Fórum - Téma


T32 - Ukazatel Fuel Economy


Fórum X-Trail T32 T32 - Ukazatel Fuel Economy

Informace o modelu: Nissan X-Trail T32


1  2

2014-07-22 19:02:47

Už jste jeli v novým xtrailu? Ja byl nadšen! Akorat bych chtěl benzin a bi turbo ma být až příští rok

2014-07-23 12:28:38

panca7: Stačí se na to auto podívat a chuť se svést zmizí Ale každému se líbí něco jiného.

2014-07-23 18:38:02

panca7: Už to neni x trail ale niečo ine

2014-07-23 18:43:55

Tak ten starej nissan se nemůže dobře prodávat s takovym designem. Nissan v tomhle chápu!

2014-07-23 18:48:52

Kedy ostal hranaty ako T30 a vynovili by interier podla mna by sa to predavalo ovela lepsie, v tom bola ta jedinecnost teraz je to vsetko pekne uhladene na jedno kopyto a to sa mne nepaci :)

2014-07-23 19:30:10

panca7: Vážne mal som qashqai teraz mam x trail t 31 i wai ma všetko a hlavne vyzera chlapsky to auto aspon podla mna

2014-07-23 21:57:12

robo: ja mam ted kaskaje, zacinam se poohlizet po necem vetsim a chci zustat u nissanu. Kdybych koupil tu krabici, tak do toho by manzelka nevlezla Mne se ten novej xtrail libi a ta 1,6 jela pekne

2014-07-23 22:10:03

panca7: ja som mal takisto 1.6 sku celkovo spokojnosť ten x trail mam mesiac a fakt bomba dobrá spotreba 4×4 Zatiaľ 6.2 l spotreba a viezol som sa na tom novom premna slabé

2014-07-24 08:14:54

X-Trail T30 a T31 byl vyjímečný právě svou hranatostí a odkazem na terénní vozy. Člověk který si ho koupil, věděl že se bude lišit. Nový X-Trail vypadá podobně jako Kia Sportage nebo menší Nissan Kaškaj. Nenanzýval bych to ani SUV, spíš Crossover jako zmíněný Kaškaj. Chápu že se musí dělat změny, ale uhladit toho drsnýho chlápka do kabátu metrosexuála není nic moc. Zvládne určitě hodně, pohon 4x4 bude fungovat sklvěle. Ale přeci jen se člověku to auto musí taky líbit a to bohužel.

2014-07-27 21:50:48

souhlas s reakcemi, T31 i T30 je velmi originální a novým modelem je toto plus ztraceno, na druhou stranu, nový X-trail asi bude masovější.

Jen to měli nazvat jinak než X-trail, spíše Qasqai plus, nebo tak něco.. zdá se mi, že jde o krok z vyjímečnosti do průměru

2014-07-28 14:30:09

povik: ked pises o vynimocnosti alebo priemere, to by potom koncern a spol tiez mal zmenit nazvy svojich modelov, napr. v pripade VW by to mohlo vyzerat takto:

Jetta = Golf plus

Passat = Golf plus plus

Polo = Golf minus

2014-08-01 08:44:11

ronyx: Jde o to že třeba takový Passat patří stále do stejného segmentu a drží si podobný design. Ano narostl o nějaký ten cm a zaoblil se. Ale je to v podstatě auto stejné kategorie jako byl na začátku. Ale u X-Traila je ta změna tak podstatná, že je tato kritika opodstatněna. Neříkám, že to nedělají jiné automobilky a neříkám že je něco špatně na tom vyrábět to co masy chtějí. Jen je to škoda. Hranatější auta mají své zastánce a u Nissanu to byl Pathfinder a X-Trail. Bohužel doba jim nepřeje.

2014-08-24 22:10:55

nazdar!

okrem už spomínanej straty svojho pôvodného imidžu mi vadí na dizajne noveho X traila najmä praktickosť. Mám T30 a "papierový" kufor 410L, ale vďaka krabicovému dizajnu a teda skoro kolmému zadnému čelu sa do neho zbalíme úplne v pohode. čo napríklad do ženinej BMW X3 vďaka ocumlanému zadku nie je zďaleka možné, aj keď papierovo to je 485L... A to isté vidím v novom Xtraili... pre mňa to už nieje v kategórii Rodinné auto...

Kedže moje T30 má 7 rokov a 200 000 km, rozmýšľam či si nekúpim T31 vo "výpredaji". Ten dizajn sa mi stále páči

2014-08-26 20:31:30

tvrdas: mas totalnu pravdu ten kufor sa neda porovnat mam T31 kufor úžasný

2014-08-27 09:39:03

jj, i kvůli kufru jsem to kupoval (a dlouho porovnával s konkurencí- S-Max atd.). Jezdíme triatlony, takže se tam musí napchat kolo, kočárek, bagáž (2 děti). Do nového trailu bych to nedal, mohu říci, že bych si ho nevybral, zlatý starší hranatý model. Líbí se mi i svým X-faktorem. Líbí se mi podobný Mercedes G.. ale tady už to přechází do snobství, i cena je jinde. Zkrátka X-trail jsem dlouho hledal a vybíral, až to vyšlo.

Renault snad mohl dodat jen trochu silnější motor, zajímalo by mně, jak jezdí ta 127KW verze v porovnání se 110KW, počítám, že je to vylepšení spíše kosmetické a teoretické, než skutečné.

2015-12-15 11:58:41

Ahoj, nevíte někdo, jak je to se vzhledem středového panelu u výbavy Acenta? Paní v Autosalonu mi tvrdí, že i v této výbavě bude součástí velký sedmi palcový display jako u verze s navigací. Já si ale myslím, že to není pravda. K čemu by tam byl, když navigace nebude a kamery také ne. V ceníku je napsán pěti palcový barevný display palubního počítače. Teď se v tom nevyznám. Přikládám obrázek, kde byla ta verze zachycena na nějakém zahraničním videu.

2015-12-15 14:31:01

Tak nakonec ten obrázek, co jsem postnul je opravdu výbava Acenta bez navigace. Potvrdil autosalon v Olomouci. Ušetřil jsem se zklamání, co mi málem připravili v Ostravě

Také mě překvapilo, že nikde oficiálně a jednoduše nezjistím, jak bude vypadat moje auto, pokud nebude ve vylepšené Acentě nebo nejvyšší výbavě.

Například jak vypadají ty materiály na sedačky a palubovku ve verzi Visa, když od verze Acenta se jedná podle ceníku o materiály vysoce kvalitní? Ty jsou tedy méně kvalitní, ale nakolik?

Jsou to možná drobnosti, ale mohou rozhodovat o výběru...

Jinak je to velmi zajímavé auto a v dobrém závidím těm, co nemusí řešit, zda přidat to či ono a mohou si dovolit rovnou Teknu

2016-01-13 18:28:32

Zdravím páni,

XTR T-31 som kupoval pre celú rodinu a keďže veľa jazdíme na hory bola to v segmente SUV asi jedna z najlepších možností. Hranaté tvary a výborné jazdné vlastnosti v teréne boli pre XTR T-30 a T31 vždy samozrejmosťou(myslím v kategórii SUV - neporovnávam s Off- roadmi). Nový T-32 podľa môjho názoru nie je z ďaleka to čím býval T31. Znížený výkon SM, elektronicky dvihnutý krútiaci moment, podvozok z Kaškaja, zväčšený rázvor kvôli vnútornému priestoru atď. Priznávam, že vnútorný priestor je naozaj bohatý. Avšak tvar karosérie kopíruje trend dnešnej doby - segment SUV zaniká a zvyšuje sa počet väčších croosoverov. Pozrite na Rav4, Outlandera, Vitaru atď. Výrobca aby predal musí vyrábať to o čo je záujem a ľudia, že vraj moc nevyužívali segment SUV. Je to škoda, neviem akým smerom sa uberiem ak raz náš XTR doslúži. Rád by som vedel akú spotrebu má T-32 z naftovým SM ak do neho sadnú taký ako Ja (114 kg), + ďalší dvaja dospelý a jedno dieťa a veľký pes + plný kufor vecí. A ako píše vyššie kolega nemuseli to nazvať Xtrail ale Kaškaj plus, nič iné to totiž ani nie je.Toľko môj názor.

2016-01-16 20:40:44

Ahoj. Vazim podobne jako ty a když jedeme s manželkou a dětmi, tak jedu průměrně za 7 litrů. Hodně záleží na stylu jízdy. Tyhle male motory jsou na to citlivější. Můžeš bez keců jet sám i za 5 litrů s hodně lehkou nohou. Nebo taky dálniční sprint s tempomatem na 160 se spotřebou 8 litrů. Jinak máš pravdu že x-trail už není co býval. Ale do koše bych ho nehazel. Zrovna dnes jsem ho vzal na přejezd Ještědskeho hřebenu a po zasnazenych polích do míst, kde jsem minulý týden testoval novou Navaru a vyjel jsem v pohodě.

2016-01-16 21:19:17

Ďakujem za odpoveď. Samozrejme nový Xtrail neodsudzujem, páčia sa mi na ňom niektoré veci avšak tá offroudovská klasika je preč.


Odpovědět

1  2