuzii Renaul-Nissan.Vtedy este nik nevedel,ako to bude.Teraz sa situacia zlepsuje a nissan sa vracia na miesto kam dlhodobo patril.

2010-01-10 19:51:25

No jo ale to by Nissan musel vyrábět auta pro" běžný " trh,aby se dostal kam patřil. Co si za Nissana koupí člověk nebo rodina která má třeba dvě děti popřípadě ještě čokla A má na žebru 300tis-400tis


Odpovědět

1  2