Fórum - Téma


Tažné na Primeru


Fórum Primera P11 Tažné na Primeru

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2007-05-12 23:56:21

Nazdar Nissaňáci !!

Chci se jen zeptat, zda někdo nevíte , kde se dá co nejlevněji sehnat tažné na primču P 11 r.v 2000.

Uvažuji o koupi karavanu, jak zvládá Primča táhnutí 1,1 t vážícího karavanu a co na to zadní péra???

Nepůjdou na doraz? Je to 2,0 i 103 kw.

Dík za info, hezký zbytek večera. Pája

2007-05-13 03:00:50

co treba tady?

http://www.levnetazne.cz/...zna-osobni-nissan-primera

2007-05-13 11:52:41

Díky Wongu za dobrý tip, cena je fakt dobrá.

Přeji pěkný den Pája

2007-05-30 13:13:47

Já tahám za 1,6 66kW Dethleffse o celkový papírový váze 1t. Víš jak to je. Když vyrážím, karavan sedí u země ( na váze asi o 100 kg přes limit ), když se vracím, lednice vyžraná , pivo vypitý , a karavan si vesele stojí na pružinách......No, na jízdu, pokud nefouká protivítr, jezdím do pohody 4-5 tak těch 100km/h tachometrových, když začne foukat, jezdím 2až3, tak těch 60až80 tachometrových. Náprava mi připadá v pohodě, ale spojka trpí, ale to je bolest všech aut, co tahaj karavan.

2007-06-04 21:51:30

Zdravím

Tak teď už se toho nebojím a asi do toho karavanu půjdu, když to zvládá 1,6-ka....

Ještě řeším takové podstatné maličkosti jako třeba kde jej budu parkovat, ale to se snad taky nějak vyřeší....

Každopádně díky za tipy a rady!

Jsem s Váma Pája22

2007-06-06 00:12:42

s parkováním si nedělej starosti, podvozek i krycí plechy jsou hliníkový, takže by to mělo vydržet padesát let. Já ho parkuju na zahradě. Vždycky tam jsou dvě střešní okna s nucenou ventilací, jedno v ložnici, druhý v koupelně, takže i když tam celou zimu nevětráš, tak tam je sucho. Jenom pozor, aby nebyl zateklej a vyhejbej se samodomo. Já jsem kupoval tady : http://www.i-caravana.cz/pouzite_karavany.php a byl jsem spokojenej. Dokonce dávají roční záruku na spotřebiče a podvozek.

2007-06-06 20:51:00

Zdarec!!

Tak dnes jsem se na ten karavan byl kouknout a musím uznat, že je v opravdu slušném stavu, ikdyž je to domácí výroba, tak vypadá slušně a vybaven je taky slušně ( je to kopie Tabberetu, nebo hobíčka, co já vím), prodává to můj dobrý známý, jinek co se týče techniky docela punťa, čemuž odpovídá i stav, určitě bys nehádal, že je to rok 85. příští týden mi ještě udělá STK. Je k tomu i stanový přístřešek, no a hlavně to vše má být za hubičku....

Před chvilkou jsem na www.levnetazne.cz objednal tažné s elektrikou, tak příští týden se dám asi do montáže.

Přemýšlím o Chorvatsku, nebo Řecku, nemáš nějaký dobrý tip????

Tak dík a zatím ahoj!! Pája22

2007-06-14 10:52:37

čus, tak gratuluju kolego karavanisto. Nejdříve bych pojezdil pár set kilometrů po Čechách, než se vydáš na úzký Chorvatský silnice. Alespoň já jsem si byl ze začátku dost nejistej. Jinak asi nejhezčí kempy, co jsem zatím navštívil, byly Bjela Uvala v Poreči ( Istrie, http://www.plavalaguna.hr ), Baška Polje v Baška Vodě ( Dalmácie http://www.club-adriatic.hr/ ). Do Řecka jsem se zatím neodvážil a zatím mám na tu dlouhou cestu malý děti. Jezdím jenom přes noc, takže i do HR jezdím na dvakrát. Nejdříve dojedu do Maďarska, ráno to tam odstavím, vyspím se, večer pokračuju do HR. Za noc nejsem schopnej ujet víc jak 550 km. Přes Maďary jezdím teda pro to, abych se vyhnul Alpám, a je tam docela dobrá cesta. Tady na ukázku můj bydlík.

2007-06-16 23:33:08

Ahoj!!

Tak karavan už stojí doma na zahradě, tažné mám nachystané v garáži, jen je namontovat. V pondělí se do toho dám a pak schvalovačka na oú společně s přepisem karavanu. Bývalý kolega od kterého jej mám mi vše předvedl, včetně montáže stanového přístřešku. Taky mi nechal kompletní výbavu včetně zrcátek, kabelu, kanystrů, markýz, popruhů a nevím čeho ještě. Pořeším tam ještě pár drobností a pak to pojedu testnout, mám vyhlídnutý kemp Pálava na Nových mlýnech. Pokud to technicky pošlape tak jak má, tak vyrazím v červenci do HR- jó dík za tipy!!

Jinak co se vlastní jízdy týká, tak z toho obavu nemám, kdysi jsem totiž jezdil z odtahovkou....

Teď to dělám občas jako brigádičku, abych si přivydělal a taky se trochu provětral. Zrovna dnes ráno jsem se vrátil z Milána(2300 km tam i zpět Ivecem daily a vozíkem na 2 auta-asi18,5 m délky).

Ale máš pravdu, že jízda v noci nonstop není nic moc, a když jedeš sám a bez vyspání ty noci dvě, tak přijedeš pěkně dodělaný......Když jsem projížděl dnes ráno přes Mikulov, tak na mě při kontrole pasu polda mrknul a povídá- vy máte ale ty očiska vyhleděné odkud až jedete? To víš, že mu bylo vše jasné a říkat mu, že jsme to jeli 3 (kolečka jsem měl napsané na 3 řidiče), mi připadalo vzhledem k jeho upřímné otázce ve snaze mě politovat nefér (navíc vypadal na pohodáře- a taky byl), tak povídám, no z Milána, poté mrknul na lehce přetížený vozík na odtahovce a zeptal se jestli mě Rakušáci vážili, když jsem řekl že ne( objel jsem to na Tarvisiu přes starý přechod), tak na mě bodře mávnul a ať prý jedu....

Ale zpět ke karavanu, když přijedeš třeba do kempu v HR, máš místo předem objednané, nebo to řešíš až na místě?? Známý mi říkal,že ty lepší fleky mají většinou vždy zabrané místní a stálí kunčafti....nestojíš pak třeba někde u záchodků a na přímém slunci??

Dík za foto, až něco pořídím tak Ti něco taky pošlu.

Ještě jednou dík a měj se Pája

2007-06-17 23:05:43

Nejsem masochista, abych bydlel na férovku pod jadranským sluníčkem. Většina kempů je v borových lesích, takže najít místo ve stínu není problém. Nikdy jsem si místo v kempu nerezervoval, nevím ,jestli to jde. Ale pokud budeš chtít opravdu pěkný místo, tak musíš mít s sebou dost kabelu ( s eurozásuvkou ), jinak seš vázanej na dosah k přípojce. Já mám dva kabely 30 a 20 metrů a všemožný redukce na klasický zásuvky a eurozásuvky. Jo a ještě jeden postřeh, je dobrý mít za jedničkou přídavnej větrák, který ochlazuje prostor za lednicí. Lednice je absorbční, to znamená, že chladí asi 20°C pod okolní teplotu. Když budeš mít teplotu za lednicí 50°, tak si pivo nevychladíš

2007-06-18 12:52:15

Zdarec, dík za postřeh s tím kabelem, tohle by mi asi docvaklo až na místě.

Mám tam sice jeden tuším 25 m kabel, ale teď si určitě pořídím další minimálně 30 m. Jinak co jsem stačil postřehnout, tak pod ledničkou mám šíbr, který se na místě otevře, takže vzduch proudí zespoda nahoru a odvádí teplo od lednice, tak to snad bude stačit, jinak bych tam samozřejmě ten větrák přidal.

V kempech v HR mají el přípojku na klasickou 220 v uurozásuvku??? Na karavanu mám 16 A a na konci kabelu je 220 V eurozásuvka, je to standard, s kterým vystačím???

Jinak, tažné mám namontované, ještě nějakou zásuvku na stálý proud a je to...

Třeba se potkáme v HR, kdy vyrážíš???

zatím čus Pája

2007-06-24 08:51:21

Já letos stavím domeček, takže si o moři můžu nechat jenom zdát. Snad příští rok. V Chorvatsku bys měl v kempech lepších kategorií "B" určitě vystačit s €zástrčkou, ale já mám raději vždycky s sebou redukci s 1,5 m kabelem ( standard samec - €samice ). Jinak cokoli na bydlíka se dá sehnat na www.karavan.cz.

2007-06-24 21:41:42

Takže letos pojedeš na Maltu a na Zlaté písky,že jo.A jede se nabeton.

2007-06-25 22:46:42

Ja su na beton strašná lama, takže si raději nechávám stavět. Proto nezbudou penízky na moře. Ach jo.

2007-09-07 12:18:03

Prosím, můžeš mi napsat, jaktěžký brzděný a nebrzděný vozík může Primera s 103 KW dvoulitrem tánout?

2007-09-11 07:48:02

To Osin...

Zdar!

Mám taky 2,0 i 103 kw a v TP mám tuším 1350 kg bržděný a 850 nebržděný ( myslím si, ale ještě mrknu do tp a dám Ti vědět).

Můj karavan má tak +- 1000kg a plně naložená Primča si s karavanem vezme 12,5l......dost co??

Tak hodně zdaru při cestách za hranice všedních dnů Pája

2007-09-26 01:09:59

Tak jsem se taky na konec vydal k moři, karavan měl na váze po naložení 1150 kg, spotřeba tam i zpět 12,95. Počítal jsem lehce přez 10, ale těch 13 mě málem porazilo. Ale když se ohlídnu, jak jsem dupal na hranice se Slovinskem 4 km za 1, zpátky přez hory 12 km stoupání 6-12% téměř stále za 2, klima běžela celou cestu, tak s tím asi nic neudělám. Ale dovolená skvělá, neměnil bych za apartmán ani na chvíli.

2007-09-26 07:24:56

Ahoj !

Pravdu díš...Karavan, to je vlastn takový druhý domek na kolečkách, hlavně jsi pořád ve svým.Taky bych už neměnil- teda měnil, ale za novější karavan ale zatím to stačí.Taky v kempu mezi karavanisty je fajn, a podle mě jsme si vzájemně tak trochu blíž. Tento rok jsem byl taky v HR a vyšlo to dobře i cenově, byli jsme v kempu Čiste u Živogošče a za 10 dnů pobtu jsme platili 240 E, takže 24 na den, úplně se vším. Kemp byl velice slušně zařízený( výškově odstupňované terásky pro karavany, nové a čisté sociálky, čerstvé pečivo každé ráno, čepovaná Karlovačko, a každý pátek fish párty -jinak ryba zdarma. ...jo jo bylo fajn.

Jinak s tou spotřebou jsem na tom úplně stejně, jel jsem taky po staré magistrále a přes hory a spotřebu jsem měl taky nějakých 12,8 l. Upřímně řečeno, na tahání většího karavanu není primera moc vhodná( alespoň z mého pohledu), ani ne tak kvůli spotřebě, ikdyž to má samozřejmě taky svou váhu, ale hlavně kvůli tomu, že má měkký zadek, a při jakémkoli větším propérování jde prostě na doraz, a tohle mě dost štve a znervózňuje. Jinak je to super auto, ale na tahačku tohodle by to chtělo tak třeba Volvo s80 v dieselu.(mimochodem po jednom tak trochu pošilhávám, pokud vše vyjde a podařilo by se mi prodat Primču, tak bych do toho asi šel).

No nějak jsem se rozepsal, takže se měj fajn, přeju hodně krásných zážitků na svých cestách a někdy se třeba potkáme někde v kempu. Ahoj Pája

2007-09-26 07:27:36

Ahoj !

Pravdu díš...Karavan, to je vlastně takový druhý domek na kolečkách, hlavně jsi pořád ve svým.Taky bych už neměnil- teda měnil, ale za novější karavan ale zatím to stačí.Taky v kempu mezi karavanisty je fajn, a podle mě jsme si vzájemně tak trochu blíž. Tento rok jsem byl taky v HR a vyšlo to dobře i cenově, byli jsme v kempu Čiste u Živogošče a za 10 dnů pobytu jsme platili 240 E, takže 24 na den, úplně se vším. Kemp byl velice slušně zařízený ( výškově odstupňované terásky pro karavany, nové a čisté sociálky, čerstvé pečivo každé ráno, čepovaná Karlovačko, a každý pátek fish párty -jinak ryba zdarma. ...jo jo bylo fajn.

Jinak s tou spotřebou jsem na tom úplně stejně, jel jsem taky po staré magistrále a přes hory a spotřebu jsem měl taky nějakých 12,8 l. Upřímně řečeno, na tahání většího karavanu není primera moc vhodná ( alespoň z mého pohledu), ani ne tak kvůli spotřebě, ikdyž to má samozřejmě taky svou váhu, ale hlavně kvůli tomu, že má měkký zadek, a při jakémkoli větším propérování jde prostě na doraz, a tohle mě dost štve a znervózňuje. Jinak je to super auto, ale na tahačku tohodle by to chtělo tak třeba Volvo s80 v dieselu.(mimochodem po jednom tak trochu pošilhávám, pokud vše vyjde a podařilo by se mi prodat Primču, tak bych do toho asi šel).

No nějak jsem se rozepsal, takže se měj fajn, přeju hodně krásných zážitků na svých cestách a někdy se třeba potkáme někde v kempu. Ahoj Pája

2007-09-27 13:03:24

hmmmm, to je divný, zkus naložit bydlíka tak, abys měl na kouli tak těch 30 kilo ( ne míň !!) a potom zkus, jak se Ti pojede. Já teda nemám vůbec problém, že by šel zadek na doraz. Problémy jsem měl se starým karavanem, který nebyl bržděný, ale bržděný by neměl tak zatěžovat zadek. Jasně, když je nějaká vlna na asfaltu, tak to houpne, ale tam pomůže to správné vyvážení.

Já jsem byl v Novigradu, kemp s Rakouským vedením, takže taky všude čisto, platili jsme asi 29€ na den. Dokonce Ti zaparkovali karavan na místo traktorem, na požádání.

Já vím, že Primera není na tahání nejlepší, ale abych jí prodával za 60, tak to si jí raději nechám. Jinak je to suprový auto, a těch 3tis. km ročně to zvládnu. Doufám, že jí totálně nezlikviduju jako ZX-ko za dva roky.


Odpovědět

1  2