Fórum - Téma


T32 - Nový benzínový motor?


Fórum X-Trail T32 T32 - Nový benzínový motor?

Informace o modelu: Nissan X-Trail T32


1  2  3  4  5

2016-07-25 15:07:51

ianic: Já jsem velký fanda benzínových motorů. Problémy samozřejmě mohou být, ale narozdíl od dieselu je ta možnost daleko nižší. Nemá to žádné egerventily, common raily, add blue nebo příšernej filtr pevných částí a další chladiče stlačeného vzduchu a pod. Každý z uvedených dílů je velmi limitovaný s výdrží a velmi drahý. Také turbo je u dieselu větší a hůř se chladí, po každé jízdě bys ho měl nechat na volnoběh alespoň minutu narozdíl od malého benzínového, kde stačí 10 sec.

2016-07-25 15:15:10

Teplicak: nevies nahodou ako sa dostat do root USB : Priklad, mam na USB asi 20 albumov a neviem ako sa dostat na nultu uroven kde mozem prechadzat s jedneho alnumu do druheho, takisto aj ked som v jednom albume na playliste, ako sa dostat spet na album list a vybrat iny album. A uz vobec neviem ci sa to da ovladat takto cez volant

2016-07-25 15:24:30

teplicak: Samozřejmě máš pravdu ale i přímovstřikové benzínové motory mají svoje špeky např. zakarbonování motoru. Co se týká turba tak si myslím (nejsem si jistý), že více namáhané teplotně je turbo u benzínových motorů z důvodu vyšší teploty spalin (nižší účinnost)

2016-07-25 15:26:38

marian99: Prohlížení albumů a v další úrovni seznam skladeb jde ovládat na středovém panelu přímo na rádiu. Jestli to ale jde přes ovládání volantu si nejsem jistý, myslím, že ne, ale je to velmi slušně popsané v návodu, tam to objevíš. Jak jsem říkal, hlavně poslouchám rádio, ale vím, že manželka to takto dělá.

2016-07-25 15:34:31

ianic: Každá věc, kde jsou vysoké tlaky, vysoká teplota a otáčky smrdí průserem, ale pravděpodobnost poškození benzínového a dieselového motoru je 1/10 a pokud již k poškození dojde, je rozdíl v ceně opravy taky v poměru 1/10. To turbo má větší potíže u dieselu. I v návodě na Nissana je uvedeno, že doporučují chladit turbo u dieselu tuším 2-3 min. na volnoběh a u benzínu 10-15 sec. Benzínové turbo je o hodně menší. Zakarbonovaný motor mají lidi, co s benzínovým motorem jezdí jako s dieselem v traktoru. Nejčastěji je uvidíš u hřbitova 2.11. na dušičky, pokud motor pravidelně vytáčíš, nemáš problém.

2016-07-25 15:51:21

teplicak: Máš pravdu, že diesel je složitější a tím pádem náchylnější k poruchám. Přečti si článek "Zakarbonování benzínových přímovstřikových motorů". Jinak teď jsem se dočetl, že limitní teplota turba: diesel 830C benzín 950C. Neber to , že tě chci poučovat ale každá informace je dobrá.

2016-07-25 19:39:30

vratil som sa z jazdy a skusal som to radio znova, TA zapnute pomoze ale len malo, ten chipset ktory tam dali je naozaj zly. USB aj CD hra dobre, ked sa zapne bass boost je to fakt dobre, necakal som tak dobre repro v aute, niekto tu pisal ze su o nicom, no ja som spokojny. Nebyt toho tuneru ci ako sa to vola ktory ma na starosti citlivost vyhladavania stanic a nasledne stratu hlasitosti a sum. Skusim zohnat nejakeho elektrikara ktory sa v tom vyzna, mozno by sa dal vumenit len ten tuner chip, myslite ze sa to da ?

2016-07-25 19:45:31

a mam este dotaz, v meste jazdite na 4ku alebo na 3ku? Na 4ke mi to toci 1800 otacok co sa mi zda malo ked idem tachometrovych 60 (co je realnych cca 53km/h), ta 3ka sa mi tam hodi viac kedze toci motor cca 2300, nechcem to podtacat kedze myslim ze pod otacky to motoru robi horsie ako trocha nad otacky, najdenych mam teraz 650km, motor na jednicku, podvozok na jednicku, radenie si zvykam a je to OK, tiche auto aj vo vnutri, len ten po....ny FM tuner , nebyt toho som na 100% spoko, musim to vyriesit nejak, to kazi cely dojem z auta, a myslim ze je to naozaj dobry prepravnik

Zvazujem vymenu za Bonroad od TV Sat Nitra ale neviem potom ci to bude vsetko fungovat ako ma aj na volante a takisto neviem ci a ako tym bude ovplyvnena zaruka.

2016-07-26 07:32:09

marian99: aj keď mám diesel, tak pridám po cc 6000km a čerstvo po DV svoje poznatky:

  • interiér je O.K., mňa oslovil a aj na základe toho som sa rozhodol
  • motor O.K., nie je to žihadlo, ale postačuje
  • vozidlo naozaj perfektne sedí, hlavne v zákrutách - ten podvozok sa im podaril
  • dobre funguje automatické prepínanie svetiel
  • dobre funguje čítanie dopravných značiek s rýchlosťami, vrátane značiek s dodatkovou tabuľou čo je zobrazené na display samostatne a zvýraznené

A tu to u mňa končí!

  • radenie nie je problém, ale prevodovka áno, hlavne 1 - veľmi dlhá, 2 - krátka + začína ťahať až nad 1700, nie je to dobre sprevodované
  • spotreba je na tak veľké a ťažké auto O.K., ale PC ukazuje nezmysli (podľa PC mám na 1100km priemerku 6,1l/100km pri priemernej rýchlosti 108km/hod, no reál podľa tankovania je 7,0l/100km čo je dosť veľká odchýlka!)
  • k tomu nešťastnému multi systému a jeho komponentom som sa už vyjadril, tak iba zopakujem a dodám: Nemôže Ti to hrať dobre z viacerých dôvodov, hlavne pretože je to šit, aj keď Bosch! (už iba nevytlmené dvere = plechový zvuk + repro za 3 éčka nemôžu hrať dobre a ani nehrajú! Systém som mal možnosť pozrieť a počuť aj v zahraničí, v autách z rôznych štátov a to rádio pri FM chrapčí v každom a každému, taktiež kolíše zvuk ako tebe atď.)

Pre mňa je nový X-Trail skôr sklamaním - znova by som si ho už nekúpil!

2016-07-26 08:05:22

fandy: Zdar, po tvých zkušenostech bych rád věděl, které auto bys koupil dnes, když né X-trail?? Já se na to ptám všech nespokojenců i u QQ, ale zatím jsem nedostal ani jednu odpověď, proto budu rád, když mi prozradíš svůj názor. Jde mi hlavně o to, jaký preferuješ poměr cena/výkon.... Můžeš pak i prozradit, kolik jsi dal za tvého X-traila?? Díky a sorry za mou zvědavost. Mám poměrně slušné zkušenosti se značkami Škoda, Mazda, Honda, BMW a také Nissan, Renault a Citroen a neustále to mezi sebou porovnávám. Teď nám do širší rodiny přibyl i Hyundai Tucson, tak ho budu sledovat.

marian99: motor nedoporučují ani odborníci podtáčet, kdy se rozumí hladina 1500 ot./min. Tzn. 1800 je v pohodě, každopádně při zajíždění motoru není dobré udržovat konstatní otáčky, ale pravidelně je měnit v rozmezí od 1500-3500. Po zajetí ho pak občas protáhnout nad 5000. (myšleno u benzínu)

2016-07-26 08:48:24

Fandy: porovnavam s Toyota Verso ktoru som mal doteraz

  • motor skvely, lepsi ako toyota 1.8
  • sprevodovanie lepsie ako toyota, na toyote som to neudrzal na 1ke len cez spojku
  • interier o 2 triedy lepsi ako toyota
  • podvozok skvely, lepsie sedi a drzi stopu ako toyota
  • odhlucnejsie lepsie ako toyota aj ked dalo by sa este popracovat
  • repro lepsie ako toyota

Toyota mala lepsie drahy radenia, presnejsie

Toyota mala lepsie FM radio ktore fungovalo bez vyhrad

Takze pre mna Trail je ovela lepsie auto ako bolo Verso, vymenim radio za Bonroad a je vymalovane, nemam s tym problem. A to som zvazoval connnect, som rad ze som usetril 1400, Bonroad budem mat za ani nie polovicu

Teplicak: mne sa tycj 1800 ot. zda malo, bol som svyknuty ist nad 2000 ale mozno tento motor je OK aj ked ho drzim nad 1500, neviem

2016-07-26 09:30:03

marian99: U Toyoty si neměl turbo, což je neporovnatelný, budeš si muset zvyknout na tu změnu. Po zajetí si motor poradí při plynulé jízdě i s otáčkama kolem 1100 a nebude s tím mít žádný problém to udržet. Pro předjíždění je pak lepší mít přes 2000, kde si to krásně pobere.

2016-07-26 09:41:23

Zdravím přátelé, v pátek padlo prvních deset tisíc kilometrů. Musím říct, že stále s tím autem setrvává spokojenost. Krom Česka jsem už projel kus Polska, Rakouska, Italie a Chorvatska, mnoho horských úseků a některé i mimo zpevněné silnice a nikde žádný problém. K nepřesnosti ukazatele rychlosti, tak mám vypozorované, že do +/- 50km/h je ten rozdíl proti GPS kolem asi 5km/h, nad +/-100 km/h je to asi 10 km/h. Řeším to jen, když potřebuju dávat pozor na rychlost, tak vím, že tam mám rezervu. Ukazatel spotřeby určitě taky kecá, ale to je ve všech autech, stejně i s tou rychlostí, jen odchylky jsou různé a přiznávám, že bych ocenil menší odchylku. Ve městě jezdím většinou na čtverku. Jak psal někdo výše, dávám pozor, aby to nepadalo pod 1500 ot/min. Díky senzorům vzadu, jsem se o víkendu nedostal za mříže, protože si kus za mé auto ve slunečném dni do stínu začupla maminka s čurajícím dítětem tak, že na kameře jsem nic neviděl a protože vůle pro senzory je kraťoučká, myslím, že se těm dvou promítl před očima celý život. Při nárazu do zajíce rychlosti nad 160 (řekněme někde v Německu :) ) Jsem zas ocenil vysoký podvozek, protože po té ráně, nikde ani šrámeček. Nezbývá než popřát i vám spokojenost :)

2016-07-26 09:51:08

mira2007: Myslím, že toto forum je poněkud ojedinělé, že se tady objevují také pozitivní příspěvky. Zpravidla se na takovýchto forech řeší jen potíže. Nicméně jsem za to rád, také se snažím za Nissana bojovat jednoduše proto, že jsem spokojený....

2016-07-26 14:22:24

mne na toyote ukazovalo nad 50km rychlost tacho vzdy o cca 8km viac, takze ak som isiel 60 tacho siel som realne okolo 53, ked som isiel 140 tacho tak realne okolo 132

naproti tomu spotreba bola celkom realna, odchylka bola len 0,2 litra v prospech pocitadla auta versus real

takze aj ked je odchylka na nissane rychlost a spotreba, moc ma to netoto lebo to ma kazda automobilka

2016-07-26 14:55:05

Ja osobne za mojich 3,5 tisíca môžem povedať, že prevodovka je strašidelná, nehodí sa ani do terénu, ani do mesta. Interiér je v pohode. Trošku sklamanie, že do Tekny 4x4 sa nerobí automat, to by mohlo byť. Rádio zatiaľ poslúcha a aj keď zapnem FM a nie usb, tak neškrčí, hrá úplne normálne. Repro už vymenené, to sa nedalo počúvať. V teréne, ľahkom bez problému. A čo by som iné kúpil ako toto? To je ťažké, z SUV asi nič za tieto €. Ale toto v detailoch za tie € nestojí.

2016-07-26 19:53:37

teplicak: Aké iné auto by som si kúpil???

z SUV v cene do 30t asi nič - v tejto cene je X-Trail asi - možno najlepšia voľba, aj keď tie nedostatky, ktoré to vozidlo má, sú viac ako iba vážne a nemyslím tým iba blbé rádio!

(najsmutnejšie na tom je, že aj X3, či Q5 majú nedostatky a sú to autá v inej cenovke o nákladoch na servis nehovoriac)

Ja osobne by som šiel do Š-Scout 2,0TDi 125kW automat, ale tu je oficiálna cenovka nad 30t, čo je viac, ako som ja dal za X-Trail-a (presnú sumu neprezradím - nechcem nikoho podráždiť, ani predajcu znevážiť!)Alternatíva by bolo SUBARU, ale ... japonca si už nekúpim!

Tucson bol štartérom pre kúpu nového vozidla typu SUV, ale som rád, že som ho nekúpil. Aj keď ten dizajn sa mi stále páči, celkové vypracovanie a použité materiály sú omnoho horšie ako u NXT, no a ten 2,0 136kW by mi hlavne v meste asi zožral hlavu

2016-07-26 21:51:01

marian99: všetko pekne si napísal ale poďme k spoľahlivosti resp. servisným nákladom... vieš porovnať?

2016-07-26 22:55:49

slabostka: porovnat neviem kedze mam auto 5 dni

porovnavam iba co som jazdil, a moje auta boli Opel Astra, Mercedes Benz B, Toyota Verso

Oproti tymto autam je Trail vo vsetkom lepsi okrem 2 veci, kulisa radenia a radio, inak vsetko lepsie, podvozok, motor (a MB bol diesel 1.8) interier, exterier, atd

budem spokojny ak poriesim radio, s kulisou radenia sa moc robit neda je to tak, zvyknem si aj ked mohlo to byt presnejsie ale nie je to vyslovene zle

servisne naklady v toyote boli 180 Eur rocne prehliadka, v Nissane je to podobne, s Toyotou som nikdy nic neriesil vsetko slapalo ako malo, ziadne ine servisne naklady

mam najazdenych skoro 900 a som spoko, spotreba 6.2 na motor v zabehu je mooc dobra

2016-07-26 22:58:05

bzuco: pre mna je repro super, radio nie. Ako sa hovori kolko ludi tolko chuti, necakam od auto repro hifi, ale ani nie plechovkovy zvuk a Trail ma v tomto porovnani dobry zvuk, najlepsi co som mal ci uz to bol Mercedes alebo Toyota


Odpovědět

1  2  3  4  5