Fórum - Téma


Time Table - naše časy na okruzích


Fórum O článcích Time Table - naše časy na okruzích



Diskuze o článku

Time Table - naše časy na okruzích

Okruh Brno  poradie čas nick auto/uprava/pneumatiky  1.  2:43  jagy  N14 GTi SR20DE/semislick Okruh Most (4219) poradie čas nick auto/uprava//pneumatiky 1. 2:00:90 Dvoric N14Gti/VE,race/slick 2. 2:05 Nismosprinter N15Gti/VE/AD08 3.  2:11  JudyN15 P11GT/VE/UHP 4. 2:12,11 Jimmy Gti N15Gti/lahke upravy/zimase 5.  2:15 Tofoj P1...


1  2  3  4

2013-11-03 21:50:58

jel sem s odbržděným na 280 koní a moc mě to nezaujalo. Ten průběh krouťáku je plošší než u Primery, celkově to má větší sílu, ale výsledná akcelerace je zhruba na úrovni Primery o kvalt níž, což se nám mimochodem podařilo nedorozuměním vyzkoušet - trojka u Zetka stejná jako dvojka u Primery. Fouklý Evo jede podstatně líp

2013-11-03 22:12:24

Jagy : jde o to že u 350 z bude uprava draha a výkon furt dole nic pokud nejdeš do turba i když asi už použitelné přeci jen je to V6 a 3,5 u primery už mě to sere a fest.Samo vim úpravy a si lehce přes 300k ,ale zda je to dostačující.

Zas pokud by to měl člověk na okruh lepší atmoška. U twin se stim krásně jezdí nemusíš to točit jako debil abys předjel. Ale třeba co se týče průběhu tak seriové ZX má krásnej nezáludnej náběh a plnej tlak kolem 2500 ot.

Fakt o Zx přemýšlím víc pač i jedno použitelný sedadlo v nouzi dobré ,užasně pohodlné . No uvidímě prachy stejně nejsou zatim ani na jedno . Ale chtěl bych se svézt 350z lehce poladené a odlehčené jak to pojede.

2013-11-03 23:27:41

tofoj: s tymto hodnotenim si ma trochu prekvapil a sklamal. Ked chces tlak do sedacky tak skus upravene tdi- uplne vazne to myslim. Primera ide trt proti Z-tku. Cielom konstrukterov je prave plocha krivka krutaku. Ta sice pocit tlaku do sedacky nerobi, ale nastastie ani ten tlak ani strma krivka krutaku nerobi rychlost auta. 400hp Evo je pochopitelne rychlejsie.

2013-11-04 09:23:57

akyze to ma 350z vykon? 260k? 280k? alebo zeby 287-306k podla verzie motora.... dalej by si bolo dobre uvedomit ze autom nehybe krutiaci moment ale vykon. To ci je krivka kruticeho momentu plocha alebo nie, nie je vobec podstatne, podstatne je s akou prevodovkou je spojena. No a nakoniec je tu hmotnost a ta je u 350z najvacsia nevyhoda...1446-1634kg oproti 1230kg Primera....

2013-11-05 10:33:57

svobi:

Pre všetkých akože porovnávať primeru a 350z no nemám čo k tomu povedať ako vidím to viete vy sami najlepšie

Svobi v priamke bude a je 300zx určite rýchlejšie ako 350Z , proste ten turbo krútak neoklameš. Osobne si ,ale myslím aj ked som v 300zx nešiel tak že na technickej trati teda hlavne na kopcoch v zákrutách bude 350z rýchlejšie a lepšie kontrolovateľné vzhladom na charakteristiku motora kedy si vieš 350ku jrásne viesť bokom a pekne regulovať plynom. To je dať za ten pre mnohých otrasne plochú krivku MK . Pre mňa je to však nedoceniteľná vec , ide to úplne plynule a s masívnym záťahom už v podstate od začiatku , skrátka tých 365 Nm tam je krásne cítiť. Pre informáciu mierne upravená honda s2000 (nejaký výfuk , brzdy apod-) je rovnako rýchla na kopcoch ako stock 350z . mám to odskúšané a aj chlapík v s2000 bol milo prekvapený ako tá tažká sviňa s plochým MK dokáže tak ísť. Výkonovo mi to zatiaľ nejako extra nechýba aj ked výkonu nikdy nieje dosť ,ale ked je to mierne poladené je to super vyvážené auto aspoň podľa mňa. Ked tam nabúchaš fúkačku už to nebude ono a stratí sa ten charakteristický a hlavne lineárny prejav. Pocitovo v primake nedáva 350z kopance ako napr. EVO ale v reále je to úplne inak. Ešte pre ostatných po presadnutí zo Z do P11GT , tak mi to pripadalo ako keby som išiel na felícií a pod. jednoducho len to hučalo a stálo na mieste - pocity.

Inak tu je zopár krásnych záberov z našej akcie odporúčam dať do HD:

http://vimeo.com/76805957

2013-11-05 22:55:40

Nerad někoho zklamávám, ani to nebylo úmyslem Otázka byla na výkon, přečtě si to ještě jednou, v tom případě nevidím problém v porovnání Zetko vs. Primera. Nikde jsem nepsal, že je plochá křivka krouťáku špatná, nevím proč a z čeho si to domejšlíte. To je informace o charakteristice motoru, a kdybyste Svobiho znali, pochopíte, proč mu to píšu. Navíc má zkušenost s natlačenou IX. A to, že 365Nm na trojce vytváří u Zetka stejný zrychlení, jako nějakejch 200Nm na dvojce u Primery je prostě ověřenej fakt. Z toho taky jasně vyplývá, že Zetko je rychlejší auto. Na základě těch informací si může udělat představu, jak to auto jede, tak nebuďte tak vztahovačný

2013-11-05 23:43:42

Tofoj. Nemam dovod byt vztahovacny nemam Ztko ani som ho nikdy nevelebil. Len mi neprisiel tvoj prispevok vhodne nechat bez komentara lebo ten kto o nom sniva a ma mozno s odretumi usami Primeru si povie ech a aky som rad ze nemusim chciet mat Z-tko lebo vlastne ani moc nejde. S tym rozhodne nesuhlasim. Z-tko som soferoval a P11Gt nejaku dobu vlastnil a zodpovedne mozem povedat ze P11 je proti Z -tku pekne lina. Tak ako sa da predpokladat. Zetko treba drzat rovnako pod krkom, ako kazde atmo len treba byt sikovnejsi s rukami byt plynulejsi v pohyboch inak kuse

2013-11-05 23:53:20

tofoji jsem snad jedinej kdo rozumí tomu co říkáš? Ostatní vytrhávají z kontextu slova a pak píšou co nemají.

Když už,tak ze světových recenzí se dávno ví,že sériový Z moc nejede na to,jaký je to motor a má neotesaný podvozek ze starý školy () co ani víc nepotřebuje.

Když u primery ve čtyřech tis. zadupneš na 4s dvojku,tak ti věřím,že je to jako zátah u Z na trojku na delší dobu

2013-11-06 00:22:54

Ok. Kazdy sme si napisali svoje. Nema ako vidim cenu sa v tom viac vrtat.

2013-11-06 07:13:32

To jen abych si rýpnul

1991 Infiniti G20 sr20ve Vs. 350z rolling - 80mph

2013-11-06 07:15:56

judy_n15: stejně si to dal kvůli konci

2013-11-06 07:39:02

svobi: Ty kráso, pěkný, já to asi nikdy do konce nedokoukal .

tofoj: Tofi a neříkal, že má ovačkváno,.. to 350Z se kterým jsme to zkoušeli ?

2013-11-06 13:06:15

vačky asi ne, bavili sme se o vejfuku, jinou úpravu tam zřejmě neměl.

2013-11-06 17:21:44

judy_n15: nic nove pod slnkom, Z-tko ide od istej rychlosti vzdy pred tu Primeru, kde zacne logaritmicky z rychlostou narastat vplyv odporu vzduchu (kto bude chciet dam mu aj fyzikalne vztahy). dovtedy staci vidiettieto jednoduche cisla kvoli ktorym to ide do istej rychlosti rovnako.

P10GT ma pohotovostnu hmotnost 1190kg a ma cca 200hp? (tazko posudit ako to ma doladene aj s N1 vackami) cize ma 179hp/tona

350Z ma pohotovostnu hmotnost: 1610kg, 287hp a teda 178hp/tona

Tak ci tak porovnavat upravene auto so seriou nie je relevantne. Seriova Primera P10 GT je o nieco rychlejsia ako P11GT a tu vidime ako dopadla P10GT so swapnutym VE a este N1 vackami.

takze nie je podla mna o com, plati ze seriovu P11GT zadupe Z-tko v zrychleni do zeme

2013-11-06 18:00:27

blesk666: G20 je tezsi, nez P10GT. Tento setup s dobrym nalazenim musi mit aspon 230hp.

U Zetka jsem to tady rikal nekolikrat, prvni modely (280hp) maji realne stezi 260hp. Proto se casto zda, ze to "nejede".

Cely video jen potvrzuje vaha vs. vykon, nic noveho...

2013-11-06 18:08:16

jagy: ak by platila spon jedna z uvedenych veci tak by bola ta G20 rychlejsia ako to Z-tko a je to naopak. vies dobre ze aj na trati sa da zmazat rozdiel 20-30hp a nemusi byt vobec tak markanty ako si niekto mysli.

cize bud alebo:

ta G20 nema 230hp ale menej (nepredpokladajme zas spekulativne podla spec listu aky ma nieco vykon, vis ze spec list nerobi este vykon ale az naladenie a z videa nic take zrejme nie je)

Ztko nema 270hp ale viac (upravy co zamlcal, alebo ma proste viac)

2013-11-06 18:17:32

ono aj niektore brzdy meraju prilis optimisticky, niektore realisticky a niektore menej - otazka co je spravne. Ale tym dynojet-om moc neverim... Tam meraju velakrat vselijake bludy... Ale to sme troska mimo sudku a v zasade je to jedno, ak to chodi ako ma a ma dobry priebeh vykonu/krutaku, ostatne su len cisielka... ako sa uz hovorilo vykon/vaha hovori za vsetko...

2013-11-06 18:24:50

jestli můžu malinko přispět,tak nelze opomenout zpřevodování a ochotu motoru se vytáčet.To udělá ještě větší guláš a deklasovat kde co

2013-11-06 18:27:42

bmarcellus: ano, mas pravdu - velmi podstatna vec pri zrychlovani...

2mato  
Mato
2013-12-04 13:33:53

Vidim, ze primitivita nevymrela a samomenovana elita funguje

Su aj ludia co maju viac za usami a vedia komunikovat normalne a potom su ludia, ktori si stale masiruju svoje trapne ego - tymto nemyslim, nikoho kto vlastni Ztko

PS: po precitani debaty mi to nedalo


Odpovědět

1  2  3  4