Fórum - Téma


Terrano II 2.7 - doporučené otáčky motoru


Fórum Terrano Terrano II 2.7 - doporučené otáčky motoru

Informace o modelu: Nissan Terrano / Pathfinder



2015-02-22 17:59:07

Zdravím,

ve spoustě článků atp. jsem našel odpovědi "nepřetáčet a nepodtáčet" . Jenže jaksi nevím co by to u tohoto motoru mělo být.

Můžou fundovaní praktici a další dlouholetí uživatelé patřičně poradit ? Co by mohlo být min. po městě a naopak max na dálnici a jaké hodnoty vůbec nepřekračovat ?

Moje Terr 2 (ZEXEL+HITACHI) má najeto 350tis, pravděpodobně s půvoním motorem. Jede řekl bych normálně, možná někdy by chtělo podívat se na ventylové vůle - možná, ale jinak po vyčištění váhy, výměny podlak. hadiček spokojenost, ani nekouří .

Díky všem za rady, nemám zkušenosti s diesely a už vůbec s teréňáky

2015-02-22 21:18:08

Zdar,jak pises je to relativni,je to o tom mit cit s motorem. Ja treba kdyz normalne klidne jedu,tak vetsinou jedu porad na petku,teda kdyz projizdim jen vesnice ve meste samo ne, Kdyz vyjizdim z vesnice,lehce prislapnu plyn a necham nenucene motor rozebehnout,ale je to fakt o citu. Jinak z praxe min otacky 1500 v zaberu a max 4000 kratkodobe,jinak 3500 celkem v pohode.

2015-03-04 12:33:52

Zdravim. Tie otacky motora by celkom zaujimali aj mna. Mam trojliter uz 2 roky a cez mesto normalne jazdim na piatom prevodovom stupni na cca 1300 otacok. Zaujimalo by ma hlavne co sa moze stat pri takto nizkych otackach.

2015-03-04 23:04:15

Zdar karel1980:

Jsem novopečený majitel, po městě jezdím na dlouhých ulicích na 4. cca 50kmh. Ještě to závisí na tom, kdo máme jaký průměr pneumatik... Nemyslím že by to mému 350tis km Terranu kde může prakticky odejít cokoliv-kdykoliv :) nějak ublížilo, jezdilo s ním XYZ majitelů možná v terénu :) možná s nákladem dřeva :), kdo ví.

Téma jsem založil, protože jsem se dočetl i na jiných fórech např. o "ukroucené převodové hřídeli" apod. U osobáků-sporťáků netrpí až tak motory, náchylnější jsou převodovky - logicky.

2015-03-29 18:23:07

Ja jezdim zcela normalne. Radim podle citu. Petku davam nekde kolem 80. Co me ale v posledni dobe doslova vytaci jsou vibrace pri dosazeni cca 90km/h. Vymenil jsem co se dalo. Krize kardanu byly ko. Gumy jsem dal taky jiny. Oleje v diferakach a rozvodovce jsou taky novy. Prijde mi ze to vychazi asi od diferaku. Tak nevim. Ma to najetejch cca 250 tisic. Nevite cim to je?

2015-03-29 18:43:55

Ahoj chlapi

ad trilitr, to je V6, ze? V6ka ti nezacne vibrovat, protoze ma vykompenzovane vibracni momenty a proto ti pocitove nedela problem jet 50 na 5ku. Co by se mohlo stat v nizkych otackach?

Nizsi prutok a tlak oleje. Motor a mimojine hlavne turbo se spatne mazou. Nizsi tlak oleje muze ovlivnovat hydrostely, ale to filozofuju a nevim jiste. Dale namahani vibracemi-hridele, klikovy a v prevodovce. Ma-li motor dvojhmotovy nebo tlumeny setrvacnik, tak trpi v tomto rezimu on. Motor ma velky kroutak, ale kmit trva pri nizke frekvenci dlouho a ma velike vychylky.

Otazkou je, nakolik to ublizi tomuhle motoru, precijen, neni to prekoneny vypoctovy volkswagen, ale pomerne fortelny japonec.

ad nizkofrekvencni vibrace, napisu ti do tematu, ktere jsi zalozil.

2015-04-02 12:44:57

tomshon: trilitr je radovej ctyrvalcovej vibrator 😀

2015-04-02 13:01:07

godzilla: Aha, tak to je pak jina.

2015-04-03 21:07:17

Vsechno to jsou chrozny kostitrasy. Charakteristika motoru 2,7 je naprosto priserna. Vyuzitelny otacky to ma asi jako jednorychlostni babeta. Nechapu proc tam treba nedavali sestihrnce.

2015-04-03 21:15:15

Treba takove sestihrnce davali do patrolu jak znamo a jak znamo celkem pruser... :-D mezi nami motor 2.7 jeden z nejpovedenejsich a nejspolehlivejsich.

2015-04-03 22:59:38

jirkaxmv6: no to mozna jo ale jezdit se s tim neda. Do dvou tisic je to mrtvy a nad tri a pul uz to taky nestiha... Me se ta 2,8 v patrolu libi daleko vic nez 2,7 v teranu...


Odpovědět