Fórum - Téma


Tak jsem pripojil jednotku na E85


Fórum Almera N15 Tak jsem pripojil jednotku na E85

Informace o modelu: Nissan Almera N15


Diskuze o článku

Jak to je s palivem E85 aneb debilizace společnosti pokračuje

Poděkování autor: Jiří Čech Děkujeme Jirko za tento úžasný článek. Věřím, že díky němu si mnoho lidí ušetří spoustu zbytečných trápení se svými vozidly. Motto „mládí je krásné, ale hloupé a bez peněz…“ Bludy o použití E85 v současných automobilech, o ekonomičnosti provozu, ekologii atd. mne vedly k tomu, abych zase cosi stvořil a dal ve známost… K nadměrné šetřivosti vede mladé nedostatečný příjem...



2012-06-04 02:08:45

Zdravim, chtel bych se pochlubit a prinyst poznakty k danemu nadpisu.

Zakoupil jsem jednotku tuto :

http://www.bioethanole85....85-mpi-4-valec-etanol-ffv

podrobnejsi foto

http://www.bio.cz/product...38f46bde91ec82f8_orig.jpg

Bouhzel nemeli zrovna konektory na NIssana a cekat se mi nechtelo, takze jsem si to zapojil ruco fuco bez konektoru sam.

Jednotka se pripojuje jak na 12V , napojil jsem to na drat jak vede k napajeni ECU, tak na lambda sondu, samozrejmne i na kostru a ventily. Jednotka ma take prepinac v podobe termistou, ktery jsem prilepil na trubku od chladice.

Pripojeni na ventily bylo to nejhorsi. Oddelal jsem vzduchovy filtr a ten svazek jak vede k ECU jsem cely rozmotal. Nasel jsem dratky vedouci k ventilum, rostrihl jsem je a napojil na draty vedouci k jednotce -> a spet kde sem je napojil na pokracovani k ventilum. Dal jsem si s tim velkou praci, spojil jsem to cokoladami :-D a izolaci jsem peclive pridelal zase spatky, tak aby "nikdo nic nepoznal " , tedy az na cokolady a draty vedouci k jednotce a zpet. Podobne jsem napojil i lamda sondu.

Jednotku jsem nijak neserizoval, produkt jsem mel v ramci rodiny za priznivych podminek, nic mene montaz jsem musel zvladnout sam. O vejkendu jsem prihodim fotky.

Jeste dodam, ze jsem vymenil svicky, mam v planu vymenit palivovej filtr a az bude vice casu, vozim v kufru olej a olejovy filtr.

Poznatky:

O kolik to vic zere zatim netusim, najel jsem cca 200km, vykon bych rekl ze to pomerne stratilo, bouhzel, takovy ten zazeh pri 3500++ otacek je fuc a samo o sobe se tomu do otacek tolik nechce.

Pozitivni je ovsem ze se na to da lepe jezdit na min plinu, na malych otackach to jede mozna lepe a slapnout tomu nakrk je uplne zbytecny, pac to stejne nema tendenci vic jet, mozna se to trochec zacne prehlcovat, nejspis to chce seridit.

Obcas to jede krasne, obcas trochu mene, stejne tak jako na benzin, vsimnul jsem si, ze mi to sezralo nejakou vodu, takze dost mozny ze tesneni je v ***. Praci si udelam sam, sice takovy ty veci co kde najdu a co s nima mam delat se musim zeptat, ale kdyz jsem bez predesle znalosti kde jsou ventylyt napojil jednotku, proc by to neslo :-D

Jinak chod motoru se ztisil a auto se mene klepe.

2012-06-08 23:41:17

spotreba: natankoval jsem cca 46,7litru e85, z toho usuzuji ze v nadrzi bylo jeste 3,3l benzinu,

Najel jsem 463km, pote mi to chciplo a uz nenabehlo.

Z toho vypliva, ze na 100km to sezralo 11,4 litru.... fuj ...

:-> kdysi mi to zralo cca 8,5 litru s 5 lidma do skoly, posledni rok stopro vic... a je to prej kvuli nizkouckym otackam, snad 300 otacek na volnobeh - menil jsem motorek snimace klapky, nebo co je to za hajzla a nikdy me nenapadlo ze to kvuli otackam muze takhle kokotsky zrat

2012-06-09 09:45:15

Ahoj spotřeba celkem vysoká ale když to spočítáš tak tě 100 km v benzínu při starý spotřebě a ceně za litr 35Kč vyjde na 297,5 kč a 100km na Ethanol při ceně 25Kč na 285kč ....tak nějaká úspora tam je a hlavně příroda si oddychne

Sám o přestavbě přemýšlím ale podle toho co na netu čtu, nějak nejsem přesvědčený

NO_HITS  
Laďa
2012-06-09 11:13:39

Podle mě je lepší koupit kvalitnější benzin než dávat do auta něco s čím se při výrobě nepočítalo a jestli je tam na 100km uspora asi 10kč tak si nejsu jistej jestli se ta přestavba vyplatí když samýho efektu dosáhneš bez problému s klidnější nohou :D


Odpovědět