Fórum - Téma


teleso vahy vzduchu P10 GT


Fórum Primera P10 teleso vahy vzduchu P10 GT

Informace o modelu: Nissan Primera P10



2012-10-21 00:38:24

Nazdar, snad sa to tu este neriesilo (nenasiel som na prvych 15 stranach).

Rad by som sa pohral trochu s vykonom mojej primce. Zvody plus J-pipe su naceste z ameriky zbytok vyfuku budem riesit handmade svojpomocne ked dorazia objednane vecicky,

Po zvacseni prierezu vyfuku by to chcelo aj sportove sanie co si teoreticky dokazem vyrobit sam z nerezovej rury, jediny problem vidim iba v telese vahy vzduchu ktore ma neviem z akeho ekonomickeho dovodu zmenseny prierez,

Rad by som sa opytal predovsetkym ludi ktori to u riesili a vyriesili ako dosiahnut konstantny prierez sacieho potrubia po celej jeho dlzke

V setkym v buducnosti zucasnenym v tejto diskusii s konstruktivnym napadom vopred dakujem

2012-10-21 16:53:59

to sa tu naozaj nenajde nikto kto by dokazal poradit???????????????????????

to som vazne zase odkazany len na knihy a internet???????

mozno vam potom dam aj vediet ako som to doriesil.

2012-10-21 17:13:34

Co má být ??????.Stačí použít funkci hledání,je tady o tom toho napsaného vela.....

http://www.nissanclub.cz/...rtovy-filter-93355?kols=9

http://www.nissanclub.cz/...lect=122916#message122916

2012-10-21 18:06:51

pytal som sa na vahu vzduchu nie na filter ale aj tak vdaka

2012-10-21 18:08:24

Reseno mnohokrat. Muzes pouzit velkou vahu z N15 GTi/P11 GT (mozna neco mam), ale potrebujes k tomu upravenou ECU (taky mam). Prumer je 76mm. Saci hadici muzes pouzit opet z daneho vozu nebo si udelat vlastni.

2012-10-21 18:26:27

kolko by to stalo?? koli comu je potreba ian ECU??

2012-10-21 18:28:21

Protoze je vaha jina? Logicke ne...

Vaha s kabelem okolo 1000 kc

Saci hadice do 500 kc

ECU s mapu na dany setup 4000 kc

Vse zminene mam. A kdyz budes chtit, tak mam jeste JWT S4 vacky za 8000 kc. Pak budes mit cca 185-190HP (to mame odmereno na tento setup). Viz. video, nalozene auto (cca 1350kg).

Nissan Primera 2.0eGT with SR20DE 160whp acceleration 60-160km/h

New acceleration video of Nissan Primera 2.0eGT with SR20DE. Finally dyno tuned with Nistune.

Spec:

SR20DE lowport (150HP)

JWT S4 cams

JWT Popcharger with P11 MAF & intake pipe

NIStune ECU (dyno tuned)

SSAC header 2.5"

2.25" Magnaflow exhaust

Fidanza flywheel

UR 2pcs pulley kit

2012-10-21 18:32:41

Tady jeste v Sunny GTi. Tehdy jeste bez svodu a vyfuku... tento setup byl uz minimalne v 7 autech v CR a jede to skvele.

Tuned SR20DE Sunny 2.0 GTi 0-160 km/h

Acceleration 0-160 km/h (0-100mp/h) with SR20DE powered Nissan Sunny 2.0 GTi. Video was done on crappy tires. With semislicks it should be little bit better.

0-100km/h ~6.5sec.

0-160km/h ~15sec.

EUDM 10:1 CR SR20DE

  • JWT S4 cams
  • HotShot CAI with cheap uni air filter
  • Calum ECU with untuned base map

Dynoed @ 168ps/182Nm

2012-10-21 19:12:02

Jagy na SR20DE RR tenhle setup asi nepůjde,že?

2012-10-21 19:14:41

Jde, musi se vymenit urcite dily v hlave (pruzinky, podlozky, vacky, vahadla,...).

Vse mam a necham to za levno. Klidne se do toho muzem pustit...

2012-10-21 19:19:19

V pohodě,jen se ptám.Jinak šetřím na to VE

2012-10-21 19:21:18

jasne, to logicke je. len som skor mal na mysli vyriesit nejak len to teleso vahy vzduchu aby som nemusel prave vahu menit za inu. znie to vsetko lakavo hadice netreba to poriesim po svojom

vaha to by slo a aka velka uprava je potreba na ECU??ide len o napajkovanie pamatoveho cipu a jeho potrieb a nahrat mapu??

mam ich asi 4 tak je priestor na experimentovanie neni potreba zhanat dalsiu si myslim.

2012-10-21 19:44:08

Hehe, chtel jsem poradit a dodat vsechny potrebne dily - upravu ECU si opravdu neudelas sam doma. Teleso samotne upravit nejde, vaha bude merit naprosto rozdilne hodnoty, takze opet bez upravy ECU tam nebude zadna vyhoda. Dal uz nebudu radit, je to zbytecne...

Cenda: Mam z tebe velkou radost

2012-10-21 20:14:46

Dík

2012-10-21 21:06:11

OT: Alespon z nekoho jagy tu radost ma

2012-10-22 00:58:40

Nejebejte lidi za znovuzakladani starých témat a omylani starých témat jinak by to tu bylo mrtvé.


Odpovědět