Fórum - Téma


terrano poskakuje ako koza


Fórum Terrano terrano poskakuje ako koza

Informace o modelu: Nissan Terrano / Pathfinder


1  2  3

2012-03-06 20:36:20

na zasírání EGR ventilu má do jistý míry vliv styl jízdy, když se jezdí hodně v modu na spotřebu a motor se pořádně neprožene, taxe to tam zasírá a zasírá. Já jsem měl egr loni vyndanej a můžu říct, že žádný 2cm boredelu jsem tam neměl, byl tam jen takovej lehkej poprašek, co se nechá vyčistit pár tahama hadrem namočenýho v techničáku. Prostě to chce motoru jednou za den pořádně naložit a musí to fachat

ter
2012-03-07 18:00:28

Tak první zjištění. Kouknul jsem dnes do motoru a zjistil jsem, že nemám klapku v sání vzduchu. Takže tou to nebude. O víkendu to celé rozeberu a kouknu na ten EGR ventil a vyčistím váhu vzduchu... Pak dám vědět Popřípadě nechám vyměnit pružiny a jehly ve vstřikách. Jinak s Godzilou souhlasím...

2012-03-07 18:09:09

2012-04-26 21:51:08

Jak to dopadlo ,Zaslepil jsi ten ERG ventil?.Taky mi to cuká a nevím co s tím.

2012-05-14 19:47:51

Maroši jak to dopadlo.Už jsi odstranil tu závadu na motoru? Také mi to pořád cuká a někdy i chcípne.Nevím co s tím

2012-05-15 07:52:22

michalktm,este som s tým nič nerobil,len som kúpil do nafty prísadu na prečistenie palivového systému.Musím s ňou vyjazdiť 70l nafty, potom uvidím,čo sa stane. Ja to auto mám krátko,preto aj ja sledujem príspevky od chalanov,ale ako vidím,je tam veľa možností,čo to môže zapríčiňovať,tak som zvolil cestu od najlacnejších vecí. Ja som si všimol,že keď sa mi auto zohreje,tak sa to zlepší. Odporúča sa zaslepiť ERG ventil a odstrániť klapku v saní,ale ja som si všimol,že ja klapku v saní nemám,takže si myslím,že ERG ventil je zbytočné zaslepiť.....neviem,je to len môj dohad.najlepšie by bolo sa opýtať nejakého mechanika z Nissanu,ktorý by nám určite vedel poradiť,ale v meste ,kde ja bývam Nissan salón nie je. Takže čakám na dobrú radu.

2012-05-15 22:37:30

Dnes jsem byl v nisanu v Táboře.Napíchl mne na diagnostiku a řekl,že je tam moc chyb a ,že to z toho nepozná.Všechno vynuloval a řekl ať to projedu,aby se chyba projevila.Jak říkáš ty.Auto jsem měl zahřáté a tak jsem po hodině ježdění nedokázal,aby se závada projevila a samozřejmně se to stalo až když jsem dojel domů,takže zase nevím nic.Nicméně říkal ,že to pravděpodobně bude buď první el.vstřik,nebo snímač otáček vačkového hřídele.Vždy se mi rosvítí kontrolka chek nebo tak nějak auto zaškube a dokud svítí ,tak auto nemá výkon.Budu zkoušet a pak dám vědět

2012-05-16 08:03:43

michalktm, díky za reakciu. U mňa sa kontrolka CHECK nerozsvecuje a výkon motora neklesá,len pri jazde mi to niekedy začne trocha cukať,hlavne vtedy,keď pridávam prudšie plyn,ale ako vravím,keď sa motor zohreje ,tak to prestane. Nechodím na aute dlhé vzdialenosti,takže to budem musiet vyskúšať,či to bude robiť,keď pôjdem na dlhšiu trasu. Trocha ma hnevá,že ti nikto nevie konkrétne povedať,čo to môže spôsobovať,pritom som si všimol,že je to typická choroba tohto modelu auta a trápi nás táto závada mnohých. Keď ti už v servise nevedia poradiť,tak neviem potom,kde haladať riešenie. Začať vymienať postupne diely,ktoré to možu spôsobovať,kým sa zavada odstráni? To je trocha finančne náročné Ak niečo zistíš,daj vedieť,každá rada má cenu zlata

ter
2012-05-16 10:29:57

No tak jsem našel čas a auto dal s tímto problémem do servisu (neznačkový). Mám automat, čili tam mě to až tak moc netrápilo, jelikož se to cukání strácelo v měniči, ale horší to bylo, když jsem jel dál a yamikal se ve vyší rychlosti měnič, tak pak byl převod natvrdo spojen s motorem. A tam to bylo nepříjemné kor v rozmesí 1500ot-2000ot. škubalo to jak divý, kor při lehkým přidávání plynu, prostě jsem musel vyzamknout měnič aby se to rozeběhlo nad 2000ot a pak zas v poho.. No každopádně budou kontrolovat asi všechno, vstřiky, čerpadlo, zaslepěj egr ventil, různá čidla atd.. A někdy se mi taky stane, že motor jakoby zdechnul a pak se rozsvítila kontrolka a svítila do doby, než jsem auto zamknul a odemknul.. Pak vše ok. No uvidíme, sám jsem na to zvědavý co to bude, tentokrát si i přeji, aby servisáci objevili nějakou tu závadu Jinak to že je to typická choroba a začíná být více nežli rozšířená je známá věc u terka, ale to že nám nikdo nedokáže poradit, bych neviděl tak černě.. Jde asi o to, že jestli každý čeká u klávesnice a monitoru, na to, jestli někdo něco napíše a jaký je řešení, Tak nám auta dřív shnijou, nežli se dobereme k uspěchu. Je mi jasný, že měnit díl po díle je blbost, ale občas to i jinak nejde.. Každopádně ten servisák se věnoval dlouhou dobu terranum a i tohle auto měl, a říkal mi, že tenhle problém může způsobovat Hromada veliká hromada rozdílných věcí. Takže bohužel hokus pokus mě asi nemine. Ale třeba budu mít štěstí a trefí to napoprvý. Jinak taky jsem lil do nafty nějaký sajrajty na pročištění, dekarbo atd.. Ale je to k hovnu. Vůbec nic se nezměnilo. Asi to shrnu a popřeju všem ať se podaří tento promblém vyřešit, ale dle slov servisáka, u jednoho to může dělat vstřik, a u druhého čerpadlo, a třetího blbý kontakt a u čtvrtýho čidlo.. Takže asi tak.. :-/ Bohužel.. Každopádně jestli na to příjdou, a opraví to, tak to jsem napíšu.

2012-05-17 23:35:31

čau michalkin ,.. S tou kontrolkou mi to kedisi robilo rovnako,...zasvietila kontrolka a auto stratilo vikon a nakoniec zhaslo,... pričin može byť viac, Mne pomohlo vybrať pedal na plin,.. rozobrať,. vyčistiť,. zlahka naolejovať a osadiť naspeť. A odvtedy mi to prestalo robiť kraviny s kontrolkou Check. vyskušaj to,.. je to jednoduche a lacne,.. a ani mechanikovy s tím nemusiš isť,.. doma to zvladneš,., stači troch a WD 40-ky.

2012-05-17 23:52:47

Ahoj Maros.... Asi som mal ešte na začiatku povedať že mi to začalo robiť asi pred rokom a v čase ked som dal do nafty aditivum, ako som asi spomenul auto to viac trha ked je mraz ako ked je pomerne vonku teplo. Tiež robim malo km denne,.. iba do prace a naspeť ,.. cca 5 km jedna cesta. Nie som automechanik ,.. tak neviem posudiť či tie aditiva neubližili triskam alebo niak palivovej sustave. Mne to po dlhej dobe prestalo robiť. Nemam ponatia či je to kvoli tomu že sa oteplilo a mam očakavať že mi to pred januarom začne robiť znovu, Tak som to prestal riešiť. Odvtedy som zmenil svoj štil jazdy z uspornej na vysoku uživam si vykon a jazdu.

2012-05-20 15:43:36

Ahoj Klasik111,keď si dal do nafty to aditívum,tak vôbec nevadí,že ti auto začalo viacej trhať.Spôsobovalo to to,že aditívum začalo čistiť palivový systém ,a potom sa to malo pomaly strácať,až úplne prestať trhať.Ja keď s autom prejdem 30km,tak ako by to prestalo robiť. Ešte ,čo som zbadal,je to,že teplomer chladiacej kvapaliny mám v dolnej polovici teplomeru,takže motor nie je zohriaty na prevádzkovú teplotu a to podľa mňa tiež nie je moc dobré.Uvidím ,čo bude ďalej,ale zatiaľ to nebudem nejak riešiť,ale vždy sa dobrá rada zíde.Ja mám to auto od februára a ešte nikdy som nemal diesel,takže v tejto problematike som zelenáč.

ter
2012-05-23 15:25:18

Tak dneska mi volali ze servisu, že auto je opravené a že už motor neškube. Uvidím samozřejmě jestli tomu tak je až auto projedu. Ale jak jsem slíbil, tak prozatímě napíšu závady. Nejprve napíchli auto na Diag. a tam nic nebylo. Tak šli ven vstřikovače na tester a hle jeden byl uplně KO a druhý jel na 50% a ostatní dva na 80%. Tak rozebrat, ultrazvukem a laserem vyčistit, nové trisky a pružiny a nastavit požadovaný tlak a zpět s novýma podložkama do auta. A prý Dobrý.. No uvidíme.. Hodím sem pak poznatky.

2012-05-23 15:40:46

supeeeeeeeeeeer, takže teraz môžeš šantiť.........tie vstrekovače mi odporučil pozrieť aj jeden môj známi,ktorý tvrdil,že chyba bude na 80% tam. Dám to na tester aj ja a uvidím. Díky za info

2012-07-22 20:13:31

Pozdravujem ter, ako si dopadol po výmene - resp. oprave vstrekovačov? Je teraz motor v pohode? lebo sa neozývaš. Já tiež zvažujem dať preveriť vstrekovače, mám Terrano II. rok 97 výkon 92 kW, trojdverové. Mám ho z druhej ruky, ale sám som už na ňom najazdil cca 250 000 km. Nič som zatiaľ nerobil s motorom. Občas tak ako Tebe, mi urobí, že sa rozsvieti check, ale po chvílke zhasne. Všimol som si že to zhasnutie trvá dlhšie keď je vonku chladno. Ak je vonku okolo 20 stupňov zhasne po cca 20 sekundách. Toto je teraz v lete, v zime je to horšie. Možno je to iná chyba. Od Teba som chcel iba vedieť, či je motor už v pohode. Predpokladám že aj výkon sa zvýšil. S pozdravom.

2012-09-08 19:44:40

mě to dělá taky rosvítí se kontrolka chec a nejede cuká vypnu motor a po chvíly ok na plynovém pedálu je spinač který na volnoběch je stlačen a na přidání se uvolní skusil jsem ho prstem zmačknout a kontrolka zhasla tak nevím mimochodem skusil jsem nalít do nafty líh kvuli vodě

2012-10-14 01:08:04

Zdravím, neviem či je to správna téma ale nerád by som zbytočne zakladal novú. K problému:

Vypadáva mi plynový pedál (Nissan Terrano II); prejavuje sa to tak, že mi auto v istom momente prestane pridávať, postupne zníži rýchlosť na cca 20 km/h, vyhodím do neutrálu a idem ďalej touto rýchlosťou (na neutráli), kým nenájdem miesto kde auto odstaviť - niekedy pomôže vypnúť motor + všetku elektroniku a po chvíli opäť naštartovať; niekedy je treba vystúpiť, pod volantom nahmatať spoj z plynového pedálu a "dotlačiť" ho (pritom sa mi nezdá, že by bol nejak uvoľnený); niekedy je treba spoj rozpojiť, prestriekať kontakt sprejom a znovu spojiť...ani po jednej metóde však nie je zaručené, že bude fungovať; niekedy funguje aj pol roka bez akéhokoľvek problému, niekedy ďalej vypadáva každú chvíľu...

V servise povedali, že je to poškodený plynový pedál a treba ho vymeniť (pred pár rokmi to dľa technika vychádzalo do 500 eur; od tej doby fungujem na wd40ke, zhoršuje sa to imho..).

Než sa to odhodlám nechať vymeniť, chcel by som vedieť nejaké rady, postrehy etc..pre mňa ako študenta je to celkom veľká čiastka, navyše sa obávam, že nemusí byť v tom problém. (Auto patrilo ešte otcovi, dostal som ho aby som sa na ňom rozjazdil; okrem tohto problému však slúži dobre) S autom boli problémy od jeho kúpy pred 12mi rokmi (fungl nové), malo 2-3x menený motor a ďalšie závady.

Odsledoval som, kedy sa to stáva (ak to pomôže):

  • prudké pridanie/ubratie plynu
  • otrasy
  • dážď - mnohokrát sa už stalo, že mi vypadol plyn za dažďa..

Vďaka za akúkoľvek radu :)

2012-10-30 20:26:16

Pozdravujem Terranisti, po dlhšej dobe sa opäť ozývam. problém, ako čítam nie je iba môj, sa mi ozval znovu. Začalo to preblikovaním check, teraz poslednú dobu keď prudko pridám sa motor akoby zakucká. V podstate škube ako som niekde vyššie čítal. Nalial som do nádrže prípravok čo mi poradili na prečistenie palivového systému. Prípravok bol na 50 litrov a já som natankoval 20 litrov. V nádrži mohlo byť cca 10- 15 litrov zostatých. Že by to bolo tým? Možno to bude aj iná závada. Ešte som si všimol že keď prudko pridám na mieste tak vyletí kúdol čierneho dymu. Mám Terrano II, 2,7 TDI, trojdverové rok výroby 97. Já som najazdil na ňom 250 000 km. Bolo z druhej ruky malo 125 000 km. (nie je isté). S pozdravom

2012-11-03 17:04:14

Podle mně je problém se škubáním motoru v nekvalitní naftě a následně zanešené palivové soustavě. Tenhle jsem měl u svého třílitru v zimě , kdy se ty sajrajty , na který tyhle auta nebyla stavěná projeví nejvíc. Doporučuji při každém tankování hodit panáka adetiva do nádrže a bude klid.Praktikuji to celoročně a je to znát na snížení hlučnosti motoru i na nižší spotřebě. Občas je potřeba motor pořádně protůrovat na neutrál.

2012-11-05 09:24:05

Aditiva do nafty používam aj ja , ale s čistiacimi treba velice opatrne obzvlášť ak nemáte novučičký palivovy filter tak sa stáva ( mne sa to stalo tiež ) že namiesto odstránenia šklbania motora sa mi ešte pohoršilo a začal mi aj dymiť či sem tam sa mi rozsvietila kontrolka , na diagnostike mi povedali že mi pridiera predvstrek , a poradilmi že budto rozobrať motor alebo čistiace zase aditivum ktoré som tam nalial nejaké drakšie no prd to pomohlo ba dokonca dymilo ešte viac tak som sa naštval , dal dole pal. filter a čo som nenašiel vo filtri bola hromada nečistot a voda ... tak som išiel podareno ohriať motor, pal. filter išiel hneť von a dal som druhy, ked som ho osádzal tak som donho nalial čistiace aditivum od lique molly "Vyplachovač dieselového motora " v pomere s naftou 1:1 , pridaním plného plynu som to spálil, a potom som v tomto pomere odpojil za filtrom hadičku pal do motora a strčil som to do flašky s zo zvyškom nafty s vyplachovačom zas pomer 1:1 a za tých pár sekund chodu motora som mu pridával a uberal plný plyn. skrátka som skákal po plynovom pedále ... a odvtedy som mal pokoj čo sa dymenia a poskakovania týkalo... a nadalej používam aditivum do nafty pre zníženie spotreby , hluku adď .... tento postup určite nepomôže všetkým komu terko poskakuje lebo vždy to može byť iná príčína ale niekomu z vás tak jak mne by to pomocť mohlo .... inak pozor známy si dal tiež silné čistiace aditivum do nafty tak jak ja a začala mu tiecť pal. nádrž :D


Odpovědět

1  2  3