Fórum - Téma


tesnenia ventilov


Fórum Technický koutek tesnenia ventilov



1  2

2010-05-10 22:12:14

Po cca 15az20 000.

2010-05-10 22:15:14

Vymenu robim cca 15az20000km.

2010-05-10 22:21:28

pytal som sa na to u znameho v servise , da sa to aj v aute.

musis odstrojit komplet hlavu t.j sacie aj vyfukove potrubie ,vacky,olejovu vanu dole, aby si mohol rozmontovat ojnice, a vytihanut piesty vrchom.

niekto tu uz pisal ze to robil doma v garazi, aj by som sa do toho pustil sam, len ak by som prisiel na nejaky zahrdzaveny srob , alebo nejak zle pristupny, sa bojim ako by som auto tahal do servisu z polorozobratym motorom.

2010-05-10 22:22:20

to je cca deci na tisic... pokud motor točis adavas mu na prdel tak to neni tak zvlastni nebo pokud ma hodne najeto, kolik mas nakrouceno?

jinak btw je spousta lidi kteri meni olej treba po 5ti tisicich... no mozna bych to neresil a proste cas od casu dolil... zalezi kolik mas najeto... pokud stoji za to do toho motoru investovat...

2010-05-10 22:30:40

Mam nieco malo cez 200000km.Kratšie vymenne intervaly si uz nezasluzy ajazdim na LPG.

2010-05-10 22:41:50

ja bych to asi neresil... nicmene to je samozrejme tvoja vec... jen bych si hlidal olej a jinak kaslat na to, krouzky muzou byt zapečené... tak treba zklusit nejaky proplach motoru nebo nejaky oil drip stop nazory se liší mě to od spotreby pomohlo a to aj na prakticky mrtvem motoru vzhledem k cene nejakych 300czk to asi za pokus stoji a neni co zkazit...

2010-05-11 12:30:50

Co jsi použil přesně za ten drip stop. Co jsem se všude dočetl, tak se nedoporučuje do oleje nic přidávat. Mě to standartně žere 3-4dc oleje na tisíc, ale řešit to asi zatím nějakou generálkou motoru nebudu.

2010-05-11 13:21:40

primo se to jmenovalo oil drip stop co to dela netusim predpokladam nejaky procisteni nebo uvolneni krouzků. co clovek to nazor za sebe muzu rict to ze motor hulil jako prase po přidání a najetí cca 100-150km se to zlepsilo vyrazne a po cca 300 se to ustalilo na takove tmavsi plivnutí při startu a pak v pohode a ani v otáčkách kolem 7tisic nic... motor byl na pred smrti a nehodlal sem ho nejak setrit a hlavne sem si myslel ze co chvila umre nakonec najezdil cca 30tisic... prvnich 20 v pohode pak se zacala zese spotreba oleje zvysovat ale nic hrozneho a nakonec mi fouklo gufero takze uz dal to teklo proudem ven,,, porad tam byl jeden filtr a jeden olej nemelo cenu to menit jak rikam motor v kaši jen jsem obcas dolil...

jo a byla to takova modra placata lahvička s dlouhym hrdlem mela cca 250ml...

2010-05-11 13:41:53

Teď jestli jestli investovat 200,- do modrý placatý lahvičky, nebo raději koupit 2l oleje a dolívat. Bojím se aby se to spíš ještě nezhoršilo. To bude asi ono http://www.autokabele.cz/...250ml--proti-ztrate-oleje-

2010-05-11 14:03:06

jo to je presne ono... dve kila je prd za zkousku to stoji a pokud ti to usetri vic jak litr tak vyděláváš... takze bych se toho nebal.... ale je to tvuj boj..

2010-05-11 14:06:05

Teď jsem zrovna četl tuto doskuzi http://www.oleje.cz/forum...=0&postorder=asc&start=15 , tak na to asi raději kašlu.

2010-05-11 14:37:24

tady vidis ze co clovek to nazor...

2010-05-16 18:39:06

........no, Pista17311.měnit po 20 tis. olej na LPG ?????........Tvá spotřeba není zas tak vysoká,aby se zásadně řešila......ale hlavně na LPG je 20tis.strašně moc,........

2010-05-16 19:19:05

Spotřebu do 2 litrů od výměny k výměně bych asi neřešil. Pokud je větší, je potřeba zjistit kudy olej mizí. Spalování oleje se dá poznat na svíčkách, nejsou čisté, mají nánosy,nebo na konci výfuku na karoserii, Je to tam takové jako zasazené.

Jinak jsou 2 možnosti jak pokračovat dál. Když odejmeš hadici, která jde do filtru sání z ventilového víka, a bude ti tam motor "dýchat" dal bych příměr že když zapálíš zapalovač, a plamen zapalovače hodně reaguje, vada bude asi na straně kroužků. Pokud ne, bude to v těsnění ventilových dříků.

Pokud by jsi šel do výměny kroužků, je zase potřeba zvážit kolik km má motor nejeto. Nemusí to opět pomoci, pokud válce budou opotřebené.


Odpovědět

1  2