Fórum - Téma


teplota krytu motora


Fórum Primera P11 teplota krytu motora

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3

2010-09-02 09:14:46

Aké max. teploty sa môžu dosahovať na kryte motora, na povrchu?

2010-09-03 07:48:23

To nevím ale náš kocour co máme v dílně když někdo přijede na výměnu oleje a otevřem kapotu tak ihned přiběhne a lehne si na motor a celou dobu co měním olej se tam vyhřívá!!

2010-09-03 19:15:05

to HonzaBK> to je pekne, takze predpokladam, ze tam nebude viac nez nejakych 80 az 90 stupnov.

2010-09-03 20:12:58

A nemá pak ten kocour popáleniny? Vždyť na víku nejde udržet ani ruka, leda tak na plastovém krytu....

Klasické barvy se tou teplotou spálí, odhaduji, že se bude blížit k 90°C.

2010-09-03 20:29:11

to Doris> ako si vedela, ze chcem nieco dat na kryt motora?

2010-09-03 21:25:09

Tak trochu jsem tušila, ale buď bez obav, pokud máš v plánu víko stříknout barvou. Existují žáruvzdorné barvy, které vydrží až 800°C. Na Primce, která má diesel motor, jsem víko stříkla akrylovou metalízou, co se používá na karoserie a drží už přes deset let bez problému. U benzínového motoru bych ale přecijen byla opatrnější a použila žáruvzdorné, ty mi vydrží i na výfuku, svodech nebo třeba brzdách. Konkrétně používám Supertherm od Dupli/Motipu. Kromě pěkného vzhledu velmi účinně chrání podklad před korozí. Kryje výborně i ve velmi jemné vrstvě, takže podklad neomezuje v chlazení.

2010-09-03 21:27:27

Teplota na víku bude slušná .Ruku bych tam určitě neudržel.Zrovna sem někde na netu viděl návod,jak si na víku motoru ůpéct maso.Zabalit do alobalu,takové špízy

2010-09-03 21:41:32

tie ziaruvzdorne maju ale obmedzene farebne moznosti, preto som sa pytal na tu teplotu, aby som vedel zvolit co tam na tom vydrzi.

 Svobi
2010-09-03 21:44:01

Nebo Alkyton ten vydrzi i na motoru ,ale je jenom na roztirani ,ale jeden rikal kdyz mas fakt dobrej stetec ze to vypadalo jak lakovany. Mozna by sel i nejak zredit a strikat nevim.

2010-09-03 22:00:12

na alkytinu mas primo napsane neredit zkousel sem to redit vsim moznym a pokazdy byl vysledek takovy ze to bvud bylo matny nebo to zmatnělo i po mirnym ohřátí... pokud si das praci dobre to pripravis delas to v teple aby to rychle zavadlo a nedavas zbytecne velkou vrstvu tak se to pekne slije a neni problem... ale je to kravina nejlp to nechat udelat v komaxitu a dekl na motor bude za paar kačáků... nebo na eloxovat a bude to machrovina jako prase...

2010-09-03 22:02:42

jinak jakakoliv barva to vydrzi bez problemu hlavne musi byt tensi vrstva a nechat to dobre vyschnout... poradne ! pak si to pri prvnim ohrati zasmrdí a je klid... zadna kovbojka v pohode...

2010-09-03 22:10:53

komaxit som zvazoval ale to by som musel nechat kryt opieskovat a nemal by som ho nejaku dobu na motore Ten alkyton sa sice da riedit aj striekat ale myslim ze stetcom to nikdy nebude take ako striekanie.

2010-09-03 22:11:29

JJ, přesně tak, jemná vrstva akrylových barev/sprayů bývá O.K. (Dupli/Motip). Kdysi se mi povedlo u P11 stříknout motor kombinací stříbrný Supertherm + konvenční metalický akryl a bylo to zcela bez problémů a trvanlivé. Vodovky ani syntetiku ale nedoporučuji.

2010-09-03 22:44:52

Zdravím,ja som to nastriekal klasickou striebornou metalízou a lakom-akryl a drží to OK a ani to nesmrdelo od vypalovania farby.

2010-09-03 23:37:13

myslim, ze staci zobrat lestiacu pastu (a lestit do zblaznenia) a netreba ziadnu farbu. pri tej fotke nieje ani utrety od prachu a vyzera to dobre a to sa to chystam este dokoncit. tiez som uvazoval to streknut, ale je to zbytocna vaha navyse http://www.nissanclub.cz/...ll/22570_881_imgp0878.jpg

2010-09-03 23:37:41

podle me memuze teplota do 150°C normalni nbarve nijak ublizit... a kdyz tak se leda oloupe... dyz to pockakas brzdovkou bude to 100x horsi... strikni to normalnim spreyem vyjde te to na paar kacek a kdyz se to oloupe tak spis kvuli nekvalitni priiprave... to piskovani bych udelal tak jako tak kvuli mastnote a odstraneni zoxidovane vrstvy zvlast mezi pismenkama... a nedela se to piskem ale treba suchym ledem....

W10
W10
2010-09-04 08:50:06

Ja som to striekal farbou na kotle :D znesu teplotu do 500st,...

2010-09-04 08:58:43

Fizzbiker : Můžeš mi vysvětlit, co je to "normální" barva? Já znám spoustu druhů barev a garantuju, že mnohé nevydrží ani těch 90°C, puchří, popraskají a loupou se a odstranění jejich zbytků je teda dost nepříjemná práce hlavně ze skulinek a záhybů třeba kolem nápisů.... O tom to ale je, k čemu barvit motor, který takto vydrží jen chvíli. Já teda když už něco dělám, tak to dělám pořádně a ve snaze o trvanlivý výledek. A klasický akryl mi na benzínovém motoru u P11 nevydržel, po pár týdnech praskal, proto jsem nakonec použila kombinaci Supertherm + akryl a to pak bylo O.K. Příparva podkladu na to neměla vliv, tu dělám vždy dostatečně. Stříkala jsem i plasty a taktéž to chtělo trochu zkombinovat barvy, aby byl výsledek trvanlivý. Zmíněné kombinace mi umožní použít jakýkoliv odstín barvy, jaká se mi zlíbí (viz kryt motoru na Mazdě nebo zlaté součásti na motoru Primery):

2010-09-05 11:09:06

to Doris> kombinacia supertherm plus akryl? to ako farby namiesas alebo najprv das supertherm a na to akryl alebo ako to robis?

 Svobi
2010-09-05 11:39:32

No ja to u Daihatsu striknul modrim sprejem kterej nam zbyl po prodani W10+vrchni lak a drzi to v pohode .


Odpovědět

1  2  3